Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da sitter jeg med en :kaffekopp: og prøver å våkne, og er igrunnen reiseklar. Har bare å få pakket inn i bilen. Mamma er så snill og skal fylle på dieseltanken min før jeg reiser :)

Men off.. jeg har igrunnen litt mageknip og gruer meg litt for turen... Bare jeg kommer meg over fjellet, så går det nok bra. Men siste værmeldingene over fjellovergangen var iste, snødekke, dårlig sikt, fare for elg og rundt 0 grader... :sjenert: ikke akkurat den beste kombinasjonen...

:sukk:

Nei, dette skal gå bra!! *prøver omvendt psykologi* :sjenert:

Endret av Loevinna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, får pakke ned pc'en og gjøre meg klar nå.. Reiser om ikke så lenge. :vinke:

Skrevet
Tipper han var imponert over deg :fnise:

Han lo av meg. Kan dere skjønne det :fnise:

:vinke: natta Kamela! Sov godt!

Skal selv finne senga øyeblikkelig. Har ikke pakket enda, så skal gjøre det før jeg legger meg. Går fort det. Rart med det, hvor fort det er å pakke for hjemturen enn det er for å reise på ferie... :sjenert:

Det er litt kjekt at det er sånn også syns jeg.

I morgen har jeg og min kjære vært sammen i 4 år!! :rødme:

Skal bli deilig å komme hjem til han igjen i morgen kveld :)

Gratulerer med 4 årsdagen :roser:

Da sitter jeg med en :kaffekopp: og prøver å våkne, og er igrunnen reiseklar. Har bare å få pakket inn i bilen. Mamma er så snill og skal fylle på dieseltanken min før jeg reiser :)

Men off.. jeg har igrunnen litt mageknip og gruer meg litt for turen... Bare jeg kommer meg over fjellet, så går det nok bra. Men siste værmeldingene over fjellovergangen var iste, snødekke, dårlig sikt, fare for elg og rundt 0 grader... :sjenert: ikke akkurat den beste kombinasjonen...

:sukk:

Nei, dette skal gå bra!! *prøver omvendt psykologi* :sjenert:

Det går helt sikkert kjempefint. Du skal se at det ikke er så ille som du frykter.

God tur :klemmer:

Skrevet
I morgen har jeg og min kjære vært sammen i 4 år!! :rødme:

Skal bli deilig å komme hjem til han igjen i morgen kveld :)

Gratulerer med 4 års dagen!

Håper turen hjemover har gått greit :klemmer:

Skrevet

Løven våres har nå kommet seg over fjellet. Det var ikke så godt føre, men det gikk bra.

Men hun har enda noen timer igjen.

Skrevet

Det var godt å høre at det har gått bra over fjellet. Da er det bare å krysse fingrene for at resten av turen går bra også... :jepp:

Skrevet

Det var godt at det gikk bra over fjellet. Det var vel den verste biten.

Skrevet

Nærmer du det hjemme nå tro?

Håper turen har gått bra. :klemmer:

Skrevet

*venter på beskjed om at du har kommet vel hjem*

Skrevet

Løven er hjemme og har fått middag av kjæresten. :love:

Skrevet

Jepp, da er jeg hjemme og har har blitt foret allerede :fnise:

Var flere puser her som var kjempe glad for å se meg. Og nå har jeg ligget på sofaen og slappet av, med den ene pusefrøkena kosete i armkroken. Nå skal jeg finne senga, er ganske sliten etter den lange kjøreturen. Var fremme litt over kl. 20 i kveld, så da hadde jeg brukt 8,5 time på 60 mil.. Orker ikke oppdatere meg noe her i kveld, men jeg kommer sterkere tilbake!

Takk Skravla for at du videreførte oppdateringene fra meg gjennom dagen :):klem:

Skrevet

Natta Løven. :klemmer: Godt at du er hjemme igjen.

Klart jeg måtte oppdatere.

Skrevet

Så bra at det gikk greit :)

Tenker det var deilig å komme hjem ja.

Skrevet

God morgen Løven! :klemmer:

Var veldig godt at Skravla kunne oppdatere oss underveis i går. Tenkte mye på deg når du skulle kjøre den lange veien alene...

Skrevet
Natta Løven. :klemmer: Godt at du er hjemme igjen.

Klart jeg måtte oppdatere.

Er godt å være hjemme igjen også :)

Så bra at det gikk greit :)

Tenker det var deilig å komme hjem ja.

:jepp: det var det. Spesielt å sove i si egen seng igjen. Ryggen min og nakken min begynte å protestere på slutten av uka ette rå ha ligget i "feil" seng... :sjenert:

God morgen Løven! :klemmer:

Var veldig godt at Skravla kunne oppdatere oss underveis i går. Tenkte mye på deg når du skulle kjøre den lange veien alene...

Takk for tanker!! :klem:

Men regner med du har fått den listen over klanen, så nå er det jo bare å sende en sms selv om det er noe du lurer på ;)

:hoppe:

Du er på din daglige hopperunde ja! ;) koselig det :klem:

Skrevet

Hmm... egentlig så har jeg en hel haug med oppdateringer fremfor meg.. Men kjenner jeg blir motløs bare å tenke på det.. Er ikke rent lite det.. :sjenert: Men det er vel bare å starte i en ende. For det blir ingen Annie'er her i gården, tror jeg :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...