Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2461 Skrevet 9. februar 2008 den tid kommer nok skal du se Ja, også kan jeg glede meg til juni. For da er det treff her i Trondheim :juhu:
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2462 Skrevet 9. februar 2008 Nå skal jeg være litt sosial her, og se filmen på tv2 sammen med min kjære og jentungen. Be back Har forresten sendt deg PM, Annie. Men det har du kanskje sett allerede
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2463 Skrevet 9. februar 2008 Skrudde av tv'n nå jeg. Får vel kose meg med litt vakker pianomusikk før jeg legger meg... :rødme:
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2464 Skrevet 9. februar 2008 Ja, også kan jeg glede meg til juni. For da er det treff her i Trondheim :juhu: Det blir nok bra! Skrudde av tv'n nå jeg. Får vel kose meg med litt vakker pianomusikk før jeg legger meg... :rødme: Hmm.. først forsvant samboeren og skulle legge seg, og så skiftet jentungen kanal... Så da gadd jeg ikke være sosial lenger, og kom heller hit
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2465 Skrevet 9. februar 2008 Det blir nok bra! Hmm.. først forsvant samboeren og skulle legge seg, og så skiftet jentungen kanal... Så da gadd jeg ikke være sosial lenger, og kom heller hit Er noe magisk med KG. Er så innmari lett å gå inn her. Og så fryktelig vanskelig å komme seg ut igjen...
Annie Skrevet 9. februar 2008 #2466 Skrevet 9. februar 2008 Takk for tilgang til bloggen! Veldig hyggelig at du føler du kan stole på meg nå Jeg innbiller meg iallefall at jeg kan det med deg Du er nå god også! Jeg føler meg ihvertfall helt sikker på at jeg kan stole på Annie I like måte Nå skal jeg være litt sosial her, og se filmen på tv2 sammen med min kjære og jentungen. Be back Har forresten sendt deg PM, Annie. Men det har du kanskje sett allerede Tusen takk for PM, har svart deg
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2467 Skrevet 9. februar 2008 Er noe magisk med KG. Er så innmari lett å gå inn her. Og så fryktelig vanskelig å komme seg ut igjen... Skjønner ikke det der jeg heller...
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2468 Skrevet 9. februar 2008 Du er nå god også! I like måte Tusen takk for PM, har svart deg Iler inn og leser!
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2470 Skrevet 9. februar 2008 Synes alle i klanen er gode jeg Vet ikke om jeg snakker med alle klanmedlemmene her inne.. men de jeg skravler med, de virker hyggelige
Annie Skrevet 9. februar 2008 #2471 Skrevet 9. februar 2008 Synes alle i klanen er gode jeg Det har du helt rett i
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2472 Skrevet 9. februar 2008 Burde jeg snart gå å legge meg mon tro..? :klø:
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2473 Skrevet 9. februar 2008 Burde jeg snart gå å legge meg mon tro..? :klø: Vi sier nei. Sambo sier sikkert ja. Valget er ditt....
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2474 Skrevet 9. februar 2008 Vi sier nei. Sambo sier sikkert ja. Valget er ditt.... Samboeren sier ingenting, for han er langt inn i søvnen allerede
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2477 Skrevet 9. februar 2008 Da blir du her da... VI sier nei. Stemmer det ja Veel.. det er ikke meg som skal opp i 8 tiden i morgen for å stå på slalåm... Så sitter her bitte litt til jeg
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2478 Skrevet 9. februar 2008 Veel.. det er ikke meg som skal opp i 8 tiden i morgen for å stå på slalåm... Så sitter her bitte litt til jeg Jeg vet om noen andre som skal opp så tidlig, for å gjøre litt husarbeide og dusje før jakten på pianisten fortsetter. Men like fullt sitter jeg her nå...
malle Skrevet 9. februar 2008 #2479 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Er noe magisk med KG. Er så innmari lett å gå inn her. Og så fryktelig vanskelig å komme seg ut igjen... Vet jeg alt om nå... Burde jeg snart gå å legge meg mon tro..? :klø: NEI! Samboeren sier ingenting, for han er langt inn i søvnen allerede Min og, i kveld sover han...... ikke i stolen, men på sofaen. Veel.. det er ikke meg som skal opp i 8 tiden i morgen for å stå på slalåm... Så sitter her bitte litt til jeg Ikke jeg heller. Endret 9. februar 2008 av malle
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2480 Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet om noen andre som skal opp så tidlig, for å gjøre litt husarbeide og dusje før jakten på pianisten fortsetter. Men like fullt sitter jeg her nå... Jeg kommer nok til å våkne av at samboeren min og jentungen står opp, men for en deilig følelse det blir å vite at jeg bare kan sovne igjen! :juhu: Og så regner jeg med at mine to pusefrøkener vekker meg når de mener jeg har sovet nok Og da kommer de nok med en pote eller en snute og dytter i meg, men det er jo bare en herlig måte å våkne på det! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå