Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2521 Skrevet 10. februar 2008 Typisk nordladsk-tendenser. "Kem du e sin?" Er det typisk nordlandsk..? :klø: Hehehhe.. èn gang nordlenning, alltid nordlenning Loevinna: Du virker som et systematisk stykke kvinnfolk, og har mange flotte verdier Er vel første gangen jeg er blitt omtalt som et stykke kvinnfolk! Følte meg plutselig så gammel... Men prøver å se det positive i det, så takk for komplimangene! :-D
Lille Ballerina Skrevet 10. februar 2008 #2522 Skrevet 10. februar 2008 Uff da.. Det var slettes ikke meningen Er nemlig er slikt stykke kvinnfolk selv.. Og jeg er ikke så veldig gammel..
Lille Ballerina Skrevet 10. februar 2008 #2523 Skrevet 10. februar 2008 Lurer på hvilken anonym bruker som snoker inne hos deg Har du hatt en annet nick før forresten?
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2524 Skrevet 10. februar 2008 Uff da.. Det var slettes ikke meningen Er nemlig er slikt stykke kvinnfolk selv.. Og jeg er ikke så veldig gammel.. Jeg tror ikke jeg er så mye eldre enn deg, innbiller jeg meg...
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2525 Skrevet 10. februar 2008 Lurer på hvilken anonym bruker som snoker inne hos deg Har du hatt en annet nick før forresten? Det er jo meg som sniker her inne da! Nei, har hatt det samme nicket hele tiden. Bare byttet bilde innimellom.
malle Skrevet 10. februar 2008 #2526 Skrevet 10. februar 2008 Ja, jeg venter spent jeg Poster Innlegg Loevinna 1151 Skravla 245 Joker'n 179 Svimle 161 149 malle 117 linky 84 Annie 79 marihan 70 Kayli 37 Multi 35 blåmeisa 26 caskr 22 Inlove 22 netie 21 Tigerjente 19 loffen 17 silvius 13 Tinúviel 12 Amalie_85 12 kort innpå 10 Musica 10 Impala 7 kamela 6 Lille Ballerina 4 @nea 4 Trampe 4 Trulselinemor 3 Majabeth 2 Duchess 1 Yngste 1 shatika 1 ~Mrs.Valentine~ 1 Fant ut at dersom jeg skulle kuppe boka de så hadde jeg tatt igen gjester 2 ganger. Orker ikke det nå.
Gjest marihan Skrevet 10. februar 2008 #2527 Skrevet 10. februar 2008 Er det typisk nordlandsk..? :klø: Det er vel kanskje mer typisk småbygreie..
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2528 Skrevet 10. februar 2008 Fant ut at dersom jeg skulle kuppe boka de så hadde jeg tatt igen gjester 2 ganger. Orker ikke det nå.
Gjest marihan Skrevet 10. februar 2008 #2529 Skrevet 10. februar 2008 Ånei jeg har kommet lengre ned på lista.. Her er det bare å henge i!
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2530 Skrevet 10. februar 2008 Holder på å kopiere over bildene vi tok på Island, over til denne pc'en. Sånn at de hjemme kan se bildene vi tok. Og så ble jeg sittende og titte igjennom de.. Åååh, som jeg vil tilbake til den hemmelighetsfulle Sagaøya!! Bare hele stemningen som lå i lufta var helt fantastisk!! Nå har jeg ikke så mye igjen å pakke, så sitter bare her å slapper av jeg til og med rukket å sove en liten halvtime på sofaen. Tenkte å komme meg i dusjen snart, for når de to andre kommer igjen så blir det vel kø på badet.. Og så må jeg vel finne på noe middag til de kommer også. Skal se om jeg har noe pizzafyll på boks i skapet, så blir det noe så enkelt som ostesmørbrød med pizzafyll...
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #2532 Skrevet 10. februar 2008 *Tigern har planer om å stige på listen her inne etterhvert også* Så flink du er til å pakke og styre! Blir nok deilig med ferie ja! Hvor lenge blir du? Malle; du kan jo kuppe her inne når loevinna er på ferie
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #2533 Skrevet 10. februar 2008 Vi er vel mange som kan kuppe her inne mens Løven har ferie
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2534 Skrevet 10. februar 2008 Det hørtes veldig godt ut. Det er enkelt, og det er godt Men har ikke orket å gå ifra sofaen for å sjekke matskapet enda *Tigern har planer om å stige på listen her inne etterhvert også* Så flink du er til å pakke og styre! Blir nok deilig med ferie ja! Hvor lenge blir du? Malle; du kan jo kuppe her inne når loevinna er på ferie Jeg pakker og styrer noe voldsomt den siste dagen før jeg skal reise... ikke snakk om å begynne tidligere så man slipper å stresse her i gården nei Jeg blir borte en uke. Kommer igjen mandag 18.feb. Nei, ikke noe kupping i boka mi mens jeg er borte altså! Er ikke sikkert jeg får oppdatert meg her inne hver dag, og jeg må ikke gå glipp av noe
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2535 Skrevet 10. februar 2008 Vi er vel mange som kan kuppe her inne mens Løven har ferie Det var visst ikke morro å kuppe boka mi når jeg ga dere lov, så jeg får vel si nei nei nei!!
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #2536 Skrevet 10. februar 2008 Her er det ingen som tar hensyn til om folk er hjemme eller ikke. Her kupper vi de bøkene vi vil...
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2537 Skrevet 10. februar 2008 Her er det ingen som tar hensyn til om folk er hjemme eller ikke. Her kupper vi de bøkene vi vil... Skal du prøve å innta 1.plassen i boka mi med mest innlegg også??
Skravla Skrevet 10. februar 2008 #2538 Skrevet 10. februar 2008 Hola. Endelig oppdatert her også. Så bra at du er ferdig pakket. God tur og god ferie - i tilfelle jeg glemmer det senere. Kjør forsiktig.
kamela Skrevet 10. februar 2008 #2539 Skrevet 10. februar 2008 Middagen var som alltid god den! :-D Laget noe som heter pastagrateng med meksikansk smak.. Er noe så enkelt som en slags tacoblanding som du legger i en form oppå kokt makaroni Kan du beskrive litt mer, høres godt ut! Hmm.. nei nå tror jeg at jeg skal finne senga... Ble litt mer fristende å krype inn til min varme samboer enn å sitte her nå.. Sorry jenter! Men når man har kun en kveld i uka til å sove sammen med sin kjære, da blir valget enkelt... og i tillegg så blir jeg borte en uke også nå.. Egentlig så skal det bli godt å være fra hverandre litt også. Man må jo få tid til å savne hverandre innimellom Og når jeg kommer tilbake så har vi 4 års dag :rødme: Så ille at dere bare har en natt i uka da Vet ikke om jeg drømte noe spesielt.. Men jeg sov iallefall godt. Helt til de to andre stod opp i 7 tiden Sovnet ikke igjen før de reiste kl 8... Vel, min jobber 6 netter i uka... Bare netter hele tiden - høres slitsomt ut! God tur og kjør pent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå