Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Typisk nordladsk-tendenser. "Kem du e sin?" :hoho:

Er det typisk nordlandsk..? :klø:

Hehehhe.. èn gang nordlenning, alltid nordlenning ;)

Loevinna: Du virker som et systematisk stykke kvinnfolk, og har mange flotte verdier :)

Er vel første gangen jeg er blitt omtalt som et stykke kvinnfolk! :skratte:

Følte meg plutselig så gammel... :sjenert:

Men prøver å se det positive i det, så takk for komplimangene! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. Det var slettes ikke meningen :forvirret: Er nemlig er slikt stykke kvinnfolk selv.. Og jeg er ikke så veldig gammel.. :sjenert:

Skrevet

Lurer på hvilken anonym bruker som snoker inne hos deg ;)

Har du hatt en annet nick før forresten?

Skrevet
Uff da.. Det var slettes ikke meningen :forvirret: Er nemlig er slikt stykke kvinnfolk selv.. Og jeg er ikke så veldig gammel.. :sjenert:

Jeg tror ikke jeg er så mye eldre enn deg, innbiller jeg meg... :)

Skrevet
Lurer på hvilken anonym bruker som snoker inne hos deg ;)

Har du hatt en annet nick før forresten?

Det er jo meg som sniker her inne da! :hoho:

Nei, har hatt det samme nicket hele tiden. Bare byttet bilde innimellom.

Skrevet
Ja, jeg venter spent jeg :ler:

Poster Innlegg

Loevinna 1151

Skravla 245

Joker'n 179

Svimle 161

149

malle 117

linky 84

Annie 79

marihan 70

Kayli 37

Multi 35

blåmeisa 26

caskr 22

Inlove 22

netie 21

Tigerjente 19

loffen 17

silvius 13

Tinúviel 12

Amalie_85 12

kort innpå 10

Musica 10

Impala 7

kamela 6

Lille Ballerina 4

@nea 4

Trampe 4

Trulselinemor 3

Majabeth 2

Duchess 1

Yngste 1

shatika 1

~Mrs.Valentine~ 1

Fant ut at dersom jeg skulle kuppe boka de så hadde jeg tatt igen gjester 2 ganger. Orker ikke det nå. :fnise:

Gjest marihan
Skrevet
Er det typisk nordlandsk..? :klø:

Det er vel kanskje mer typisk småbygreie..

Skrevet
Fant ut at dersom jeg skulle kuppe boka de så hadde jeg tatt igen gjester 2 ganger. Orker ikke det nå. :fnise:

:hoho:

Gjest marihan
Skrevet

Ånei jeg har kommet lengre ned på lista.. Her er det bare å henge i! :)

Skrevet

Holder på å kopiere over bildene vi tok på Island, over til denne pc'en. Sånn at de hjemme kan se bildene vi tok. Og så ble jeg sittende og titte igjennom de.. Åååh, som jeg vil tilbake til den hemmelighetsfulle Sagaøya!! :hoppe: Bare hele stemningen som lå i lufta var helt fantastisk!!

Nå har jeg ikke så mye igjen å pakke, så sitter bare her å slapper av jeg :) til og med rukket å sove en liten halvtime på sofaen. Tenkte å komme meg i dusjen snart, for når de to andre kommer igjen så blir det vel kø på badet..

Og så må jeg vel finne på noe middag til de kommer også. Skal se om jeg har noe pizzafyll på boks i skapet, så blir det noe så enkelt som ostesmørbrød med pizzafyll... :sjenert:

Gjest Tigerjente
Skrevet

*Tigern har planer om å stige på listen her inne etterhvert også*

Så flink du er til å pakke og styre! Blir nok deilig med ferie ja! Hvor lenge blir du?

Malle; du kan jo kuppe her inne når loevinna er på ferie :lur:

Skrevet

Vi er vel mange som kan kuppe her inne mens Løven har ferie :lur:

Skrevet
:sikle: Det hørtes veldig godt ut.

Det er enkelt, og det er godt :jepp:

Men har ikke orket å gå ifra sofaen for å sjekke matskapet enda :fnise:

*Tigern har planer om å stige på listen her inne etterhvert også*

Så flink du er til å pakke og styre! Blir nok deilig med ferie ja! Hvor lenge blir du?

Malle; du kan jo kuppe her inne når loevinna er på ferie :lur:

Jeg pakker og styrer noe voldsomt den siste dagen før jeg skal reise... :sjenert: ikke snakk om å begynne tidligere så man slipper å stresse her i gården nei :fnise: Jeg blir borte en uke. Kommer igjen mandag 18.feb.

Nei, ikke noe kupping i boka mi mens jeg er borte altså! Er ikke sikkert jeg får oppdatert meg her inne hver dag, og jeg må ikke gå glipp av noe :fnise:

Skrevet
Vi er vel mange som kan kuppe her inne mens Løven har ferie :lur:

Det var visst ikke morro å kuppe boka mi når jeg ga dere lov, så jeg får vel si nei nei nei!! :fy_fy:

:hoho:

Skrevet

Her er det ingen som tar hensyn til om folk er hjemme eller ikke. Her kupper vi de bøkene vi vil... :lur:

Skrevet
Her er det ingen som tar hensyn til om folk er hjemme eller ikke. Her kupper vi de bøkene vi vil... :lur:

Skal du prøve å innta 1.plassen i boka mi med mest innlegg også?? :skratte:

Skrevet

Hola. :vinke:

Endelig oppdatert her også.

Så bra at du er ferdig pakket. God tur og god ferie - i tilfelle jeg glemmer det senere. Kjør forsiktig.

Skrevet
Middagen var som alltid god den! :-D Laget noe som heter pastagrateng med meksikansk smak.. Er noe så enkelt som en slags tacoblanding som du legger i en form oppå kokt makaroni :)

Kan du beskrive litt mer, høres godt ut!

Hmm.. nei nå tror jeg at jeg skal finne senga... Ble litt mer fristende å krype inn til min varme samboer enn å sitte her nå.. Sorry jenter! Men når man har kun en kveld i uka til å sove sammen med sin kjære, da blir valget enkelt... :sjenert: og i tillegg så blir jeg borte en uke også nå.. Egentlig så skal det bli godt å være fra hverandre litt også. Man må jo få tid til å savne hverandre innimellom :)

Og når jeg kommer tilbake så har vi 4 års dag :rødme:

Så ille at dere bare har en natt i uka da :klemmer:

Vet ikke om jeg drømte noe spesielt.. Men jeg sov iallefall godt. Helt til de to andre stod opp i 7 tiden :sprettoy: Sovnet ikke igjen før de reiste kl 8...

Vel, min jobber 6 netter i uka... :sjenert:

Bare netter hele tiden - høres slitsomt ut!

God tur og kjør pent :klemmer:

Skrevet

Håper du får en kjempefin ferie! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...