Loevinna Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #2801 Skrevet 21. februar 2008 til dere alle! Så snille dere er som har holdt liv i boka mi selv om jeg ikke har vært her selv :blaaveis: Loevinna ville ikke ha meg her mer... :gråte: ble for mange innlegg sa hun DET har jeg jo ikke sagt noe som helst om!!! Synes det bare er koselig at du hopper innom meg jeg... Hvordan har det gått med deg i dag da? Var vel første dag på jobb igjen etter ferien? Min første dag var faktisk på tirsdag. Og denne uka har det gått helt greit å jobbe. Vinterferien preger hverdagen og vi har få barn igrunnen.. Og jeg ble ønsket hjertelig velkommen tilbake fra ferien, og fikk vite at jeg har vært savnet. Det varmer meg å høre Har ikke Løven vært her i dag? Innbiller hun seg at hun har et liv eller? Jeg prøver hardt å skaffe meg et liv... Er litt lei av å bare bli sittende fremfor pcen.. så prøver å heller lese en bok eller noe istedet for.. På tide å stå opp! Idag kunne jeg sove helt til kl 8 Og det endte med at jeg forsov meg til 8.25 men rakk jobb likevel altså! :-D Har hun ikke vært her i dag heller?
Kayli Skrevet 21. februar 2008 #2803 Skrevet 21. februar 2008 Heisann! Så herlig å komme tilbake og få vite at man har vært savnet! Jeg nyter mine siste feriedager nå - herlig med noen slappe dager.
malle Skrevet 21. februar 2008 #2804 Skrevet 21. februar 2008 til dere alle! Så snille dere er som har holdt liv i boka mi selv om jeg ikke har vært her selv DET har jeg jo ikke sagt noe som helst om!!! Synes det bare er koselig at du hopper innom meg jeg... Min første dag var faktisk på tirsdag. Og denne uka har det gått helt greit å jobbe. Vinterferien preger hverdagen og vi har få barn igrunnen.. Og jeg ble ønsket hjertelig velkommen tilbake fra ferien, og fikk vite at jeg har vært savnet. Det varmer meg å høre Jeg prøver hardt å skaffe meg et liv... Er litt lei av å bare bli sittende fremfor pcen.. så prøver å heller lese en bok eller noe istedet for.. Idag kunne jeg sove helt til kl 8 Og det endte med at jeg forsov meg til 8.25 men rakk jobb likevel altså! :-D Bra du setter pris på hoppinga mi da
Annie Skrevet 22. februar 2008 #2807 Skrevet 22. februar 2008 Må innrømme at jeg har tatt en annie nå... orket ikke nok en bok med over 10 sider oppdatering. Håper du kan tilgi meg?
Impala Skrevet 22. februar 2008 #2808 Skrevet 22. februar 2008 Må innrømme at jeg har tatt en annie nå... orket ikke nok en bok med over 10 sider oppdatering. Håper du kan tilgi meg? Jeg syns du sa i en annen dagbok at du ikke tok annier
FrizzleSizzle Skrevet 22. februar 2008 #2809 Skrevet 22. februar 2008 Så koselig at de hadde savnet deg på jobb! Har du hatt en fin ferie?
Gjest marihan Skrevet 22. februar 2008 #2811 Skrevet 22. februar 2008 Hei hei!! Går det bra med deg? Håper du får ei fin helg
Annie Skrevet 22. februar 2008 #2812 Skrevet 22. februar 2008 Jeg syns du sa i en annen dagbok at du ikke tok annier Jeg sa det, men for å få kommet meg igjennom alle bare måtte jeg...
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2008 #2814 Skrevet 22. februar 2008 Setter fram litt ettermiddags også jeg...
Loevinna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2817 Skrevet 22. februar 2008 Innom å leser litt Les i vei Heisann! Så herlig å komme tilbake og få vite at man har vært savnet! Jeg nyter mine siste feriedager nå - herlig med noen slappe dager. Ja, det er veldig herlig! Da føler meg at man virkelig er velkommen tilbake Slappe dager er ikke å forakte. Jeg skal ha en slapp kveld nå med sløving på sofaen. Og vurderer sterkt å åpne en flaske med vin også... Bra du setter pris på hoppinga mi da Både hoppingen, fnisingen og klemmingen din er hjertelig velkommen her inne :-D Har sendt deg Pm. Takk! Og jeg har vært inne og tittet Håper du sover godt nå Løven. 00.27... *tenke* hmm.. ja da tror jeg faktisk at jeg sov ganske så godt, med to pusefrøkener godt rundt meg i sengen
Loevinna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2818 Skrevet 22. februar 2008 Må innrømme at jeg har tatt en annie nå... orket ikke nok en bok med over 10 sider oppdatering. Håper du kan tilgi meg? Nå ble jeg fryktelig skuffet altså.... Neida, klart du er tilgitt Men egentlig så er det ikke så veldig mye å oppdatere seg på, for det er mest malle som har prøvd å kuppe boka mi med hopping og spretting og slike ting Lettlest med andre ord Jeg syns du sa i en annen dagbok at du ikke tok annier Her blir det du sier brukt mot deg ja Så koselig at de hadde savnet deg på jobb! Har du hatt en fin ferie? Jeg har hatt en veldig fin ferie, og var herlig å koble ut jobben fullstending God formiddag Løven! Takk for det. Nettopp spist taco og nå er det tid for å sløve Hei hei!! Går det bra med deg? Håper du får ei fin helg Alt bare bra her med meg ja Jeg sa det, men for å få kommet meg igjennom alle bare måtte jeg... Ro, ro til fiskeskjær......
Loevinna Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #2819 Skrevet 22. februar 2008 Ønsker deg en fin helg Setter fram litt ettermiddags også jeg... Ha en fin helg, Loevinna! Ha en nydelig helg! Takk for det alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå