Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2841 Skrevet 24. februar 2008 Kjenner til det der ja med mann som drar seg leeenge Men i dag MÅTTE han opp kl.09.00 for han har vakttlf. Det er ikke ofte det skjer her i huset egentlig.. som regel er det han som står opp leeeenge før meg, og jeg ligger og drar meg.. Og jeg har igrunnen ikke helt hjerte til å vekke han heller.. for siden han sover så lenge så har han sikkert behov for det også....
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2842 Skrevet 24. februar 2008 Nei, nå skal jeg gå å lage frukost, og vekke min samboer med nystekte rundstykker. Forresten så har jeg lagt ut noen tanker i hybelen min hos Skravla....
VirreVapp Skrevet 24. februar 2008 #2843 Skrevet 24. februar 2008 Ååh.. da blir han nok glad. Ingen som vekker meg med nystekte rundstykker for å si det sånn
Impala Skrevet 24. februar 2008 #2844 Skrevet 24. februar 2008 Tror aldri mannen min kommer til å vekke meg heller med nystekte rundstykker nei
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2845 Skrevet 24. februar 2008 Ååh.. da blir han nok glad. Ingen som vekker meg med nystekte rundstykker for å si det sånn Nylaget kaffe og rundstykker fikk han iallefall opp av senga Men han er enda ikke helt våken Tror aldri mannen min kommer til å vekke meg heller med nystekte rundstykker nei Det var ikke nybakte da.. Det var slik halvstekte jeg hadde i fryseren, så er bare å putte rett i stekeovnen.. Så ikke akkurat noe stress med å gjøre. Men jeg synes det er litt hyggelig å gjøre noe ekstra ut av søndagsfrukosten, for det er den eneste morgonen vi kan spise sammen i løpet av uka.
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2846 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Idag har jeg ingen god dag.. Bekkenet mitt er vanvittig skeivt igjen, så det er vondt å gå og bevege seg.. Og når bekkenet mitt er skeivt så setter smertene seg i resten av kroppen.. så nå har jeg en låsning i nakken som gir meg en fantastisk hodepine.... Heldigvis har jeg time med naprapaten min i morgen, så håper han klarer å løsne litt på ting og tang.. Kanskje jeg skal få min samboer til å tøye litt på musklene rundt bekkenet idag.. kan jo håpe på at det tar litt av hodepinen... selv om jeg tviler... Endret 24. februar 2008 av Loevinna
loffen Skrevet 24. februar 2008 #2851 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har flere bøker jeg skulle ha somlet meg inn i også.. men har ikke kommet så langt enda.. din for eksempel... åh? Hvem? Hva? hvor? Det står ikke så mye interresant i min tror jeg, så du går ikke glipp av noe. Nei, nå skal jeg gå å lage frukost, og vekke min samboer med nystekte rundstykker. Forresten så har jeg lagt ut noen tanker i hybelen min hos Skravla.... Sånne rundstykker er kjempegodt! Idag har jeg ingen god dag.. Bekkenet mitt er vanvittig skeivt igjen, så det er vondt å gå og bevege seg.. Og når bekkenet mitt er skeivt så setter smertene seg i resten av kroppen.. så nå har jeg en låsning i nakken som gir meg en fantastisk hodepine.... Heldigvis har jeg time med naprapaten min i morgen, så håper han klarer å løsne litt på ting og tang.. Kanskje jeg skal få min samboer til å tøye litt på musklene rundt bekkenet idag.. kan jo håpe på at det tar litt av hodepinen... selv om jeg tviler... Bekkenproblemer er no' herk!!
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2852 Skrevet 24. februar 2008 Det står ikke så mye interresant i min tror jeg, så du går ikke glipp av noe. Sånne rundstykker er kjempegodt! Bekkenproblemer er no' herk!! Skal klare å somle meg inn i boka di også en dag... Ja, bekkenproblemer er noe herk, spesielt når man ikke har fremtidsutsikter for å bli kvitt det.... Men takk for klemmer!
VirreVapp Skrevet 24. februar 2008 #2853 Skrevet 24. februar 2008 Uffda.. ikke noe særlig med bekkenproblemer.. Er så utrolig slitsomt med ting som er kroniske.. Selv sliter jeg med migrene, og er jo ikke alltid en fest det heller..
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2854 Skrevet 24. februar 2008 Migrener høres forferdelig ut, så det er jeg igrunnen glad jeg ikke har...
Annie Skrevet 24. februar 2008 #2855 Skrevet 24. februar 2008 Tror aldri mannen min kommer til å vekke meg heller med nystekte rundstykker nei Ikke min heller!! Det var ikke nybakte da.. Det var slik halvstekte jeg hadde i fryseren, så er bare å putte rett i stekeovnen.. Så ikke akkurat noe stress med å gjøre. Men jeg synes det er litt hyggelig å gjøre noe ekstra ut av søndagsfrukosten, for det er den eneste morgonen vi kan spise sammen i løpet av uka. Kommer ikke til å få sånne heller... Idag har jeg ingen god dag.. Bekkenet mitt er vanvittig skeivt igjen, så det er vondt å gå og bevege seg.. Og når bekkenet mitt er skeivt så setter smertene seg i resten av kroppen.. så nå har jeg en låsning i nakken som gir meg en fantastisk hodepine.... Heldigvis har jeg time med naprapaten min i morgen, så håper han klarer å løsne litt på ting og tang.. Kanskje jeg skal få min samboer til å tøye litt på musklene rundt bekkenet idag.. kan jo håpe på at det tar litt av hodepinen... selv om jeg tviler... Ikke rart du har vondt i bekkenet. Du er jo med kvadruplinger... Håper det er bedre nå og at du har fått løst opp litt.
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2856 Skrevet 24. februar 2008 Ikke rart du har vondt i bekkenet. Du er jo med kvadruplinger... Håper det er bedre nå og at du har fått løst opp litt. Åja! Hadde klart å glemme kvadruplingene mine jeg :gjeiper: Det er nok ikke blitt noe bedre.. fikk tøyd litt på noen muskler, så nå er hodepinen borte i det minste.. men hofta mi er bare blitt verre.. Den er nesten begynt å svikte når jeg går. Jeg høres ut som en skikkelig gammel kjerring nå.. Bra jeg tok testen i den bloggen, og funne ut jeg ikke er noen kjerring Jaja.. håper bare naprapaten kan gjøre underverker i morren.
VirreVapp Skrevet 24. februar 2008 #2857 Skrevet 24. februar 2008 Får satse på at naprapaten kan sakene sine i morgen da Er jo ikke noe moro å gå sånn...
Kayli Skrevet 24. februar 2008 #2858 Skrevet 24. februar 2008 Uff, bekkenproblemer høres ikke noe særlig ut! Håper naprapaten får skikk på deg!
Gjest Tigerjente Skrevet 24. februar 2008 #2859 Skrevet 24. februar 2008 Huff! Så dumt med bekkensmerter! Håper det hjelper hos napraten i morgen.
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2860 Skrevet 24. februar 2008 Får satse på at naprapaten kan sakene sine i morgen da Er jo ikke noe moro å gå sånn... Uff, bekkenproblemer høres ikke noe særlig ut! Håper naprapaten får skikk på deg! Huff! Så dumt med bekkensmerter! Håper det hjelper hos napraten i morgen. Naprapaten har veldig godt greie på hva han styrer med, så regner med at han klarer å få skikk på meg. Jeg er bare så utrolig glad for at jeg har kuttet ut fysioterapeuter og kiropraktorer. De tror jeg ikke helt visste hva de skulle gjøre med meg.. Men det viktigste er iallefall at jeg får den riktige hjelpen for akkurat meg Så får det bare være dyrt per behandling, når jeg tjener på det i lengden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå