malle Skrevet 9. februar 2008 #2482 Skrevet 9. februar 2008 Loevinna. Har svart på det du lurte på i bloggen nå.
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2483 Skrevet 9. februar 2008 Loevinna. Har svart på det du lurte på i bloggen nå. Iler fortere enn lynet inn for å se!
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2484 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hmm.. nei nå tror jeg at jeg skal finne senga... Ble litt mer fristende å krype inn til min varme samboer enn å sitte her nå.. Sorry jenter! Men når man har kun en kveld i uka til å sove sammen med sin kjære, da blir valget enkelt... og i tillegg så blir jeg borte en uke også nå.. Egentlig så skal det bli godt å være fra hverandre litt også. Man må jo få tid til å savne hverandre innimellom Og når jeg kommer tilbake så har vi 4 års dag :rødme: Endret 9. februar 2008 av Loevinna
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2485 Skrevet 9. februar 2008 Den skjønner jeg godt Løven. Gå og legg deg du. Sov godt og drøm søtt.
Annie Skrevet 9. februar 2008 #2486 Skrevet 9. februar 2008 Hmm.. nei nå tror jeg at jeg skal finne senga... Ble litt mer fristende å krype inn til min varme samboer enn å sitte her nå.. Sorry jenter! Men når man har kun en kveld i uka til å sove sammen med sin kjære, da blir valget enkelt... og i tillegg så blir jeg borte en uke også nå.. Egentlig så skal det bli godt å være fra hverandre litt også. Man må jo få tid til å savne hverandre innimellom Og når jeg kommer tilbake så har vi 4 års dag :rødme: Det hørtes fornuftig ut.. Min er på jobb..
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2487 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det hørtes fornuftig ut.. Min er på jobb.. Og min vet ikke at han er min... Endret 9. februar 2008 av Inlove
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2489 Skrevet 9. februar 2008 DUMME DUMME MANNEN!!! Ja, akkurat...
malle Skrevet 9. februar 2008 #2490 Skrevet 9. februar 2008 InLove. Min mann sover for en gang skyld Sov godt loevinna
linky Skrevet 10. februar 2008 #2491 Skrevet 10. februar 2008 Ha en fin søndag Loevinna. Noen planer?
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2492 Skrevet 10. februar 2008 Den skjønner jeg godt Løven. Gå og legg deg du. Sov godt og drøm søtt. Vet ikke om jeg drømte noe spesielt.. Men jeg sov iallefall godt. Helt til de to andre stod opp i 7 tiden Sovnet ikke igjen før de reiste kl 8... Det hørtes fornuftig ut.. Min er på jobb.. Vel, min jobber 6 netter i uka... Men snart har du jo mannen din en hel uke Ingen jobb kan forstyrre dere i ferien vel Og min vet ikke at han er min... Idag får du jo se han igjen!! DUMME DUMME MANNEN!!! Menn er så trege når det gjelder slike ting... Jeg måtte vente 1/2 år på å få min... Og da spurte jeg han flere ganger og fikk nei... til slutt ble det han som kom og spurte meg om vi skulle bli sammen :juhu: Ja, akkurat... Ha en fin søndag Loevinna. Noen planer? Hei og hopp linky! Mine planer for idag er å pakke for ferien min neste uke Ellers blir det nok tid til litt kg også, om jeg kjenner meg selv
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2494 Skrevet 10. februar 2008 Da har jeg laget meg en og frukost, så nå skal jeg kose meg med å lese litt her inne før koffeinen forhåpentligvis begynner å virke :gjeiper: Har myyyye jeg skal gjøre idag. Må pakke, rydde noe greier her, betale noen regninger og mye mer.. Og tenkte å få pakket det meste jeg skal ha med meg hjemover i bilen i kveld, så jeg slipper det i morgen tidlig... Det er ikke det at JEG skal ha så mye av alt jeg pakker.. Men har samlet opp en del ting som jeg må ta med til de som er hjemme.. Har jo ikke vært hjemme siden i sommer. Men først mat og kg her
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2495 Skrevet 10. februar 2008 Er du på hopperunde for å samle innlegg, eller er du glad for å se meg?
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2498 Skrevet 10. februar 2008 Begge deler Skulle hatt en smiley med påhengsmotor, eventuelt årer har snart nådd målet nå. Ikke lenge igjen nå nei!
malle Skrevet 10. februar 2008 #2499 Skrevet 10. februar 2008 Skulle hatt en smiley med påhengsmotor, eventuelt årer Ikke lenge igjen nå nei! der røpa du meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå