Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh.. nå fikk jeg akkurat en trist nyhet som kom fullstendig uventet på meg... Og vart skikkelig deppa på vedkommende det gjelder sine vegner.... :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte egentlig å prøve å oppdatere meg litt her inne.. Men gir opp.. Ble skikkelig deppa nå i kveld, så jeg logger meg av og halvsover litt på sofaen nå tror jeg... :sukk:

Skrevet

Skriver en liten hilsen jeg. Har lest endel i dagboken din. Sniker rundt :sjarmor: Men ikke noe koselig å lese at du er deppa! Håper det snart går bedre med deg!!

Skrevet
Skriver en liten hilsen jeg. Har lest endel i dagboken din. Sniker rundt :sjarmor: Men ikke noe koselig å lese at du er deppa! Håper det snart går bedre med deg!!

Hyggelig at du la igjen en hilsen :) Det går jo bra med meg, er bare litt lei meg på noen andres vegner... Så ingenting har skjedd meg for å si det slik.

hmm.. Men har ikke jeg hilst på deg før..? Har jeg vært inne i tidligere dagbok av deg..? :sjenert:

:troest:

:klem:

Snikleser melder seg :hallo:

Hyggelig med nye fjes i dagboka mi! :) Velkommen!

Skrevet

Da har jeg klart å oppdatere meg i hele 3 dagbøker.. så nå er det på tide med litt frukost her. Det går sakte med meg, men det går fremover :fnise:

Skrevet

Ikke verst Loevinna :fnise:

Sitter selv å gomler i meg litt frokost.

Skrevet
hmm.. Men har ikke jeg hilst på deg før..? Har jeg vært inne i tidligere dagbok av deg..? :sjenert:

Det er mulig, for det var liksom noe kjent med "navnet" ditt. Derfor jeg smøyg meg inn :) Hadde dagbok en bitteliten stund for en del måneder siden. Var ikke helt i humør til det da, så har begynt igjen nå :)

Håper du får en strålende lørdag :klem:

Skrevet
Ikke verst Loevinna :fnise:

Sitter selv å gomler i meg litt frokost.

Da er frukosten slukt, og jeg har startet på nye dagbøker :ler:

Det er mulig, for det var liksom noe kjent med "navnet" ditt. Derfor jeg smøyg meg inn :) Hadde dagbok en bitteliten stund for en del måneder siden. Var ikke helt i humør til det da, så har begynt igjen nå :)

Håper du får en strålende lørdag :klem:

Jeg mener nemlig at jeg har sett både nicket ditt og apen din før nemlig... :sjenert: Men bare hyggelig at du er tilbake! :)

Skrevet

Tro det eller ei.. men jeg innbiller meg at jeg er oppdatert i alle dagbøker som jeg følger med på! :overrasket:

:juhu:

Bra det har vært stille her inne idag, så jeg har kunnet "jobbet" uforstyrret :fnise:

Nå er det bare bloggene igjen... :sjenert:

Skrevet

Gratulerer med ferdig oppdatering. :fnise:

Jeg blir aldri ferdig jeg. :ler:

God helg!

Skrevet
Da har jeg klart å oppdatere meg i hele 3 dagbøker.. så nå er det på tide med litt frukost her. Det går sakte med meg, men det går fremover :fnise:

Ikke greit å ha vært på ferie.

Tro det eller ei.. men jeg innbiller meg at jeg er oppdatert i alle dagbøker som jeg følger med på! :overrasket:

Ikke helt. *hinter*

Skrevet
Gratulerer med ferdig oppdatering. :fnise:

Jeg blir aldri ferdig jeg. :ler:

God helg!

Jeg har flere bøker jeg skulle ha somlet meg inn i også.. men har ikke kommet så langt enda.. din for eksempel... :rodme:

Ikke greit å ha vært på ferie.

Ikke helt. *hinter*

åh? Hvem? Hva? hvor? :lete:

Skrevet

Heisann snuppa! Hvordan har du det i dag da? :klemmer:

Skrevet
:hoppe:

Hoppeguruen vår! :klemmer:

Heisann snuppa! Hvordan har du det i dag da? :klemmer:

Jeg har det igrunnen bra jeg :):klem:

Noen planer for søndagen da Loevinna? :)

Ingen store planer.. Har noen poser med div. fra harryturen vår i går, som står på kjøkkenet og som må pakkes ut. Vi kom så sent hjem i går at vi bare sette frysevarene i fryseren, og resten står på kjøkkengulvet... :sjenert:

Men lurte først på å lage til en god frukost til meg og min samboer. Men han har ikke stått opp enda. :overrasket:

Skrevet

Kjenner til det der ja med mann som drar seg leeenge :ler: Men i dag MÅTTE han opp kl.09.00 for han har vakttlf. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...