Loevinna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2621 Skrevet 13. februar 2008 Idag har jeg en vanvittig hodepine... Og den ligger rett over øynene mine... Jeg vet alt for godt hva som er bakgrunnen til den.. Jeg har nemlig gått med veldig skeive briller alt for lenge ( pga an en putekrig på jobb... ), og så fikk jeg rettet brillene opp i går.. Og siden da har jeg hatt hodepine... Så jeg orker igrunnen ikke sitte mer fremfor pc'en nå.. Har nettopp vist mamma bildene vi tok på Island...
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #2622 Skrevet 13. februar 2008 Huff, håper øynene dine blir bedre etterhvert så du slipper hodepine.
Kayli Skrevet 13. februar 2008 #2623 Skrevet 13. februar 2008 Hvil deg du, så kommer du deg sikkert snart
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #2625 Skrevet 13. februar 2008 Så kjedelig med hodepine da. Håper den gir seg kjapt.
kamela Skrevet 14. februar 2008 #2628 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er jo kjempe glad i dyr, og selv om de har vært til pest og plage for noen, så er det fortsatt små skapninger med en helt unik personlighet for meg.... Og dette var absolutt ingen kjekk episode... Var tungt å legge seg i går kveld.. Så bare for meg den fine katten og det makabre synet... :gråte: Så leit for deg Håper den fyren ikke har for mange unger også Har ikke oppdatert meg så veldig mye her i kveld.. men skal få gjort det også Men nå skal jeg legge meg på sofaen og lese litt. Kjøpte meg ny bok her på lørdag, "PS: jeg elsker deg". Og den skal visst være bra, så jeg får se nå da I'll be back!! Den er nydelig! Jeg synes den boka er kjempebra. Trist, men fin på samme tid Håper du koser deg der du er! Klem Har ledd og grått meg gjennom den. Den andre boka hennes har jeg faktiskt også lest, og jeg likte den også. Mener at det er kommet en ny nå, men venter vel på pocetutgaven før jeg hnadler! Kos deg og nyt ferien din
Loevinna Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2631 Skrevet 14. februar 2008 Huff, håper øynene dine blir bedre etterhvert så du slipper hodepine. Hvil deg du, så kommer du deg sikkert snart Så kjedelig med hodepine da. Håper den gir seg kjapt. Håper hodepinen er borte i dag! Takk for alle klemmer! Jeg blir hele tiden så rørt over hvor gode dere er! Hodepinen er borte idag, men venter bare på at jeg får den igjen ut på kvelden... Men snart må jeg vel være vent til de nye "innstillingene" på brillene mine... Så leit for deg Håper den fyren ikke har for mange unger også Den er nydelig! Har ledd og grått meg gjennom den. Den andre boka hennes har jeg faktiskt også lest, og jeg likte den også. Mener at det er kommet en ny nå, men venter vel på pocetutgaven før jeg hnadler! Kos deg og nyt ferien din Åh? har hun gikk ut flere bøker altså? Det har ikke jeg fått med meg.. Må vel søke litt på det etterpå da jo
loffen Skrevet 14. februar 2008 #2633 Skrevet 14. februar 2008 Sæ fælt med den katten! Jeg har gjort akkurat det samme selv en gang, og det er ikke sjangs i havet å rekke å stoppe.
Loevinna Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2634 Skrevet 14. februar 2008 Sæ fælt med den katten! Jeg har gjort akkurat det samme selv en gang, og det er ikke sjangs i havet å rekke å stoppe. Håper bare jeg slipper å oppleve det en gang til...
Loevinna Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2635 Skrevet 15. februar 2008 Da har jeg faktisk klart å oppdatere meg i 2-3 dagbøker i kveld Nå sitter søsteren min og viser bilder på tven.. Fra julafta.. Litt vemodig å se, siden jeg ikke var der... Men nå skal jeg snart finne senga jeg.. Er stup trøtt i kveld.. eller i natt...
kamela Skrevet 15. februar 2008 #2638 Skrevet 15. februar 2008 Takk for alle klemmer! Jeg blir hele tiden så rørt over hvor gode dere er! Hodepinen er borte idag, men venter bare på at jeg får den igjen ut på kvelden... Men snart må jeg vel være vent til de nye "innstillingene" på brillene mine... Åh? har hun gikk ut flere bøker altså? Det har ikke jeg fått med meg.. Må vel søke litt på det etterpå da jo Mener det var den 3. boka hennes som kom nå!
Loevinna Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2639 Skrevet 15. februar 2008 God helg Takk for det.. God morgen Løven. Morgen... idag vil jeg ikke påstå at det er noen god morgen... Men vil ikke legge ut om det her. Mener det var den 3. boka hennes som kom nå! Ja, det var det faktisk! Var visst et lite utdrag fra bok nr 2 helt i slutten på boka jeg leste. Og så de reklamerte for den 3. boka også. ----- Og for de som ville ha full refereat fra da jeg ble ferdig med boka. Jeg var fornøyd med boka. Den var lettlest, fikk meg både til og le og gråte om hverandre, og ikke minst fikk den meg til å tenke på mine nærmeste... Det er ikke den aller aller beste boken jeg har lest, men greit tidsfordriv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå