FrizzleSizzle Skrevet 4. mars 2008 #3047 Skrevet 4. mars 2008 Høres ut som du hadde en fin-fin kveld i går? Ser at du allerede har fått kaffe, så jeg slenger meg på og ønsker god morgen!
Loevinna Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3050 Skrevet 4. mars 2008 Heisann malle, linky, marihan, Inlove, Annie og Impala. Takk! Den gjorde godt i dag tidlig ja Høres ut som du hadde en fin-fin kveld i går? Ser at du allerede har fått kaffe, så jeg slenger meg på og ønsker god morgen! Mornings! Hva gjorde jeg egentlig i går...? :klø: Tror jeg er veldig sløv for tiden...
Loevinna Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3051 Skrevet 4. mars 2008 Idag har jeg vært til behandling med bekkenet mitt. Så nå er jeg egentlig fullstendig skutt.. Lurer på bare sove litt på sofaen nå. Har en mann ned i kjellerstua for øyeblikket. Driver og hjelper oss med å legge gulv og diverse annet. Kanskje, og bare kanskje, er hele etasjen der nede ferdig til neste onsdag! Og det betyr at jeg må male til helgen... Hadde vært supert deilig å få ferdig den etasjen nå altså. Er dritt lei av at den bare står der uten at vi får brukt den. Men nå.. sofaen.
loffen Skrevet 4. mars 2008 #3052 Skrevet 4. mars 2008 Legg deg og slapp av du. Her har det også blitt nytt gulv i dag.
Svimle Skrevet 4. mars 2008 #3053 Skrevet 4. mars 2008 Åssen går'e med deg? Du sover kanskje enda.. Flerbrukshjernen min fikk jobbet litt med deg i dag, men ikke så mye som jeg skulle ønske!
Skravla Skrevet 4. mars 2008 #3054 Skrevet 4. mars 2008 Åssen går'e med deg? Du sover kanskje enda.. Flerbrukshjernen min fikk jobbet litt med deg i dag, men ikke så mye som jeg skulle ønske! Hvorfor jobber Brainy med Løven.......... Og jeg er fremdeles IKKE nysgjerrig. Bare redd for Løven. Hun er ung og påvirkelig.
Svimle Skrevet 4. mars 2008 #3055 Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor jobber Brainy med Løven.......... Og jeg er fremdeles IKKE nysgjerrig. Bare redd for Løven. Hun er ung og påvirkelig. Fordi Løven er hardt arbeid
Loevinna Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3056 Skrevet 4. mars 2008 Legg deg og slapp av du. Her har det også blitt nytt gulv i dag. Var virkelig deilig å slappe av. Og klarte å sove en liten time selv med to menn i kjelleren som jobbet. Er fortsatt døsig i kroppen, men får vel vente til i kveld med å sove mer. Og nå har det blitt gulv på to rom nede, så skal ned og titte etterhvert. Åssen går'e med deg? Du sover kanskje enda.. Flerbrukshjernen min fikk jobbet litt med deg i dag, men ikke så mye som jeg skulle ønske! Nå er jeg våken Eller.. er iallefall kommet i sittestilling i sofaen Så koselig at du hadde tid til å jobbe med meg idag da! sikkert derfor jeg var mye mykere å "få opp" idag enn sist gang Og jeg som bare ba om en tankeklem fra deg da Men spørsmålet er vel om det blir spisebordet på meg neste torsdag, eller rødvin? Eller begge deler? Hvorfor jobber Brainy med Løven.......... Og jeg er fremdeles IKKE nysgjerrig. Bare redd for Løven. Hun er ung og påvirkelig. Brainy gir meg bare masse gode tanker og kjærlighet Det kan man ikke få nok av, og det er ikke det verste å bli påvirket av Fordi Løven er hardt arbeid Og i Brainy sine hender, da er jeg i gode hender
Svimle Skrevet 4. mars 2008 #3057 Skrevet 4. mars 2008 Hvis jeg ikke er altfor påvirket av noen visse små knopper jeg svelger noen timer i forveien, så kan vi jo ta spisebordet først og så vin etterpå!?
Loevinna Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3058 Skrevet 4. mars 2008 Hvis jeg ikke er altfor påvirket av noen visse små knopper jeg svelger noen timer i forveien, så kan vi jo ta spisebordet først og så vin etterpå!? Kanskje like lurt ja. Eller så kan jeg jo bli for fnisete på spisebordet til at vi får gjort det vi skal Og jeg har ingen planer om å springe rundt noen trær denne gangen, bare så det er sagt! :gjeiper:
Svimle Skrevet 4. mars 2008 #3059 Skrevet 4. mars 2008 Kanskje like lurt ja. Eller så kan jeg jo bli for fnisete på spisebordet til at vi får gjort det vi skal Og jeg har ingen planer om å springe rundt noen trær denne gangen, bare så det er sagt! :gjeiper: fnising kan hindre oss i effektivitet på spisebordet Ingen trær? En stol da??
Skravla Skrevet 4. mars 2008 #3060 Skrevet 4. mars 2008 Høres ut som tankearbeidet til Brainy er en god ting. Kos dere med kartonginnflytting og treløping sier jeg bare.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå