Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en fin ferie. :klem:

Skrevet

Så gode dere er altså! :klemmer:

---

Turen gikk helt fint hjemmover. Jeg hadde mesteparten av turen helt tørre veier, og det var bare et par plasser det var glatt. Jeg passet på å stoppe noen ganger, for å få meg en matbit og strekke på bena. Og ikke minst for å få i meg en :kaffekopp::fnise:

For dere som er alt for glad i dyr, så ikke les videre.... :sjenert:

Da jeg var nesten hjemme så fikk jeg en kjempe ubehagelig opplevelse.. Det var blitt mørkt, jeg hadde en bil fremfor meg så jeg ikke kunne ha på langlysene, og ut fra ingenting sprang det en knall svart katt ut i veien omtrent 1 meter fremfor meg.... Jeg hogget inn bremsa, men hadde ikke sjans til å få stoppet... :( gråtende ringte jeg til søsteren min, og hadde henne på telefonen mens jeg snudde for å se hvordan det gikk.. selv om jeg hadde mine tvil. Det var et forferdelig syn som møtte meg.. Jeg gråt og gråt.. Katten hadde nok dødd mometant, og alle innvollene lå strødd utover veien :grine:

Men fant meg en pose og fikk dratt katten ut av veien og til grøftekanten.. Og min samvittighet den fikk meg til å banke på nærmeste hus, og ble derifra henvist til nabohuset. Jeg ringer på og tre unger åpner døren. Jeg tenker at jeg kan da aldri i livet fortelle det til tre barn hva som hadde skjedd.. Men heldigvis så kom pappaen deres hjem akkurat da. Og jeg spørr med tårer i øynene om de har en svart katt, for jeg har vært så uheldig å kjøre over den.. Og da ser mannen på meg og spørr om jeg vil ha en klem.. Og forteller at de har 10-12 katter, han liker ikke de, og så sier han at jeg gjerne kunne ha kjørt på flere! :overrasket: Så brutalt sagt!! :frustrert:

Jeg er jo kjempe glad i dyr, og selv om de har vært til pest og plage for noen, så er det fortsatt små skapninger med en helt unik personlighet for meg.... Og dette var absolutt ingen kjekk episode...

Var tungt å legge seg i går kveld.. Så bare for meg den fine katten og det makabre synet... :gråte: :trist:

Skrevet (endret)

:klemmer:

Mannen var et brutalt beist. :Nikke: Håper ingen av ungene hørte han si det.

Men det var overhode ikke din skyld at katten døde. Du hadde ikke en sjanse til å se katten og rekke å stoppe. :klemmer:

Endret av Skravla
Skrevet
:klemmer:

Mannen var et brutalt beist. :Nikke: Håper ingen av ungene hørte han si det.

Men det var overhode ikke din skyld at katten døde. Du hadde ikke en sjanse til å se katten og rekke å stoppe. :klemmer:

Ungene var inne og vi stod ute og snakket, så tviler på at de klarte å høre det gjennom døren... :sjenert:

Og han var brutal ja! :sur:

Skrevet

Har ikke oppdatert meg så veldig mye her i kveld.. men skal få gjort det også ;) Men nå skal jeg legge meg på sofaen og lese litt. Kjøpte meg ny bok her på lørdag, "PS: jeg elsker deg". Og den skal visst være bra, så jeg får se nå da :)

I'll be back!! :lur:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Fytti for en dum mann!!

Kjenner jeg raser inni meg nå!

Bra at resten av turen gikk bra!

Hvordan er det i dag da?

Skrevet

Uff, så leit med den katten. Men det er nå engang slik at katter ikke har lært noe om trafikkregler, så slikt kan skje. Men den mannen burde hatt en omgang med juling...

Men skulle ikke du overraske dine foreldre med besøket. Hvordan reagerte de da du plutselig sto i døra?

Gjest marihan
Skrevet
Har ikke oppdatert meg så veldig mye her i kveld.. men skal få gjort det også ;) Men nå skal jeg legge meg på sofaen og lese litt. Kjøpte meg ny bok her på lørdag, "PS: jeg elsker deg". Og den skal visst være bra, så jeg får se nå da :)

I'll be back!! :lur:

Jeg synes den boka er kjempebra. Trist, men fin på samme tid :) Håper du koser deg der du er!

Klem

Skrevet
Fytti for en dum mann!!

Kjenner jeg raser inni meg nå!

Bra at resten av turen gikk bra!

Hvordan er det i dag da?

Jeg raste jeg også, men jeg ble så sjokkert at jeg ble stum der og da... :sjenert:

Idag har jeg det igrunnen bra. Tenker fortsatt på den katten, men jeg gjorde det jeg kunne med å si fra, så nå er det ikke noe mer jeg kan gjøre.. *prøver å ikke tenke mer på det*

Ellers har jeg vært på shopping med søsteren min idag. Ikke bra å shoppe på tom lommebok, og fælt å se hvor mye som er på salg... :sukk:

Uff, så leit med den katten. Men det er nå engang slik at katter ikke har lært noe om trafikkregler, så slikt kan skje. Men den mannen burde hatt en omgang med juling...

Men skulle ikke du overraske dine foreldre med besøket. Hvordan reagerte de da du plutselig sto i døra?

Noen som blir med meg og :pisk: på mannen litt!! :hoppe::fnise:

Jo! jeg skulle overraske mine foreldre. og jeg trodde at jeg hadde skrevet noe om det her, men har visst bare fortalt Skravla om det på msn når jeg tenker meg om.... :sjenert:

Jo altså.. Mamma var jo på vei i seng, fordi hun skulle på nattevakt. Og søsteren min strevde med å "hindre" henne i å legge seg.. Så da jeg stod i gangen, så måtte mamma plutselig hjelpe søstera mi med å fjerne en "stoooor edderkopp" (hvilket betydde meg... :gjeiper: ) mamma ble helt stum kjeeempe lenge, og bare stirret på meg. Skjønte vel ikke helt hva som skjedde, men ble super glad! :) Og pappa han satt ved pc'en sin, jeg sier hei, han ser opp på meg, og ser bare ned i pc'en igjen. Han ble så sjokkert at han ikke trodde han så riktig :hoppe:

Oppdrag utført!! :juhu: :fnise:

Og søstra mi var så letta over at hun slapp å holde på hemmeligheten vår lenger :ler:

De hadde ikke hatt noen mistanke, men ble kjempe glade! :-D

:hoppe:

Du og dine hopperunder :skratte:

Skrevet
Jeg synes den boka er kjempebra. Trist, men fin på samme tid :) Håper du koser deg der du er!

Klem

Koser meg og slapper skikkelig av!! :) Og latteren og tårene kommer omhverandre når jeg leser den boka... :sjenert:

Skrevet

Så koselig å overraske da. :klemmer:

:hoppe: litt til jeg. :gjeiper:

Skrevet
Koser meg og slapper skikkelig av!! :) Og latteren og tårene kommer omhverandre når jeg leser den boka... :sjenert:

Har ikke lest den boken jeg. Må vurdere den da.

Hvem har skrevet den?

Gjest Tigerjente
Skrevet

Utrolig herlig med overaskning av foreldre!

Bra at de ble glade over det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...