VirreVapp Skrevet 6. mars 2008 #3102 Skrevet 6. mars 2008 Hei og hopp! Så koselig med tur i påska da. Jeg skal jobbe jeg.. Moro Håper du får en knall torsdag
Loevinna Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3103 Skrevet 6. mars 2008 (endret) :juhu: Jeg er blitt spurt om å være fadder for nevøen min!!! :juhu: Og så klart svarte jeg jaaaa!!! Endret 6. mars 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3106 Skrevet 6. mars 2008 Så gøy!! :-D :juhu: :juhu: Kjempekoselig. Gratulerer! :-D :-D
Multi Skrevet 6. mars 2008 #3107 Skrevet 6. mars 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:
Loevinna Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3108 Skrevet 6. mars 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Hva skrev du først?! Her inne eller i bloggen? kopiering er en fin ting (måtte forresten slette noen av smileysane dine i innlegget ditt, for å få legge inn mitt )
Multi Skrevet 6. mars 2008 #3109 Skrevet 6. mars 2008 Først her. Men de andre liker ikke gledesutbruddene mine, de blir kvalme.
Loevinna Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3110 Skrevet 6. mars 2008 Først her. Men de andre liker ikke gledesutbruddene mine, de blir kvalme. Kvalme? Hvordan det? Av alle hoppetingene?
Loevinna Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3111 Skrevet 6. mars 2008 Begynte med en liten dagbokrunde, men nå ble jeg skikkelig lei.. ingenting med dere her inne. Er bare en liten ting jeg ikke skjønner noe av, og som igrunnen irriterer meg grenseløst, uten å legge ut om noe mer om den saken her inne. Men iallefall så skal jeg se om det er noe på tv, og så skal jeg slappe av i sofaen med hekletøyet mitt.
Gjest marihan Skrevet 6. mars 2008 #3113 Skrevet 6. mars 2008 Kjempekoselig å bli spurt om å være fadder, gratulerer!
kamela Skrevet 7. mars 2008 #3115 Skrevet 7. mars 2008 (endret) God morgen Det er fredag og all grunn til å Endret 7. mars 2008 av kamela
blåmeisa Skrevet 7. mars 2008 #3117 Skrevet 7. mars 2008 Da tror jeg de har gjort ett klokt faddervalg! Gratulerer!
Loevinna Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3118 Skrevet 8. mars 2008 Da skal jeg være helt ærlig med folk her inne.. Jeg er en smule lei av kg for tiden... det har selvsagt ikke noe med folkene her inne å gjøre, men bare at det tar mye av tiden min (som mange andre her inne har kommentert også). Derfor kommer jeg til å være her inne litt mindre fremover, men jeg kommer sterkere tilbake Jeg har ikke oppdatert meg i dagbøkene idag, kun min egen + i bloggene. Og frykt ikke, jeg har ingen planer om hverken å slette meg selv eller dagboken min! Bare så det er sagt Nå skal jeg iallefall lage meg en god frukost og litt kaffe. Så skal jeg sette i gang med å rydde kjellerstua, for den skal nemlig males i løpet av helgen. Vi satser nemlig på å bli helt ferdig med oppussingen i hele kjelleretasjen til påske. Og det er det lyse utsikter for også. Håper dere får en god helg folkens!
Loevinna Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3119 Skrevet 8. mars 2008 Hvor er klanen når man trenger å snakke med noen... ? Plutselig var min msn tom for de få kg-folka jeg har lagt til der...
Skravla Skrevet 8. mars 2008 #3120 Skrevet 8. mars 2008 Hvor er klanen når man trenger å snakke med noen... ? Plutselig var min msn tom for de få kg-folka jeg har lagt til der... Men nå er jeg der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå