Loevinna Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2601 Skrevet 12. februar 2008 Så koselig å overraske da. litt til jeg. :gjeiper: litt tilbake jeg da Har ikke lest den boken jeg. Må vurdere den da. Hvem har skrevet den? Google for it da!!! Neida her er linken til boka Utrolig herlig med overaskning av foreldre! Bra at de ble glade over det! :juhu:
Skravla Skrevet 12. februar 2008 #2602 Skrevet 12. februar 2008 litt tilbake jeg da Google for it da!!! Neida her er linken til boka :juhu: Hvorfor google når jeg har deg.
malle Skrevet 12. februar 2008 #2603 Skrevet 12. februar 2008 litt tilbake jeg da Google for it da!!! Neida her er linken til boka :juhu: Den tror jeg jeg må kjøpe gitt.
Loevinna Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2604 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor google når jeg har deg. Jeg er alt for snill... :dåne: Den tror jeg jeg må kjøpe gitt. Så langt kan jeg anbefale den men jeg er bare kommet halvveis...
malle Skrevet 12. februar 2008 #2605 Skrevet 12. februar 2008 anbefal litt mer når du har lest lengre da?????
malle Skrevet 12. februar 2008 #2606 Skrevet 12. februar 2008 Det ble feil. Mente noe helt annet. Når du har kommet lengre, må du gjerne fortelle mer om hva du synes...
Skravla Skrevet 12. februar 2008 #2607 Skrevet 12. februar 2008 anbefal litt mer når du har lest lengre da????? Kanskje hun kan anbefale setning for setning.
Loevinna Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2608 Skrevet 12. februar 2008 anbefal litt mer når du har lest lengre da????? Det ble feil. Mente noe helt annet. Når du har kommet lengre, må du gjerne fortelle mer om hva du synes... begynner fingrene og tankene å slå krøll nå eller? Men ja, jeg skal si hva jeg mener når jeg er ferdig med hele boka
malle Skrevet 12. februar 2008 #2609 Skrevet 12. februar 2008 Kanskje hun kan anbefale setning for setning. Trenger sleiv nå ja. begynner fingrene og tankene å slå krøll nå eller? Men ja, jeg skal si hva jeg mener når jeg er ferdig med hele boka Fint det. Og ja, det er ikke greit med alle de fingene og tankene når du er blånn i kveld.
Loevinna Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2610 Skrevet 12. februar 2008 Kanskje hun kan anbefale setning for setning. Trenger sleiv nå ja. Fint det. Og ja, det er ikke greit med alle de fingene og tankene når du er blånn i kveld.
Loevinna Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2612 Skrevet 12. februar 2008 Nei, nå skal jeg legge meg her. Beklager at jeg ikke får oppdatert meg så godt i alle dagbøkene.. men nettet her er ikke like kjapt som hjemme hos meg selv.. så jeg har mer enn nok med å henge med i det som foregår i nuet her inne... natta folkens! Sov godt
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #2615 Skrevet 13. februar 2008 Natta løven, håper du sover godt!
FrizzleSizzle Skrevet 13. februar 2008 #2617 Skrevet 13. februar 2008 Her er det jo komplett umulig å oppdatere seg med mindre man er innom flere ganger om dagen! Ønsker deg en god dag, Loevinna!
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #2618 Skrevet 13. februar 2008 Så moro at du og din søster klarte å holde besøket hemmelig for dine foreldre. Tenker de ble glade ja.
Loevinna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2620 Skrevet 13. februar 2008 Natta Løven. God natt Løven. Sov godt. Har sovet kjempe godt! Sovner med en gang, soove som en stein, og våkner ikke en eneste gang i løpet av natten.. Herlig! Natta løven, håper du sover godt! Du er på hopperunde igjen ja Her er det jo komplett umulig å oppdatere seg med mindre man er innom flere ganger om dagen! Ønsker deg en god dag, Loevinna! Jeg gir opp med å holde meg oppdatert nå når jeg er på ferie.. men gurimalla for en jobb jeg får når jeg kommer hjem Så moro at du og din søster klarte å holde besøket hemmelig for dine foreldre. Tenker de ble glade ja. Ja, vi har holdt på å røpe oss flere ganger, men heldigvis er vi sjøvandte begge to, så har noen år bak oss med roing
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå