Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal jeg bare rydde litt på kjøkkenet, så lage meg en kopp te, og strekke meg ut på sofaen.. Tror pusekos og en bok er tingen for meg i kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står ikke lenger hodepinen og baker på døren, nå er den så frekk at den har brutt seg inn... så jeg tror jeg stikker og finner senga mi nå.

:vinke: prates i morgen!

Skrevet
Nå står ikke lenger hodepinen og baker på døren, nå er den så frekk at den har brutt seg inn... så jeg tror jeg stikker og finner senga mi nå.

:vinke: prates i morgen!

Natta vennen.

Lykke til hos knekkern i morgen. :klem:

Skrevet
Håper jeg også... Vi får satse på det!

Nå tror jeg hodet mitt er veldig slitent.. For nå leste jeg "dumt at pianisten ikke kom"..... Vet ikke helt hvorfor den pianisten rotet seg inn her til meg nå men.... :skratte:

Greit nok at man mener at man skal ha den timen gratis, men hvordan ber man om det da.. ? Synes det blir litt for frekt jeg på en måte.... :sjenert:

Nei, pianisten kom ikke til deg da vet du. Han spilte og sang for meg i kveld han... :rødme:

Skrevet

Lykke til i morgen. Jeg tør nesten aldri prute/klage/kreve noe jeg heller. Men det er jo bare rett og rimelig at du ikke skal betale. :Nikke:

Skrevet
Natta vennen.

Lykke til hos knekkern i morgen. :klem:

Takk takk ! :klem:

Nei, pianisten kom ikke til deg da vet du. Han spilte og sang for meg i kveld han... :rødme:

Bra at du koset deg :)

Lykke til i morgen. Jeg tør nesten aldri prute/klage/kreve noe jeg heller. Men det er jo bare rett og rimelig at du ikke skal betale. :Nikke:

Tror nok ikke jeg tør klage idag heller... :sjenert:

Skrevet

Håper det har gått bra i dag. :klemmer:

Skrevet
:hoppe: Tar en Malle i mangel av noe fornuftig å si... :fnise:

Det er derfor jeg :hoppe: stedig vekk :fnise:

Håper at det har gått bra i dag Loevinna :klemmer:

Skrevet

Kommer det oppdatering snart eller :rope:

Skrevet

Håper ikke den der knekkern har knekt Løven vår fullstendig...

Skrevet

Sannsynligvis dro hun på jobb etterpå.

Skrevet
Håper det har gått bra i dag. :klemmer:

Jepp! Det har det :):klem:

Det er derfor jeg :hoppe: stedig vekk :fnise:

Håper at det har gått bra i dag Loevinna :klemmer:

:jepp::klem:

Kommer det oppdatering snart eller :rope:

Fælt så du roper da... :roll:

Bare veldig mørbanket:

Sannsynligvis dro hun på jobb etterpå.

:ler: veldig lite snnsynlig :gjeiper:

Skrevet

Da rakk jeg å gi deg en :klem: til da, før jeg drar til byen en liten tur. :jepp:

Godt at det har gått bra med deg.

Skrevet

Så bra at knekkingen hjalp. Trodde egentlig ikke at du dro på jobb, men ettersom du ikke var her, så var jobben eneste alternativ. :ler:

Skrevet

Det gikk veldig bra med timen min idag. Damen var veldig flink og fikk opp låsningene i nakken min. Og hun klarte også å finne alle triggerpunktene i hoften, ryggen og nakken min som gjorde noe h******s vondt... :sjenert: Og jeg er glad jeg gikk til en dame idag, slik som hun knadde på rompa mi... :roll:

Og etter slike behandlinger så blir jeg alltid så trøtt, så har ligget på sofaen nå og fått sovet noen timer.

Nakken min og hofta føles faktisk bedre ut allerede, men kjenner at jeg begynner å bli skikkelig mørbanket i rompa/hofta... :sjenert: Men vondt skal vondt fordrive! Hodepinen er iallefall borte!! :hoppe:

Skrevet
Da rakk jeg å gi deg en :klem: til da, før jeg drar til byen en liten tur. :jepp:

Godt at det har gått bra med deg.

:klemmer:

Så bra at knekkingen hjalp. Trodde egentlig ikke at du dro på jobb, men ettersom du ikke var her, så var jobben eneste alternativ. :ler:

Det var nok ikke eneste alternativ, du glemte det å sove ;)

Skrevet
:klemmer:

Det var nok ikke eneste alternativ, du glemte det å sove ;)

Sove ja... :klaske: at det går an å glemme det da.

Skrevet (endret)
Sove ja... :klaske: at det går an å glemme det da.

Kanskje det ble lite søvn på deg i natt fordi du måtte oppdatere deg så mye? :idesmil:

:fnise:

Endret av Loevinna
Skrevet
Kanskje det ble lite søvn på deg i natt fordi du måtte oppdatere deg så mye? :idesmil:

:fnise:

Eller av helt andre grunner :spy: Se Dusken.....

Skrevet
Eller av helt andre grunner :spy: Se Dusken.....

Har sett og har svart der inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...