kamela Skrevet 5. mars 2008 #3082 Skrevet 5. mars 2008 Klarer ikke å se på noen i klanen som skumle jeg. Dere er jo bare en helt herlig gjeng, som jeg gleder meg vilt til å møte... Det er jeg enig i Inlove Enig med begge over Og kan noen fortelle meg hvorfor min samboer har sett ei stooor skål med snop midt på stuebordet?!?! Jeg er da ikke disiplinert nok til å holde meg borte fra den.... :gråte: Han vil dele med deg og være "snill" I natt har jeg drømt så mange rare drømmer. Noen groteske, andre bare dumme. Kanskje jeg må slutte å legge meg tidlig? Må snart springe til bussen her. Av diverse grunner så må jeg busse til og fra jobb i dag og i morgen. Kan igrunnen ikke forda det, men skal la være å klage alt for mye :gjeiper: ha en fin dag da folkens! Min fulle sympati, er billøs noen dager
Loevinna Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3083 Skrevet 5. mars 2008 Jeg også hadde groteske drømmer i natt! jeg drømte om en svææær myggting som hadde dødlig stikk. Og så var det tre barn som døde, og plutselig lå de døde og inntørket på et bord Og på slutten av drømmen så våknet de plutselig opp igjen. er glad jeg våknet da gitt... Jeg har bare drømt at minsten sov hele natta jeg HA en fin dag Loevinna Hørtes ut som en mye deiligere drøm enn det jeg hadde... Håper du får en fin dag! Har igrunnen hatt en veldig fin dag idag! Og så har det komt litt mer snø her også Husker ikke at jeg har drømt noe, men har sovet godt Sovet godt er bra Ha en fin dag! Har hatt en flott dag! Tenkte på pianisten før jeg sovnet, og tenkte på ham med det samme jeg våknet. Hva jeg eventuelt har drømt i mellomtiden aner jeg ikke... "noen" er forelsket, "noen" er forelsket Du har helt sikkert drømt om han og Enig med begge over Han vil dele med deg og være "snill" Min fulle sympati, er billøs noen dager Jeg får muligens skyss til jobben i morgen, men da må jeg bare møte opp ca 45 min før jeg starter.. vurderer det sterkt.. bedre enn å ta den bussen iallefall... Må tenke litt mer på det.
Svimle Skrevet 5. mars 2008 #3084 Skrevet 5. mars 2008 jeg drømte om en svææær myggting som hadde dødlig stikk. Og så var det tre barn som døde, og plutselig lå de døde og inntørket på et bord Og på slutten av drømmen så våknet de plutselig opp igjen. er glad jeg våknet da gitt... ..og jeg drømte at min avdøde kompis' kropp ble returnert til leiligheten og der lå han og råtnet i en trapp. Var ingen som ville "ha ham", så... usj, det var et forferdelig syn!!
Loevinna Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3085 Skrevet 5. mars 2008 ..og jeg drømte at min avdøde kompis' kropp ble returnert til leiligheten og der lå han og råtnet i en trapp. Var ingen som ville "ha ham", så... usj, det var et forferdelig syn!! Så groteske drømmer vi har hatt i natt da!
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2008 #3086 Skrevet 5. mars 2008 Så groteske drømmer vi har hatt i natt da! Glad jeg er forelsket og bare drømmer søtt for tiden jeg...
Loevinna Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3088 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Da er billettene bestilt! Jeg skal til Bergen noen dager i påsken!! :juhu: Jeg skal få se min lille nevø!!! Trenger jeg å nevne at jeg gleder meg? Endret 5. mars 2008 av Loevinna
Skravla Skrevet 5. mars 2008 #3089 Skrevet 5. mars 2008 Da er billettene bestilt! Jeg skal til Bergen noen dager i påsken!! :juhu: Jeg skal få se min lille nevø!!! Trenger jeg å nevne at jeg gleder meg? :juhu: God tur til bergen. Hva med sambo? Blir han med?
Loevinna Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3090 Skrevet 5. mars 2008 :juhu: God tur til bergen. Hva med sambo? Blir han med? Nei, han skal jobbe han. Og så kommer jentungen hit og skal ha med seg en venninne. Så blir bare meg som reiser.
Loevinna Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3091 Skrevet 5. mars 2008 Men nå skal jeg om ikke lenge finne senga. Tenkte å lese littt mer i boka mi før jeg sovner.
Kayli Skrevet 5. mars 2008 #3093 Skrevet 5. mars 2008 Blir nok kos å treffe nevøen, ja! Sove godt da!
kamela Skrevet 6. mars 2008 #3096 Skrevet 6. mars 2008 Jeg får muligens skyss til jobben i morgen, men da må jeg bare møte opp ca 45 min før jeg starter.. vurderer det sterkt.. bedre enn å ta den bussen iallefall... Må tenke litt mer på det. Jeg var heldig og ble kjørt til jobben i dag! Glad jeg er forelsket og bare drømmer søtt for tiden jeg... Da er billettene bestilt! Jeg skal til Bergen noen dager i påsken!! :juhu: Jeg skal få se min lille nevø!!! Trenger jeg å nevne at jeg gleder meg? Det skjønner jeg godt! God morgen, det er
kamela Skrevet 6. mars 2008 #3098 Skrevet 6. mars 2008 *løper etter Annie - tror hun har startet jakten på gullmedelmsskapet*
kamela Skrevet 6. mars 2008 #3100 Skrevet 6. mars 2008 Klarer du å holde følge? Burde kanskje prøve - du skal jo på påskeferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå