Loevinna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2821 Skrevet 22. februar 2008 Åh.. nå fikk jeg akkurat en trist nyhet som kom fullstendig uventet på meg... Og vart skikkelig deppa på vedkommende det gjelder sine vegner....
Loevinna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2822 Skrevet 22. februar 2008 GOD HELG!! God helg til deg også!
Loevinna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2823 Skrevet 22. februar 2008 Begynte egentlig å prøve å oppdatere meg litt her inne.. Men gir opp.. Ble skikkelig deppa nå i kveld, så jeg logger meg av og halvsover litt på sofaen nå tror jeg...
VirreVapp Skrevet 22. februar 2008 #2824 Skrevet 22. februar 2008 Skriver en liten hilsen jeg. Har lest endel i dagboken din. Sniker rundt Men ikke noe koselig å lese at du er deppa! Håper det snart går bedre med deg!!
Loevinna Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #2827 Skrevet 23. februar 2008 Skriver en liten hilsen jeg. Har lest endel i dagboken din. Sniker rundt Men ikke noe koselig å lese at du er deppa! Håper det snart går bedre med deg!! Hyggelig at du la igjen en hilsen Det går jo bra med meg, er bare litt lei meg på noen andres vegner... Så ingenting har skjedd meg for å si det slik. hmm.. Men har ikke jeg hilst på deg før..? Har jeg vært inne i tidligere dagbok av deg..? Snikleser melder seg Hyggelig med nye fjes i dagboka mi! Velkommen!
Loevinna Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #2828 Skrevet 23. februar 2008 Da har jeg klart å oppdatere meg i hele 3 dagbøker.. så nå er det på tide med litt frukost her. Det går sakte med meg, men det går fremover
linky Skrevet 23. februar 2008 #2829 Skrevet 23. februar 2008 Ikke verst Loevinna Sitter selv å gomler i meg litt frokost.
VirreVapp Skrevet 23. februar 2008 #2830 Skrevet 23. februar 2008 hmm.. Men har ikke jeg hilst på deg før..? Har jeg vært inne i tidligere dagbok av deg..? Det er mulig, for det var liksom noe kjent med "navnet" ditt. Derfor jeg smøyg meg inn Hadde dagbok en bitteliten stund for en del måneder siden. Var ikke helt i humør til det da, så har begynt igjen nå Håper du får en strålende lørdag
Loevinna Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #2831 Skrevet 23. februar 2008 Ikke verst Loevinna Sitter selv å gomler i meg litt frokost. Da er frukosten slukt, og jeg har startet på nye dagbøker Det er mulig, for det var liksom noe kjent med "navnet" ditt. Derfor jeg smøyg meg inn Hadde dagbok en bitteliten stund for en del måneder siden. Var ikke helt i humør til det da, så har begynt igjen nå Håper du får en strålende lørdag Jeg mener nemlig at jeg har sett både nicket ditt og apen din før nemlig... Men bare hyggelig at du er tilbake!
Loevinna Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #2832 Skrevet 23. februar 2008 Tro det eller ei.. men jeg innbiller meg at jeg er oppdatert i alle dagbøker som jeg følger med på! :juhu: Bra det har vært stille her inne idag, så jeg har kunnet "jobbet" uforstyrret Nå er det bare bloggene igjen...
loffen Skrevet 23. februar 2008 #2833 Skrevet 23. februar 2008 Gratulerer med ferdig oppdatering. Jeg blir aldri ferdig jeg. God helg!
Multi Skrevet 23. februar 2008 #2834 Skrevet 23. februar 2008 Da har jeg klart å oppdatere meg i hele 3 dagbøker.. så nå er det på tide med litt frukost her. Det går sakte med meg, men det går fremover Ikke greit å ha vært på ferie. Tro det eller ei.. men jeg innbiller meg at jeg er oppdatert i alle dagbøker som jeg følger med på! Ikke helt. *hinter*
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2835 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer med ferdig oppdatering. Jeg blir aldri ferdig jeg. God helg! Jeg har flere bøker jeg skulle ha somlet meg inn i også.. men har ikke kommet så langt enda.. din for eksempel... Ikke greit å ha vært på ferie. Ikke helt. *hinter* åh? Hvem? Hva? hvor?
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #2837 Skrevet 24. februar 2008 Heisann snuppa! Hvordan har du det i dag da?
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2839 Skrevet 24. februar 2008 Hoppeguruen vår! Heisann snuppa! Hvordan har du det i dag da? Jeg har det igrunnen bra jeg Noen planer for søndagen da Loevinna? Ingen store planer.. Har noen poser med div. fra harryturen vår i går, som står på kjøkkenet og som må pakkes ut. Vi kom så sent hjem i går at vi bare sette frysevarene i fryseren, og resten står på kjøkkengulvet... Men lurte først på å lage til en god frukost til meg og min samboer. Men han har ikke stått opp enda.
linky Skrevet 24. februar 2008 #2840 Skrevet 24. februar 2008 Kjenner til det der ja med mann som drar seg leeenge Men i dag MÅTTE han opp kl.09.00 for han har vakttlf.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå