Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2441 Skrevet 9. februar 2008 Har en del ting jeg må huske å få gjort før jeg reiser på mandag.. og siden jeg digger å lage lister.. ja, da blir den en her :gjeiper: - shoppe bursdagsgave til mammaen min (vet hva jeg skal ha) - Pakke inn det jeg skal sende til nevøen min - finne frem alt jeg skal ha med til de hjemme - pakke klær til meg selv - betale noen regniner Hmm.. var det ikke mer jeg tenkte på.. ? :klø: Vel, jeg kommer sikkert på det etterhvert.
Impala Skrevet 9. februar 2008 #2442 Skrevet 9. februar 2008 Iallefall med tanke på at jeg ikke trener... så hvordan blir det når jeg begynner med det!?! Da blir du tynn som en strek!
malle Skrevet 9. februar 2008 #2443 Skrevet 9. februar 2008 En GENIAL ide Kamela!!! Ja du burde være redd... BØØØØØØ!!! No vart æ skræmt ja. Loevinna.
Multi Skrevet 9. februar 2008 #2444 Skrevet 9. februar 2008 litt for Loevinna og stjeler en inne på kjøkkenet.
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2445 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Da blir du tynn som en strek! Skikkelig lekkerbisk No vart æ skræmt ja. Loevinna. litt for Loevinna og stjeler en inne på kjøkkenet. Stjeler du? Frekke tøs! Hadde du bare spurt pent, så hadde du selvsagt fått Endret 9. februar 2008 av Loevinna
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2446 Skrevet 9. februar 2008 Da har jeg vært på en liten shoppings. Fikk bare tka i den ene tingen jeg skulle ha i bursdagsgave til mammaen min Men orket ikke lete lenger, så får se om jeg finner det hjemme en eller annen plass.. Hun har jo ikke dagen sin før om en uke
Multi Skrevet 9. februar 2008 #2447 Skrevet 9. februar 2008 Stjeler du? Frekke tøs! Hadde du bare spurt pent, så hadde du selvsagt fått Jammen du var jo ikke inne!
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2448 Skrevet 9. februar 2008 Jammen du var jo ikke inne! Er det lov å stjele da? :klø:
Multi Skrevet 9. februar 2008 #2449 Skrevet 9. februar 2008 Nei, men da kunne jeg jo ikke spørre. Unnskyld.
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2450 Skrevet 9. februar 2008 Nei, men da kunne jeg jo ikke spørre. Unnskyld. Jeg er svak for blomster.. så da er du tilgitt Setter frem :kaffekopp: til deg jeg, og hvis det er andre som vil ha
Annie Skrevet 9. februar 2008 #2451 Skrevet 9. februar 2008 Og det beste av alt, jeg gikk opp på vekta i dag... Jeg har faktisk gått ned 5 kg siden jul!! Og mistenker at det betyr minus ca 9 kg siden i sommer! :juhu: SÅ BRA!!!! :dåne: Hvordan gjør du det??? Og her skinner sola, og det er blå himmel. Og min samboer snakket noe om at vi kunne gå ut og spise middag ute i kveld :-D Konklusjonen er at dette er en herlig morgen!! :juhu: Det skjønner jeg godt. Kos dere ut på middag i dag
Gjest marihan Skrevet 9. februar 2008 #2452 Skrevet 9. februar 2008 5 kilo! Wow! Det er jo kjempebra :-D Jeg som har trent som en gal siden jul har bare gått ned 2.. Men håper at det kommer mer etter hvert! Håper du får en kjempefin helg.
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2453 Skrevet 9. februar 2008 Heldig du som skal ut og spise middag i kveld. Kos deg!
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2455 Skrevet 9. februar 2008 (endret) SÅ BRA!!!! :dåne: Hvordan gjør du det??? Det skjønner jeg godt. Kos dere ut på middag i dag Hmm.. sender deg en PM jeg... Vi koset oss veldig vi, og jeg var flink. Jeg er akkurat passe mett, og ikke overmett som jeg bruker å være... Jeg unte meg til og med dessert :-D 5 kilo! Wow! Det er jo kjempebra :-D Jeg som har trent som en gal siden jul har bare gått ned 2.. Men håper at det kommer mer etter hvert! Håper du får en kjempefin helg. Jeg har tatt en ting av gangen jeg.. Så har startet med å tenke over hva jeg putter i munnen. Og ikke minst, matposjonene blir mindre, og jeg gir meg selv tid til å kjenne etter om jeg er mett... Det er min begynnelse. Så får jeg ta treningen etter hvert. Gaper jeg over for mye så er det dømt til å gå i vasken med meg... Helgen min har vært kjempe fin så langt Heldig du som skal ut og spise middag i kveld. Kos deg! Ble kinarestaurant. Ikke den beste restauranget jeg har vært på, men den funket for oss i kveld Kos deg masse. Takk! Endret 9. februar 2008 av Loevinna
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2456 Skrevet 9. februar 2008 Kina-restaurant... La meg bli med neste gang da
Annie Skrevet 9. februar 2008 #2457 Skrevet 9. februar 2008 Gleder meg til PM, og legger deg til i bloggen min. Har jo blitt bedre kjent med deg nå
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2458 Skrevet 9. februar 2008 Kina-restaurant... La meg bli med neste gang da Klart det! Hvor fort kan du være i Oslo? Jeg klarte til og med å kjøre rundt inne i Oslo! Men da må jeg ha min samboer til å guide meg rundt... Gleder meg til PM, og legger deg til i bloggen min. Har jo blitt bedre kjent med deg nå Takk for tilgang til bloggen! Veldig hyggelig at du føler du kan stole på meg nå Jeg innbiller meg iallefall at jeg kan det med deg
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #2459 Skrevet 9. februar 2008 Klart det! Hvor fort kan du være i Oslo? Jeg klarte til og med å kjøre rundt inne i Oslo! Men da må jeg ha min samboer til å guide meg rundt... Takk for tilgang til bloggen! Veldig hyggelig at du føler du kan stole på meg nå Jeg innbiller meg iallefall at jeg kan det med deg Er redd det blir litt vanskelig for meg å komme til Oslo med det første :gråte: Jeg føler meg ihvertfall helt sikker på at jeg kan stole på Annie
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2460 Skrevet 9. februar 2008 Er redd det blir litt vanskelig for meg å komme til Oslo med det første :gråte: Jeg føler meg ihvertfall helt sikker på at jeg kan stole på Annie den tid kommer nok skal du se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå