Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tøffe tøffe tøffe tøffe tøff......

:fnise:

Har vært... ikke er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har vært... ikke er.

Tenkte mer på Tøff i pysjamas til Loevinna.

:ler:

Skrevet
Jeg har også vært målbevisst. :ler:

Bra vi er flere :)

Tøffe tøffe tøffe tøffe tøff......

:fnise:

:slåss:

Skrevet

Nei, nå skal jeg pakke resten av det jeg kan pakke i kveld, og så skal jeg finne senga. Rekker sikkert innom en kjapp tur i morgen tidlig før jeg kjører, kjenner jeg meg selv rett ;)

:vinke: Natta folkens!

Skrevet
Nei, nå skal jeg pakke resten av det jeg kan pakke i kveld, og så skal jeg finne senga. Rekker sikkert innom en kjapp tur i morgen tidlig før jeg kjører, kjenner jeg meg selv rett ;)

:vinke: Natta folkens!

Natta vennen og god tur.

Skrevet

Natta. God tur og kjør pent. Husk vi er mange som er glad i deg. :klem:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Her i huset var det tigermanen som var målbevist!

Håper du får en kjekk tur, kose deg masse!

Skrevet
Natta vennen og god tur.

takk! :klem:

Natta. God tur og kjør pent. Husk vi er mange som er glad i deg. :klem:

Tusen takk for gode ord Inlove!! :klemmer:

Her i huset var det tigermanen som var målbevist!

Håper du får en kjekk tur, kose deg masse!

Blir litt deilig å være alene på tur og kjøre sitt eget løp. Og ikke minst kunne gaule av full hals til de sangene man vil :fnise:

God tur!! KOS DEG! :klem:

Takk. I will try! :klem:

Skrevet

Da er jeg snart klar til å pakke tingene ut i bilen og komme meg av sted. Er igrunnen veldig deilig å skal kjøre alene og kunne kjøre sitt eget løp. Men det er første gangen jeg skal kjøre så langt på vinterføre.. Og det er tross alt 60 mil det er snakk om.. så jeg er nok ikke fremme før i 18 tiden i kveld tenker jeg.. Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... :)

Da gjenstår det omtrent bare å logge meg av og få pakket ned pc'en da. Snakkes folkens! vær litt snille her inne med oppdateringen for meg da... :sjenert::ler:

:vinke:

Skrevet
takk! :klem:

Tusen takk for gode ord Inlove!! :klemmer:

Blir litt deilig å være alene på tur og kjøre sitt eget løp. Og ikke minst kunne gaule av full hals til de sangene man vil :fnise:

Takk. I will try! :klem:

Håper du har funnet masse god musikk til turen!

Da er jeg snart klar til å pakke tingene ut i bilen og komme meg av sted. Er igrunnen veldig deilig å skal kjøre alene og kunne kjøre sitt eget løp. Men det er første gangen jeg skal kjøre så langt på vinterføre.. Og det er tross alt 60 mil det er snakk om.. så jeg er nok ikke fremme før i 18 tiden i kveld tenker jeg.. Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... :)

Da gjenstår det omtrent bare å logge meg av og få pakket ned pc'en da. Snakkes folkens! vær litt snille her inne med oppdateringen for meg da... :sjenert::ler:

Logg deg av og kom deg av gårde :smil:

Kjør pent og husk å stoppe flere ganger underveis, det er en lang tur alene.

:klemmer::klemmer:

Skrevet

Kjøre langt alene er deilig. Kos deg på tur og hjemme hos familien :klem:

Skrevet
Så det er litt skummelt.. Send meg gjerne en liten tanke om dere har tid... :)

Håper det går greit og at du koser deg på tur :klemmer:

Skrevet

Håper du gir et hint om at du har kommet fram dit du skal... :klemmer:

Skrevet

Det hadde gått greit sist jeg fikk sms. Da var det spisestopp. Hun har lovet å si fra når hun er hjemme.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg har aldri kjørt langt på tur alene jeg :sparke:

Men, det er også innmarig gøy å reise på tur med andre. Spesielt likte jeg turen til sverige med tigermannen!!

Skrevet

Kan opplyse om at Løven våres er vel fremme og at turen gikk fint. :reise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...