Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2681 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hva er det du broderer? Det er et bilde for min søster. Bildet er av to nisser som sitter utenfor et stabbur... Du holder på din særegne broderiteknikk skjønner jeg Jepp Mamma måtte le litt av meg da jeg klaget min nød over min slitne lillefinger.. Og jeg har faktisk prøvd å brodere med lillefingeren inn mot hånda, men det går bare ikke... Endret 17. februar 2008 av Loevinna
Impala Skrevet 17. februar 2008 #2682 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg blir sliten i håndleddet når jeg broderer jeg. Og har ingen problemer med lillefingeren Endret 17. februar 2008 av Impala
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2683 Skrevet 17. februar 2008 Jeg blir sliten i håndleddet når jeg broderer jeg. Og har ingen problemer med lillefingeren Jeg har bare en veldig spesiell måte å brodere på har jeg skjønt...
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2684 Skrevet 17. februar 2008 Men nå skal jeg brodere litt videre. Må bare nytte på broderiet nå når jeg har fått ånda over meg
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2008 #2685 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Det er et bilde for min søster. Bildet er av to nisser som sitter utenfor et stabbur... Jepp Mamma måtte le litt av meg da jeg klaget min nød over min slitne lillefinger.. Og jeg har faktisk prøvd å brodere med lillefingeren inn mot hånda, men det går bare ikke... Ser for meg en sånn fiiiiiiiiiiiiiin gammel frøken som har lillefingeren rett ut når hun drikker te... håper ikke du føler deg mobbet... Endret 17. februar 2008 av Inlove
loffen Skrevet 17. februar 2008 #2687 Skrevet 17. februar 2008 God tur i morgen Loevinna! Nå må du kjøre forsiktig, da.
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2688 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ser for meg en sånn fiiiiiiiiiiiiiin gammel frøken som har lillefingeren rett ut når hun drikker te... håper ikke du føler deg mobbet... Jeg føler meg ikke mobbet nei, for det er jo den stilen jeg har når jeg broderer... men jeg har den IKKE når jeg drikker te God tur i morgen Loevinna! Nå må du kjøre forsiktig, da. Takk for det! Skal kjøre veldig forsiktig. Jeg har jo god tid på veien nedover igjen, og har alliert meg med mamma så hun ringer meg med jamne mellomrom. Greit med et lite avbrekk i kjøringen hvor jeg kan skravle med noen andre enn meg selv Endret 17. februar 2008 av Loevinna
kamela Skrevet 17. februar 2008 #2689 Skrevet 17. februar 2008 Off.. ja kan tenke meg det er en vanskelig følelse... Jeg må jo innrømme at det er litt godt å reise på ferie alene. Så klart gleder jeg meg til å se min kjære igjen. Men når man bor sammen og går rundt kvarandre hver dag, så er det godt å kunne kjenne på savnet litt innimellom tror det er bare sunt jeg. Det tror jeg også Snakker om ren bil ja. Det var en dag tidligere i vinter, da var mannen min ute en liten tur. Også skulle jeg ut litt senere. Han parkerte bilen ute her, og det snødde som bare fy, så det ble ett pent lite lag på den. Jeg dro dit jeg skulle, og parkerte i ett p-hus. Når jeg kom tilbake så var snøen smeltet av bilen, og jammen meg så den jo skikkelig ren ut, så jeg dro hjem og sa at bilen ble mye renere av det snøfallet. Så viste seg seg at mannen min hadde vasket den når han var ute Tipper han var imponert over deg God tur i morgen, Loevinna, kjør pent
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2690 Skrevet 17. februar 2008 Det tror jeg også God tur i morgen, Loevinna, kjør pent Takk for det! Skal nok kjøre pent ja. Er veldig spent på føret så kommer til å ta det med ro.
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2692 Skrevet 17. februar 2008 natta Kamela! Sov godt! Skal selv finne senga øyeblikkelig. Har ikke pakket enda, så skal gjøre det før jeg legger meg. Går fort det. Rart med det, hvor fort det er å pakke for hjemturen enn det er for å reise på ferie...
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2693 Skrevet 17. februar 2008 I morgen har jeg og min kjære vært sammen i 4 år!! :rødme: Skal bli deilig å komme hjem til han igjen i morgen kveld
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2694 Skrevet 17. februar 2008 Da tusler jeg i seng. Stikker nok innom her igjen en kjapp tur før jeg reiser i morgen. Må uansett inn på nettet og sjekke været over fjellet.
Skravla Skrevet 17. februar 2008 #2695 Skrevet 17. februar 2008 Har sittet mye og brodert idag, men nå ble det da en kgpause.. ble så innmari sliten i lillefingeren min.... Jeg klarer ikke å forstå at du blir sliten i den, men jeg vet jo hvordan du holder nålen.
Skravla Skrevet 17. februar 2008 #2696 Skrevet 17. februar 2008 Natta Løven. God tur i morgen. Det er tillatt å sende sms for å fortelle hvordan turen går. Kjør forsiktig.
FrizzleSizzle Skrevet 18. februar 2008 #2699 Skrevet 18. februar 2008 Koselig med brodering. Jeg tar frem broderiet mitt hvert 3. år ca. Gratulerer med 4-årsdag!!
Loevinna Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2700 Skrevet 18. februar 2008 Jeg klarer ikke å forstå at du blir sliten i den, men jeg vet jo hvordan du holder nålen. det er kjekt å være orginal! :-D Natta Løven. God tur i morgen. Det er tillatt å sende sms for å fortelle hvordan turen går. Kjør forsiktig. Takk takk! Skal nok prøve å huske å slenge over en sms ja God tur! Takk for det! *sitter med en kopp kaffe no for å våkne skikkelig* God tur hjemover Løven. Takk! Koselig med brodering. Jeg tar frem broderiet mitt hvert 3. år ca. Gratulerer med 4-årsdag!! Må ha en pause innimellom, og de ender som regel opp på 1/2-1 års tid... Takker for gratulasjoner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå