Tinúviel Skrevet 25. februar 2008 #2883 Skrevet 25. februar 2008 Halloen, long time no see... Håper alt står bra til trass vondt bekken og anti-fotfetisjer
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2884 Skrevet 25. februar 2008 Halloen, long time no see... Håper alt står bra til trass vondt bekken og anti-fotfetisjer var nettopp innom dagboka di og lusket litt også, men rakk ikke å oppdatere meg helt der. Får ta det i kveld eller i morgen. Må snart springe ut døra nå. Alt står bra til her utenom bekkenet mitt
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2885 Skrevet 25. februar 2008 Da melder jeg mitt fravær for noen timer Skal øyeblikkelig springe ut gjennom døra, så jeg rekker naprapat timen min. Eller torturtimen min....
Gjest marihan Skrevet 25. februar 2008 #2887 Skrevet 25. februar 2008 Jeg håper også at timen din funker og at du føler deg bedre nå
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2890 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Det gikk ikke bra!!!!!!! Jeg ble møtt med en låst dør, og ventet og ventet. prøvde å ringe han på to forskjellige nummer, men han tok ikke telefonen. Tenkte kanskje han ble forsinket med en annen pasient, men fant det veldig rart at ytterdøren var låst.. Etter 20 min ringte jeg en annen naprapat og hun fortalte at han ikke var der idag, og må ha glemt å ringe meg å gi beskjed... Jeg ble skikkelig og fordi jeg trengte virkelig den timen idag. Etter et par timer så ringte naprapaten til slutt opp igjen til meg, og ba veldig mye unnskyld for at han hadde glemt å gi meg beskjed, og beklaget at jeg kom til stengt dør. Jeg skal få en time i morgen, men da hos den kvinnelige naprapaten. Og jeg er desperat nå, så takket ja til det. Og han sa at jeg selvsagt skulle få en økonomisk kompensasjon for at jeg kom til stengt dør, og jeg mener han sa jeg skulle få slippe å betale timen min i morgen. så ingenting er så galt at det ikke er godt for noe... Håper bare hun andre klarer å hjelpe meg i morgen.. Ringte så til jobben og fortalte at jeg ikke hadde fått behandling i dag, og at jeg skulle se det an om jeg orker å jobbe i morgen.. Egentlig tviler jeg på det, hvis ikke jeg blir noe bedre over natten.. *sliten i hode i kveld* Endret 25. februar 2008 av Loevinna
loffen Skrevet 25. februar 2008 #2891 Skrevet 25. februar 2008 Da er det ikke stort annet å gjøre enn å vente til i morgen..
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2892 Skrevet 25. februar 2008 Da er det ikke stort annet å gjøre enn å vente til i morgen.. Nei det er jo sant... Bare en veldig frustrerende situasjon...
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2893 Skrevet 25. februar 2008 Jeg får visst bare 35% rabatt på timen min i morgen. Min samboer mener at jeg bør krangle på det og få timen min gratis. For hadde det vært meg som ikke hadde møtt opp så måtte jeg ha betalt for timen uansett, og i dette tilfellet var det han som glemte å gi meg beskjed.. Men jeg får bare ikke meg selv til å krangle på priser jeg...
Gjest Tigerjente Skrevet 25. februar 2008 #2894 Skrevet 25. februar 2008 Skjønner godt at du ble frustrert over det! Håper inderlig du får den hjelpen du trenger i morgen.
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #2895 Skrevet 25. februar 2008 *oppdatert* Fotpleie er deilig. Tar der noen ganger i året. Er som å sveve når man går derfra. Pleier å ta fotpleie på mamma noen ganger, men er ikke så glad i å rote med andre sine føtter. Dumt at naprapaten ikke kom. Jeg er enig med samboeren din om at denne timen bør du få gratis.
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2896 Skrevet 25. februar 2008 Skjønner godt at du ble frustrert over det! Håper inderlig du får den hjelpen du trenger i morgen. Håper jeg også... Vi får satse på det! *oppdatert* Fotpleie er deilig. Tar der noen ganger i året. Er som å sveve når man går derfra. Pleier å ta fotpleie på mamma noen ganger, men er ikke så glad i å rote med andre sine føtter. Dumt at naprapaten ikke kom. Jeg er enig med samboeren din om at denne timen bør du få gratis. Nå tror jeg hodet mitt er veldig slitent.. For nå leste jeg "dumt at pianisten ikke kom"..... Vet ikke helt hvorfor den pianisten rotet seg inn her til meg nå men.... Greit nok at man mener at man skal ha den timen gratis, men hvordan ber man om det da.. ? Synes det blir litt for frekt jeg på en måte....
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #2897 Skrevet 25. februar 2008 Håper jeg også... Vi får satse på det! Nå tror jeg hodet mitt er veldig slitent.. For nå leste jeg "dumt at pianisten ikke kom"..... Vet ikke helt hvorfor den pianisten rotet seg inn her til meg nå men.... Greit nok at man mener at man skal ha den timen gratis, men hvordan ber man om det da.. ? Synes det blir litt for frekt jeg på en måte.... Du spør hva du måtte betalt hvis du hadde glemt å gi beskjed.... og sier at det er et rimelig avslag på erstatningstimen......
VirreVapp Skrevet 25. februar 2008 #2898 Skrevet 25. februar 2008 Æsj, så irriterende da.. Hadde blitt drittsur selv Kjedelig når man har gått og venta på det.. Håper formen din er tålelig grei da
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2899 Skrevet 25. februar 2008 Du spør hva du måtte betalt hvis du hadde glemt å gi beskjed.... og sier at det er et rimelig avslag på erstatningstimen...... Jeg hadde måttet betale hele timen om jeg hadde glemt den... Æsj, så irriterende da.. Hadde blitt drittsur selv Kjedelig når man har gått og venta på det.. Håper formen din er tålelig grei da Jeg har litt sterke smertestillende i hus, så skal nok klare å overleve til i morgen. har heldigvis fått en tidlig time, allerede i 10 tiden.
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #2900 Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde måttet betale hele timen om jeg hadde glemt den... Da ville jeg startet prutingen på 100 % rabatt ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå