kort innpå Skrevet 16. februar 2008 #2661 Skrevet 16. februar 2008 Er det meldt skikkelig drittvær igjen da. Det har jeg ikke fått med meg. Men det er jo lenge til mandag da Ikke for oss da , her er det meldt varme fønvinder med full sol til uka.
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2662 Skrevet 16. februar 2008 Er det meldt skikkelig drittvær igjen da. Det har jeg ikke fått med meg. Men det er jo lenge til mandag da Det var det iallefall her jeg befinner meg... Rasfare og greier. Og turistar vart oppfordra til å enten reise idag, eller vente til mandag. Så jeg gidder ikke ta sorgene på forskudd Ikke for oss da , her er det meldt varme fønvinder med full sol til uka. vi har faktisk hatt sol i flere dager, og bare veier. Men idag så regner det for hele uken :gjeiper:
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2663 Skrevet 16. februar 2008 Kanskje bilen min blir litt renere i dette regnværet?! Slik den var i går så kunne man ikke se bakskiltet en gang.. Men har ikke giddet å gjort noe med den, for den kommer til å være like skitten når jeg reiser østover igjen uansett. Tar vasken når jeg kommer meg ned igjen
Impala Skrevet 16. februar 2008 #2664 Skrevet 16. februar 2008 Snakker om ren bil ja. Det var en dag tidligere i vinter, da var mannen min ute en liten tur. Også skulle jeg ut litt senere. Han parkerte bilen ute her, og det snødde som bare fy, så det ble ett pent lite lag på den. Jeg dro dit jeg skulle, og parkerte i ett p-hus. Når jeg kom tilbake så var snøen smeltet av bilen, og jammen meg så den jo skikkelig ren ut, så jeg dro hjem og sa at bilen ble mye renere av det snøfallet. Så viste seg seg at mannen min hadde vasket den når han var ute
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2666 Skrevet 16. februar 2008 Snakker om ren bil ja. Det var en dag tidligere i vinter, da var mannen min ute en liten tur. Også skulle jeg ut litt senere. Han parkerte bilen ute her, og det snødde som bare fy, så det ble ett pent lite lag på den. Jeg dro dit jeg skulle, og parkerte i ett p-hus. Når jeg kom tilbake så var snøen smeltet av bilen, og jammen meg så den jo skikkelig ren ut, så jeg dro hjem og sa at bilen ble mye renere av det snøfallet. Så viste seg seg at mannen min hadde vasket den når han var ute Å så bra!!
Gjest marihan Skrevet 16. februar 2008 #2667 Skrevet 16. februar 2008 Hei hei! Du driver med i kveld? Jeg sløver
Skravla Skrevet 16. februar 2008 #2668 Skrevet 16. februar 2008 Snakker om ren bil ja. Det var en dag tidligere i vinter, da var mannen min ute en liten tur. Også skulle jeg ut litt senere. Han parkerte bilen ute her, og det snødde som bare fy, så det ble ett pent lite lag på den. Jeg dro dit jeg skulle, og parkerte i ett p-hus. Når jeg kom tilbake så var snøen smeltet av bilen, og jammen meg så den jo skikkelig ren ut, så jeg dro hjem og sa at bilen ble mye renere av det snøfallet. Så viste seg seg at mannen min hadde vasket den når han var ute
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2669 Skrevet 16. februar 2008 Hei hei! Du driver med i kveld? Jeg sløver I kveld har jeg egentlig bare sittet å brodert... Så nå har jeg trukket meg tilbake til rommet mitt, og sitter i senga og oppdaterer meg litt. skal snart legge meg til å sove, for har litt hodepine i kveld.
Loevinna Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #2670 Skrevet 16. februar 2008 Nei, da skal jeg faktisk slå av pcen og legge meg til å sove. Kanskje jeg kommer meg opp i rimelig tid i morgen I morgen må jeg forresten begynne å pakke for hjemreisen min igjen. Denne gangen gruer jeg meg mye mer til å kjøre over fjellet.. Men heldigvis kan mamma ringe meg maaange ganger på turen nedover.
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2008 #2673 Skrevet 17. februar 2008 Har du fått pakket noe i dag da? Og hvordan ser vær og føremeldingene ut for morgendagen?
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2674 Skrevet 17. februar 2008 Har du fått pakket noe i dag da? Og hvordan ser vær og føremeldingene ut for morgendagen? Nei, har nok ikke begynt å pakke enda. Men skal gjøre det i løpet av kvelden. Føremeldingene over fjellet har ikke vært bra idag. Fjellovergangen var stengt før idag, men åpna igjen no i 16-17 tida. Så blir spennende å se hva som skjer i morgen.. Skal prøve å være kommet på veien til kl. 11 i morgen.. Og om alt går bra så er jeg midt på det fjellet ca 2,5 time etterpå...
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2675 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Postet visst dobbelt Endret 17. februar 2008 av Loevinna
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2008 #2676 Skrevet 17. februar 2008 Skal krysse både fingre og tær for deg i morgen.
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2677 Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk! Du er nå så god du Inlove!
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2678 Skrevet 17. februar 2008 Har sittet mye og brodert idag, men nå ble det da en kgpause.. ble så innmari sliten i lillefingeren min....
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2008 #2680 Skrevet 17. februar 2008 Har sittet mye og brodert idag, men nå ble det da en kgpause.. ble så innmari sliten i lillefingeren min.... Du holder på din særegne broderiteknikk skjønner jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå