Multi Skrevet 10. februar 2008 #2561 Skrevet 10. februar 2008 Tøffe tøffe tøffe tøffe tøff...... Har vært... ikke er.
Skravla Skrevet 10. februar 2008 #2562 Skrevet 10. februar 2008 Har vært... ikke er. Tenkte mer på Tøff i pysjamas til Loevinna.
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2563 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har også vært målbevisst. Bra vi er flere Tøffe tøffe tøffe tøffe tøff...... :slåss:
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2564 Skrevet 10. februar 2008 Nei, nå skal jeg pakke resten av det jeg kan pakke i kveld, og så skal jeg finne senga. Rekker sikkert innom en kjapp tur i morgen tidlig før jeg kjører, kjenner jeg meg selv rett Natta folkens!
Skravla Skrevet 10. februar 2008 #2565 Skrevet 10. februar 2008 Nei, nå skal jeg pakke resten av det jeg kan pakke i kveld, og så skal jeg finne senga. Rekker sikkert innom en kjapp tur i morgen tidlig før jeg kjører, kjenner jeg meg selv rett Natta folkens! Natta vennen og god tur.
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #2566 Skrevet 10. februar 2008 Natta. God tur og kjør pent. Husk vi er mange som er glad i deg.
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #2567 Skrevet 10. februar 2008 Her i huset var det tigermanen som var målbevist! Håper du får en kjekk tur, kose deg masse!
Loevinna Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2569 Skrevet 11. februar 2008 Natta vennen og god tur. takk! Natta. God tur og kjør pent. Husk vi er mange som er glad i deg. Tusen takk for gode ord Inlove!! Her i huset var det tigermanen som var målbevist! Håper du får en kjekk tur, kose deg masse! Blir litt deilig å være alene på tur og kjøre sitt eget løp. Og ikke minst kunne gaule av full hals til de sangene man vil God tur!! KOS DEG! Takk. I will try!
Loevinna Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2570 Skrevet 11. februar 2008 Da er jeg snart klar til å pakke tingene ut i bilen og komme meg av sted. Er igrunnen veldig deilig å skal kjøre alene og kunne kjøre sitt eget løp. Men det er første gangen jeg skal kjøre så langt på vinterføre.. Og det er tross alt 60 mil det er snakk om.. så jeg er nok ikke fremme før i 18 tiden i kveld tenker jeg.. Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... Da gjenstår det omtrent bare å logge meg av og få pakket ned pc'en da. Snakkes folkens! vær litt snille her inne med oppdateringen for meg da...
kamela Skrevet 11. februar 2008 #2571 Skrevet 11. februar 2008 takk! Tusen takk for gode ord Inlove!! Blir litt deilig å være alene på tur og kjøre sitt eget løp. Og ikke minst kunne gaule av full hals til de sangene man vil Takk. I will try! Håper du har funnet masse god musikk til turen! Da er jeg snart klar til å pakke tingene ut i bilen og komme meg av sted. Er igrunnen veldig deilig å skal kjøre alene og kunne kjøre sitt eget løp. Men det er første gangen jeg skal kjøre så langt på vinterføre.. Og det er tross alt 60 mil det er snakk om.. så jeg er nok ikke fremme før i 18 tiden i kveld tenker jeg.. Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... Da gjenstår det omtrent bare å logge meg av og få pakket ned pc'en da. Snakkes folkens! vær litt snille her inne med oppdateringen for meg da... Logg deg av og kom deg av gårde :smil: Kjør pent og husk å stoppe flere ganger underveis, det er en lang tur alene.
Annie Skrevet 11. februar 2008 #2572 Skrevet 11. februar 2008 Da er jeg snart klar til å pakke tingene ut i bilen og komme meg av sted. Er igrunnen veldig deilig å skal kjøre alene og kunne kjøre sitt eget løp. Men det er første gangen jeg skal kjøre så langt på vinterføre.. Og det er tross alt 60 mil det er snakk om.. så jeg er nok ikke fremme før i 18 tiden i kveld tenker jeg.. Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... Da gjenstår det omtrent bare å logge meg av og få pakket ned pc'en da. Snakkes folkens! vær litt snille her inne med oppdateringen for meg da... Kjøre langt alene er deilig. Kos deg på tur og hjemme hos familien
kamela Skrevet 11. februar 2008 #2574 Skrevet 11. februar 2008 Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... Håper det går greit og at du koser deg på tur
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2008 #2575 Skrevet 11. februar 2008 Håper du gir et hint om at du har kommet fram dit du skal...
Skravla Skrevet 11. februar 2008 #2577 Skrevet 11. februar 2008 Det hadde gått greit sist jeg fikk sms. Da var det spisestopp. Hun har lovet å si fra når hun er hjemme.
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #2579 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har aldri kjørt langt på tur alene jeg :sparke: Men, det er også innmarig gøy å reise på tur med andre. Spesielt likte jeg turen til sverige med tigermannen!!
Skravla Skrevet 11. februar 2008 #2580 Skrevet 11. februar 2008 Kan opplyse om at Løven våres er vel fremme og at turen gikk fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå