Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Morgen... :klem: idag vil jeg ikke påstå at det er noen god morgen... :sjenert:

Men vil ikke legge ut om det her.

Uffda. Høres ut som om noe er galt. Du får ta det i bloggen. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:vinke: Hva skal du gjøre i helga?

Det blir vel noe baking og spising tenker jeg... :gjeiper: mamma har bursdag i morgen, så vi må jo feire det litt. Ja, og så skal jeg jo slappe av også :sjenert:

eller lite planer :)

Uffda. Høres ut som om noe er galt. Du får ta det i bloggen. :klem:

Det er igrunnen ikke noe spesielt som er galt.. det er bare det vanlige når jeg er hjemme... vet ikke helt om jeg vil skrive det i bloggen heller... Må tenke litt på det. :sjenert:

:klemmer:

:klem:

GOD HELG!! :klemmer:

Takk for det! :klem:

Skrevet (endret)
Det er igrunnen ikke noe spesielt som er galt.. det er bare det vanlige når jeg er hjemme... vet ikke helt om jeg vil skrive det i bloggen heller... Må tenke litt på det. :sjenert:

Jeg vet ikke hva det vanlige er hos deg, men jeg har det litt på samme måte selv i grunnen når jeg er hjemme. Man gleder seg som regel først, men så blir det for mye og man husker det negative veldig godt igjen.

Endret av Multi
Skrevet

God helg! :klemmer:

Uansett hva det er som er dumt når du er hjemme, så tror jeg det er sånn for de fleste. Det er jo en grunn til at man flytter hjemmefra som voksen.

Selv greier jeg maks 6-7 timer med mine foreldre før noe går meg på nervene. :fnise:

Skrevet
Jeg vet ikke hva det vanlige er hos deg, men jeg har det litt på samme måte selv i grunnen når jeg er hjemme. Man gleder seg som regel først, men så blir det for mye og man husker det negative veldig godt igjen.

Takk.. var som jeg skulle ha skrevet det der selv.. Kommer kanskje til å skrive litt om de ti bloggen, men må bare tenke litt over hva jeg skal skrive først..

:klem:

God helg! :klemmer:

Uansett hva det er som er dumt når du er hjemme, så tror jeg det er sånn for de fleste. Det er jo en grunn til at man flytter hjemmefra som voksen.

Selv greier jeg maks 6-7 timer med mine foreldre før noe går meg på nervene. :fnise:

Det er jo litt godt å være heime, men jeg gleder meg også veldig til å reise hjem til meg selv igjen.. :sjenert:

Men takk for gode ord og klemmer! :klem:

Skrevet
Det er jo litt godt å være heime, men jeg gleder meg også veldig til å reise hjem til meg selv igjen.. :sjenert:

Men takk for gode ord og klemmer! :klem:

Da jeg var i Trøndelag på sommerferie i fjor, hadde jeg ikke lyst til å reise ned til sambo igjen. Det var ihvertfall ingen god følelse. Og det gikk bare et par måneder etterpå før vi skilte lag...

Så du skal være glad for at du gleder deg til å komme hjem til sambo og hverdagen igjen... :klem:

Skrevet
Da jeg var i Trøndelag på sommerferie i fjor, hadde jeg ikke lyst til å reise ned til sambo igjen. Det var ihvertfall ingen god følelse. Og det gikk bare et par måneder etterpå før vi skilte lag...

Så du skal være glad for at du gleder deg til å komme hjem til sambo og hverdagen igjen... :klem:

Off.. ja kan tenke meg det er en vanskelig følelse... Jeg må jo innrømme at det er litt godt å reise på ferie alene. Så klart gleder jeg meg til å se min kjære igjen. Men når man bor sammen og går rundt kvarandre hver dag, så er det godt å kunne kjenne på savnet litt innimellom :) tror det er bare sunt jeg.

Skrevet
Off.. ja kan tenke meg det er en vanskelig følelse... Jeg må jo innrømme at det er litt godt å reise på ferie alene. Så klart gleder jeg meg til å se min kjære igjen. Men når man bor sammen og går rundt kvarandre hver dag, så er det godt å kunne kjenne på savnet litt innimellom :) tror det er bare sunt jeg.

Absolutt! Litt luft gjør bare godt. Å savne hverandre kan styrke et forhold. :jepp:

Gjest marihan
Skrevet
Absolutt! Litt luft gjør bare godt. Å savne hverandre kan styrke et forhold. :jepp:

Signerer denne! Når samboern min kommer hjem fra jobb etter 2 uker, er vi alltid utrolig forelska :rødme: hihi

Skrevet

Signerer denne! Når samboern min kommer hjem fra jobb etter 2 uker, er vi alltid utrolig forelska :rødme: hihi

:jepp: Er så enig så enig :)

Vi snakkes jo litt på sms/tlf og msn da.. Men det er så innmari lett å ta hverandre for gitt, og da synes jeg det er deilig å kunne være litt borte fra hverandre, og faktisk komme på dette igjen... :sjenert:

Skrevet

Det er så sant. Godt å kunne savne hverandre av og til.

Skrevet

Er egentlig trøtt jeg nå... Så.. spørsmålet er: skal jeg, eller skal jeg ikke gå å legge meg nå... :sjenert:

Utrolig dødt her inne til å være en fredagskveld... Har folk plutselig fått seg et liv utenom kg?! :overrasket:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Gikk du å la deg loevinna?

Jeg slår av nå, måtte bare innom igjen for å si hei! :hoppe:

Skrevet
Er egentlig trøtt jeg nå... Så.. spørsmålet er: skal jeg, eller skal jeg ikke gå å legge meg nå... :sjenert:

Utrolig dødt her inne til å være en fredagskveld... Har folk plutselig fått seg et liv utenom kg?! :overrasket:

Synes egentlig at fredag og lørdag er de roligste kveldene i uka jeg. Er sjelden så veldig livlig her på kg da.

Skrevet
Gikk du å la deg loevinna?

Jeg slår av nå, måtte bare innom igjen for å si hei! :hoppe:

Jeg logget meg av ja, og tror jeg kom meg i seng rundt kl. 2... :sjenert:

Men hyggelig at du stakk innom i natten og sa hei! :vinke:

Synes egentlig at fredag og lørdag er de roligste kveldene i uka jeg. Er sjelden så veldig livlig her på kg da.

Hmm.. tja.. når du sier det så... :fnise:

Jeg følger tydeligvis ikke så godt med her om dagen ;)

Skrevet

Da har mammaen min bursdag. Så her baker søsteren min skoleboller, og jeg skal etterhvert bake en gulrotkake. Men først må jeg få pakket inn den siste gaven jeg har kjøpt.

Her regner det trollkjerringer, og blåser fryktelig. Skikkelig Vestlandsk vær med andre ord :ler:

Hørte på radioen at det var fare for stengte fjelloverganger og rasfare i morgen... Men år bare håpe at de åpner igjen til mandag... :sjenert:

Skrevet

Er det meldt skikkelig drittvær igjen da. Det har jeg ikke fått med meg. Men det er jo lenge til mandag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...