Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2861 Skrevet 24. februar 2008 Nå har jeg fått dusjet og så har jeg vært snill med bena mine. De har fått skikkelig stell i kveld... Så nå skal jeg bare slappe av på sofen før jeg legger meg. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal lese en bok eller spille PS3 nå... Ble sittende før i dag og spille, og glemte både tid og sted og middag. Kan godt si at jeg ble bittelitt hektet...
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #2862 Skrevet 24. februar 2008 Er en grunn til at jeg ikke har noe tv-spill her i huset...
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2863 Skrevet 24. februar 2008 Er en grunn til at jeg ikke har noe tv-spill her i huset... Var min samboer som absolutt skulle ha PS3, men han gidder nesten aldri å spille... jeg synes det er synd at den bare skal då der uten at den blir brukt...
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #2864 Skrevet 24. februar 2008 Var min samboer som absolutt skulle ha PS3, men han gidder nesten aldri å spille... jeg synes det er synd at den bare skal då der uten at den blir brukt... Ja, det er tragisk hvis den bare skulle stå og samle støv...
linky Skrevet 24. februar 2008 #2865 Skrevet 24. februar 2008 Godt å få stellt bena av og til. Lurer på å bestille en fotpleietime, det hadde vært noe God natt!
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2866 Skrevet 24. februar 2008 Ja, det er tragisk hvis den bare skulle stå og samle støv... Det endte med at jeg spilte en liten stund nå... Men blir snart til at jeg finner senga om ikke lenge. Jeg har klart å sprekke et blodkar på det ene øye med all denne spillingen min og det gjør litt vondt nå... Godt å få stellt bena av og til. Lurer på å bestille en fotpleietime, det hadde vært noe God natt! Jeg får meg bare ikke til å gå til en fotpleier jeg.. Vet ikke helt hvorfor men....
linky Skrevet 24. februar 2008 #2868 Skrevet 24. februar 2008 Har aldri vært hos fotpleier, men har så lyst til å prøve nå som jeg faktisk trenger det
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #2869 Skrevet 24. februar 2008 Har aldri vært hos fotpleier, men har så lyst til å prøve nå som jeg faktisk trenger det Har prøvd det jeg, men det er leeeeeeeenge siden. Og det var nydelig...
loffen Skrevet 24. februar 2008 #2870 Skrevet 24. februar 2008 Jeg fikk fotpleietime i bursdagsgave av en god venninne da jeg var høygravid. Det var helt nydelig!
Annie Skrevet 24. februar 2008 #2871 Skrevet 24. februar 2008 Nå har jeg fått dusjet og så har jeg vært snill med bena mine. De har fått skikkelig stell i kveld... Så nå skal jeg bare slappe av på sofen før jeg legger meg. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal lese en bok eller spille PS3 nå... Ble sittende før i dag og spille, og glemte både tid og sted og middag. Kan godt si at jeg ble bittelitt hektet... Hva spiller du igjen? Har lyst på noen nye spill.. Men blir snart til at jeg finner senga om ikke lenge. Jeg har klart å sprekke et blodkar på det ene øye med all denne spillingen min og det gjør litt vondt nå... Er det mulig?? Jeg får meg bare ikke til å gå til en fotpleier jeg.. Vet ikke helt hvorfor men.... Føtter!!!!
linky Skrevet 24. februar 2008 #2872 Skrevet 24. februar 2008 Har prøvd det jeg, men det er leeeeeeeenge siden. Og det var nydelig... Kan tenke meg det var herlig
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2873 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Fotpleier hadde vært godt det Tja.. den eneste som får slippe til på mine føtter er mammaen min.. Hun har et slags fotpleiesett hjemme.. Har aldri vært hos fotpleier, men har så lyst til å prøve nå som jeg faktisk trenger det Jeg føler jeg må ha fine føtter om jeg skulle ha gått til en fotpleier... Har prøvd det jeg, men det er leeeeeeeenge siden. Og det var nydelig... Når du sier det så Jeg fikk fotpleietime i bursdagsgave av en god venninne da jeg var høygravid. Det var helt nydelig! Sikkert deilig når man er høygravid og ikke akkurat rekker ned til bena selv.... Hva spiller du igjen? Har lyst på noen nye spill.. Er det mulig?? Føtter!!!! Akkurat nå så spiller jeg Resistance - fall of man... Et krigsspill med masse skyting... Det er tydeligvis mulig, for jeg klarte det... Er det mine føtter du sikter til nå eller?!?! Endret 25. februar 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2874 Skrevet 25. februar 2008 Jeg orket rett og slett ikkje å gå på jobb idag.. Bekkenet er stivt og vondt i dag også, og det setter seg i nakken. Våknet med en svak svak murrende hodepine, og bare visste at det ikke kom til å bli bedre ut over dagen. Kjenner skuldrene mine er fullstendig forknytt pga av smertene i nakken.. skal bli litt av en time hos naprapaten idag.. Kommer sikkert til å hyle og skrike så jeg skremmer bort resten av pasientene hans.. Så klart kunne jeg sikkert ha vært på jobb og tatt det veldig rolig. Men hva får ungene igjen av at jeg er sur og glefsete fordi jeg har det vondt? Og ikke hadde jeg orket å gjøre så mye sammen med de heller.. Nei, da er det best å holde seg hjemme en dag istedet for. Mener nå jeg...
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2008 #2875 Skrevet 25. februar 2008 Det er jo ikke lett å ta det rolig i den jobben du har. Håper du blir bedre etter tiimen hos naprapaten.
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2876 Skrevet 25. februar 2008 Takk for klemmen Inlove. Jeg har stor tro på at naprapaten min kan gjøre underverker Så nå er det bare å slå ihjel tiden frem til 15.30
Annie Skrevet 25. februar 2008 #2877 Skrevet 25. februar 2008 Er det mine føtter du sikter til nå eller?!?! Alles føtter! Bortsett fra barneføtter. HATER føtter Jeg orket rett og slett ikkje å gå på jobb idag.. Bekkenet er stivt og vondt i dag også, og det setter seg i nakken. Våknet med en svak svak murrende hodepine, og bare visste at det ikke kom til å bli bedre ut over dagen. Kjenner skuldrene mine er fullstendig forknytt pga av smertene i nakken.. skal bli litt av en time hos naprapaten idag.. Kommer sikkert til å hyle og skrike så jeg skremmer bort resten av pasientene hans.. Så klart kunne jeg sikkert ha vært på jobb og tatt det veldig rolig. Men hva får ungene igjen av at jeg er sur og glefsete fordi jeg har det vondt? Og ikke hadde jeg orket å gjøre så mye sammen med de heller.. Nei, da er det best å holde seg hjemme en dag istedet for. Mener nå jeg... Det gjør du lurt i!! Og tiden får du fint til å gå. Du har jo KG
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2878 Skrevet 25. februar 2008 Alles føtter! Bortsett fra barneføtter. HATER føtter Det gjør du lurt i!! Og tiden får du fint til å gå. Du har jo KG Lurer på hva det er som får folk til å bli fotpleier jeg... Kunne aldri tenkt meg det.. Har KG ja Og PS3
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2008 #2879 Skrevet 25. februar 2008 Tar en Malle i mangel av noe fornuftig å si...
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2880 Skrevet 25. februar 2008 Tar en Malle i mangel av noe fornuftig å si...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå