Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke: til dere alle! Så snille dere er som har holdt liv i boka mi selv om jeg ikke har vært her selv :klemmer:

:blaaveis: Loevinna ville ikke ha meg her mer...

:gråte: ble for mange innlegg sa hun

DET har jeg jo ikke sagt noe som helst om!!! :overrasket:

Synes det bare er koselig at du hopper innom meg jeg... :sjenert:

Hvordan har det gått med deg i dag da? Var vel første dag på jobb igjen etter ferien? :klemmer:

Min første dag var faktisk på tirsdag. Og denne uka har det gått helt greit å jobbe. Vinterferien preger hverdagen og vi har få barn igrunnen.. Og jeg ble ønsket hjertelig velkommen tilbake fra ferien, og fikk vite at jeg har vært savnet. Det varmer meg å høre :)

:klem:

Har ikke Løven vært her i dag? Innbiller hun seg at hun har et liv eller? :ler:

Jeg prøver hardt å skaffe meg et liv... :sjenert: Er litt lei av å bare bli sittende fremfor pcen.. så prøver å heller lese en bok eller noe istedet for.. :sjenert:

:sol: På tide å stå opp!

Idag kunne jeg sove helt til kl 8 :hoppe: Og det endte med at jeg forsov meg til 8.25 :fnise: men rakk jobb likevel altså! :-D

Har hun ikke vært her i dag heller? :overrasket:

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Så herlig å komme tilbake og få vite at man har vært savnet! Jeg nyter mine siste feriedager nå - herlig med noen slappe dager.

Skrevet
:vinke: til dere alle! Så snille dere er som har holdt liv i boka mi selv om jeg ikke har vært her selv :klemmer:

DET har jeg jo ikke sagt noe som helst om!!! :overrasket:

Synes det bare er koselig at du hopper innom meg jeg... :sjenert:

Min første dag var faktisk på tirsdag. Og denne uka har det gått helt greit å jobbe. Vinterferien preger hverdagen og vi har få barn igrunnen.. Og jeg ble ønsket hjertelig velkommen tilbake fra ferien, og fikk vite at jeg har vært savnet. Det varmer meg å høre :)

Jeg prøver hardt å skaffe meg et liv... :sjenert: Er litt lei av å bare bli sittende fremfor pcen.. så prøver å heller lese en bok eller noe istedet for.. :sjenert:

Idag kunne jeg sove helt til kl 8 :hoppe: Og det endte med at jeg forsov meg til 8.25 :fnise: men rakk jobb likevel altså! :-D

:sjenert:

:fnise: Bra du setter pris på hoppinga mi da :klemmer:

Skrevet

Håper du sover godt nå Løven. :klemmer:

Skrevet

Må innrømme at jeg har tatt en annie nå... orket ikke nok en bok med over 10 sider oppdatering. :sjenert: Håper du kan tilgi meg? :roser::klem:

Skrevet
Må innrømme at jeg har tatt en annie nå... orket ikke nok en bok med over 10 sider oppdatering. :sjenert: Håper du kan tilgi meg? :roser::klem:

Jeg syns du sa i en annen dagbok at du ikke tok annier :fy_fy:

Skrevet

Så koselig at de hadde savnet deg på jobb! Har du hatt en fin ferie?

Skrevet

God formiddag Løven! :kaffekopp:

Gjest marihan
Skrevet

Hei hei!!

Går det bra med deg? Håper du får ei fin helg :)

Skrevet

Jeg sa det, men for å få kommet meg igjennom alle bare måtte jeg...

Skrevet

Setter fram litt ettermiddags :kaffekopp: også jeg...

Skrevet
Innom å leser litt :)

Les i vei :klem:

Heisann! Så herlig å komme tilbake og få vite at man har vært savnet! Jeg nyter mine siste feriedager nå - herlig med noen slappe dager.

Ja, det er veldig herlig! Da føler meg at man virkelig er velkommen tilbake :)

Slappe dager er ikke å forakte. Jeg skal ha en slapp kveld nå med sløving på sofaen. Og vurderer sterkt å åpne en flaske med vin også... :sjenert:

:fnise: Bra du setter pris på hoppinga mi da :klemmer:

Både hoppingen, fnisingen og klemmingen din er hjertelig velkommen her inne :-D :kose:

Har sendt deg Pm.

Takk! Og jeg har vært inne og tittet ;)

Håper du sover godt nå Løven. :klemmer:

00.27... *tenke* hmm.. ja da tror jeg faktisk at jeg sov ganske så godt, med to pusefrøkener godt rundt meg i sengen :):klemmer:

Skrevet

Nå ble jeg fryktelig skuffet altså.... :sukk: Neida, klart du er tilgitt :klemmer:

Men egentlig så er det ikke så veldig mye å oppdatere seg på, for det er mest malle som har prøvd å kuppe boka mi med hopping og spretting og slike ting :) Lettlest med andre ord :fnise:

Her blir det du sier brukt mot deg ja :ler:

Så koselig at de hadde savnet deg på jobb! Har du hatt en fin ferie?

Jeg har hatt en veldig fin ferie, og var herlig å koble ut jobben fullstending :)

God formiddag Løven! :kaffekopp:

Takk for det. Nettopp spist taco og nå er det tid for å sløve :)

Hei hei!!

Går det bra med deg? Håper du får ei fin helg :)

Alt bare bra her med meg ja :)

:klemmer:

Jeg sa det, men for å få kommet meg igjennom alle bare måtte jeg...

Ro, ro til fiskeskjær...... :skratte:

Skrevet
Ønsker deg en fin helg :klemmer:

Setter fram litt ettermiddags :kaffekopp: også jeg...

Ha en fin helg, Loevinna!

Ha en nydelig helg! :klem:

Takk for det alle sammen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...