Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
:troest: den tid kommer nok skal du se :klemmer:

Ja, også kan jeg glede meg til juni. For da er det treff her i Trondheim :juhu:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg være litt sosial her, og se filmen på tv2 sammen med min kjære og jentungen. Be back ;)

Har forresten sendt deg PM, Annie. Men det har du kanskje sett allerede :)

Skrevet

Skrudde av tv'n nå jeg. Får vel kose meg med litt vakker pianomusikk før jeg legger meg... :rødme:

Skrevet
Ja, også kan jeg glede meg til juni. For da er det treff her i Trondheim :juhu:

Det blir nok bra! :)

Skrudde av tv'n nå jeg. Får vel kose meg med litt vakker pianomusikk før jeg legger meg... :rødme:

Hmm.. først forsvant samboeren og skulle legge seg, og så skiftet jentungen kanal... Så da gadd jeg ikke være sosial lenger, og kom heller hit :fnise:

Skrevet
Det blir nok bra! :)

Hmm.. først forsvant samboeren og skulle legge seg, og så skiftet jentungen kanal... Så da gadd jeg ikke være sosial lenger, og kom heller hit :fnise:

Er noe magisk med KG. Er så innmari lett å gå inn her. Og så fryktelig vanskelig å komme seg ut igjen... :ler:

Skrevet
Takk for tilgang til bloggen! Veldig hyggelig at du føler du kan stole på meg nå :) Jeg innbiller meg iallefall at jeg kan det med deg :klem:

Du er nå god også! :klemmer:

Jeg føler meg ihvertfall helt sikker på at jeg kan stole på Annie :jepp:

I like måte :klem:

Nå skal jeg være litt sosial her, og se filmen på tv2 sammen med min kjære og jentungen. Be back ;)

Har forresten sendt deg PM, Annie. Men det har du kanskje sett allerede :)

Tusen takk for PM, har svart deg :)

Skrevet
Er noe magisk med KG. Er så innmari lett å gå inn her. Og så fryktelig vanskelig å komme seg ut igjen... :ler:

Skjønner ikke det der jeg heller... :fnise:

Skrevet
Du er nå god også! :klemmer:

I like måte :klem:

Tusen takk for PM, har svart deg :)

Iler inn og leser! :klem:

Skrevet

Synes alle i klanen er gode jeg :klemmer:

Skrevet

Vet ikke om jeg snakker med alle klanmedlemmene her inne.. men de jeg skravler med, de virker hyggelige :)

Skrevet

Det har du helt rett i :Nikke:

Skrevet

Burde jeg snart gå å legge meg mon tro..? :klø:

Skrevet

Vi sier nei.

Sambo sier sikkert ja.

Valget er ditt....

Skrevet
Vi sier nei.

Sambo sier sikkert ja.

Valget er ditt....

Samboeren sier ingenting, for han er langt inn i søvnen allerede :fnise:

Skrevet

Da blir du her da... :fnise:

Skrevet
Da blir du her da... :fnise:

VI sier nei. Stemmer det ja :jepp:

Veel.. det er ikke meg som skal opp i 8 tiden i morgen for å stå på slalåm... :ler:

Så sitter her bitte litt til jeg ;)

Skrevet
Veel.. det er ikke meg som skal opp i 8 tiden i morgen for å stå på slalåm... :ler:

Så sitter her bitte litt til jeg ;)

Jeg vet om noen andre som skal opp så tidlig, for å gjøre litt husarbeide og dusje før jakten på pianisten fortsetter. Men like fullt sitter jeg her nå... :ler:

Skrevet (endret)

Vet jeg alt om nå... :fnise:

NEI!

Samboeren sier ingenting, for han er langt inn i søvnen allerede :fnise:

Min og, i kveld sover han...... ikke i stolen, men på sofaen. :fnise:

Veel.. det er ikke meg som skal opp i 8 tiden i morgen for å stå på slalåm... :ler:Så sitter her bitte litt til jeg ;)

Ikke jeg heller.

Endret av malle
Skrevet
Jeg vet om noen andre som skal opp så tidlig, for å gjøre litt husarbeide og dusje før jakten på pianisten fortsetter. Men like fullt sitter jeg her nå... :ler:

Jeg kommer nok til å våkne av at samboeren min og jentungen står opp, men for en deilig følelse det blir å vite at jeg bare kan sovne igjen! :juhu: Og så regner jeg med at mine to pusefrøkener vekker meg når de mener jeg har sovet nok :fnise: Og da kommer de nok med en pote eller en snute og dytter i meg, men det er jo bare en herlig måte å våkne på det! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...