Svimle Skrevet 3. mars 2008 #3021 Skrevet 3. mars 2008 Putekrig og pysjparty... Er det multiplesome eller bare awesome?
Skravla Skrevet 3. mars 2008 #3024 Skrevet 3. mars 2008 Putekrig og pysjparty... Er det multiplesome eller bare awesome? Det er vel Pysj Pop Baluuuuuuuuuba.....
Svimle Skrevet 3. mars 2008 #3025 Skrevet 3. mars 2008 Det er vel Pysj Pop Baluuuuuuuuuba..... æsj, nå ødela du hele kofferttenkingen min
Skravla Skrevet 3. mars 2008 #3026 Skrevet 3. mars 2008 æsj, nå ødela du hele kofferttenkingen min Skjønte ikke at den dingsen var en koffert jeg. Mine kofferter er mye nyere og mindre slitt og ikke fulle av pakkenelliker....
Svimle Skrevet 3. mars 2008 #3027 Skrevet 3. mars 2008 Skjønte ikke at den dingsen var en koffert jeg. Mine kofferter er mye nyere og mindre slitt og ikke fulle av pakkenelliker.... Mine inneholder bare uanstendige ting
Skravla Skrevet 3. mars 2008 #3028 Skrevet 3. mars 2008 Mine inneholder bare uanstendige ting Så rart at jeg ikke snublet i den da :klø: Pleier da å snuble i langt mindre enn det.
Svimle Skrevet 3. mars 2008 #3029 Skrevet 3. mars 2008 Så rart at jeg ikke snublet i den da :klø: Pleier da å snuble i langt mindre enn det.
Loevinna Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3030 Skrevet 3. mars 2008 Natta Løven våres. God natt! Natta Løven! Sovnet som en stein med en gang jeg la meg... God morgen (tatt over for malle? ) Så rolig du er idag da Så fint at du har kost deg! Jeg synes du er en tøffing, beundrer motet ditt Jo takk for beundringen, men nå ramlet jeg litt av... Hva er jeg tøff for..? Og hva trenger jeg motet mitt til? :klø:
Loevinna Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3031 Skrevet 3. mars 2008 Putekrig og pysjparty... Er det multiplesome eller bare awesome? :klø: Nå ble det litt for vanskelige ord for denne løven.. Juhuu Hvor er Løven i dag? Jeg er her vel... Det er vel Pysj Pop Baluuuuuuuuuba..... Baluba, baluba, blubalubaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! æsj, nå ødela du hele kofferttenkingen min Du kommer deg nok fort inn på rett spor igjen kjenner jeg deg rett Skjønte ikke at den dingsen var en koffert jeg. Mine kofferter er mye nyere og mindre slitt og ikke fulle av pakkenelliker.... Min koffert også... Den er faktisk helt tom idag Mine inneholder bare uanstendige ting Jeg tror MB har låst seg selv inne i kofferten jeg... Så rart at jeg ikke snublet i den da :klø: Pleier da å snuble i langt mindre enn det. MB kan å trylle!
Loevinna Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3032 Skrevet 3. mars 2008 Hmm.. kjeder meg litt jeg.. Og klarer ikke bestemme meg for om jeg skal 1) spille PS3 2) hekle og se på tv 3) sløve på sofaen og lese i boka jeg holder på med 4) sløve her inne 5) begynner å koste og rydde ned i kjellerstua... Og kan noen fortelle meg hvorfor min samboer har sett ei stooor skål med snop midt på stuebordet?!?! Jeg er da ikke disiplinert nok til å holde meg borte fra den.... :gråte:
Skravla Skrevet 3. mars 2008 #3034 Skrevet 3. mars 2008 du skal bli her inne Signerer....... Hvorfor skal du slippe unna liksom....
Loevinna Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3035 Skrevet 3. mars 2008 du skal bli her inne Javel boss... Men bare en liten stund.. er så smått lei av nett jeg...
Svimle Skrevet 3. mars 2008 #3036 Skrevet 3. mars 2008 må ikke bli lei når jeg endelig har knødd meg innpå da! *snurt*
Loevinna Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3037 Skrevet 3. mars 2008 må ikke bli lei når jeg endelig har knødd meg innpå da! *snurt* skravler jo med deg på msn då...
Loevinna Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3040 Skrevet 3. mars 2008 Hmm.. kjeder meg litt jeg.. Og klarer ikke bestemme meg for om jeg skal 1) spille PS3 2) hekle og se på tv 3) sløve på sofaen og lese i boka jeg holder på med 4) sløve her inne 5) begynner å koste og rydde ned i kjellerstua... Da tror jeg at det blir først litt 1), og så litt 3) før jeg finner nr 6) (som er å finne senga og soooove )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå