Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir borte 1 uke er planen.. kommer hjem den 18.feb... om fjellovergangene holder seg åpne :)

Men slapp av folkens! Jeg skal ha med meg pc, og hjemme har de til og med trådløst nett ;) Så dere slipper ikke unna meg hele uka! Men jeg kommer nok ikke til å være her heeele tiden heller.. men noe midt i mellom :)

PUH! Var en stund redd du skulle bli borte hele uka jeg. Men når du har med pc, så er det ingen fare. Da får vi ihvertfall noen oppdateringer fra deg... :klem:

Skrevet
PUH! Var en stund redd du skulle bli borte hele uka jeg. Men når du har med pc, så er det ingen fare. Da får vi ihvertfall noen oppdateringer fra deg... :klem:

:kose: bare å slappe av, oppdateringer kommer helt sikkert ;)

Skrevet

Men nå er det snart middag her, så da blir jeg borte igjen en stund :)

Skrevet

Kos deg med middagen. :jepp:

Skrevet

Innom for å ønske deg god helg!

Skrevet
Blir borte 1 uke er planen.. kommer hjem den 18.feb... om fjellovergangene holder seg åpne :)

Men slapp av folkens! Jeg skal ha med meg pc, og hjemme har de til og med trådløst nett ;) Så dere slipper ikke unna meg hele uka! Men jeg kommer nok ikke til å være her heeele tiden heller.. men noe midt i mellom :)

Kos deg på ferie :klemmer:

Skrevet
Kos deg med middagen. :jepp:

Middagen var som alltid god den! :-D Laget noe som heter pastagrateng med meksikansk smak.. Er noe så enkelt som en slags tacoblanding som du legger i en form oppå kokt makaroni :)

God middag :)

takker og bukker :)

Innom for å ønske deg god helg!

Takk for det! :) skal ta meg en liten rundtur her inne idag, tenker jeg..

Kos deg på ferie :klemmer:

Gjett om jeg skal kose meg! :-D :klemmer:

Skrevet

God morgen. :klem:

Er bare ute på en kjapp oppdatering før jeg drar til lille nevø. Håper du får en fin dag.

Skrevet

Jeg var virkelig trøtt og sliten i går... Etter middagen ble vi liggende på sofaen og se nytt på nytt, og mens min kjære så sportsrevyen rundt 21.30 så sovnet jeg... fikk så vidt med meg at lysene ble dempet og lyden på tv'en ble skrudd ned for min del.. Og så røsket samboeren min i meg forsiktig litt over 22.30.. Og hva gjorde jeg da..? Jo, jeg tuslet rett ned i senga og la meg jeg.. :sjenert: Og har sovet som en stein i hele natt. Våknet nå kl 9 av en skikkelig kosepus, og da var jeg våken så kunne like godt stå opp. Deilig å føle seg uthvilt! :hoppe:

Og det beste av alt, jeg gikk opp på vekta i dag... :vekt: Jeg har faktisk gått ned 5 kg siden jul!! :hoppe: Og mistenker at det betyr minus ca 9 kg siden i sommer! :juhu:

Og her skinner sola, og det er blå himmel. Og min samboer snakket noe om at vi kunne gå ut og spise middag ute i kveld :-D

Konklusjonen er at dette er en herlig morgen!! :juhu:

Skrevet
God morgen. :klem:

Er bare ute på en kjapp oppdatering før jeg drar til lille nevø. Håper du får en fin dag.

Takk for det! Og håper du får en koselig dag hos din lille nevø :-D Hvilket minner meg om at jeg må lage til en pakke jeg må sende til min nevø ;)

Skrevet (endret)

:juhu: :juhu: :juhu:

Så herlig da Løven!

Endret av Inlove
Skrevet
:juhu: :juhu: :juhu:

Så herlig da Løven!

:jepp: :juhu:

Skrevet
Så herlig med så mye vektnedgang :-D

Iallefall med tanke på at jeg ikke trener... :sjenert: så hvordan blir det når jeg begynner med det!?! :lur:

Skrevet

Ja, det hørtes jammen ut som en herlig morgen du :-D

Sol og blå himmel ja, en blir liksom i mye bedre humør når været er bra, iverttfall blir jeg det. Her er det grått og trist dom vanlig.

Kjekt når vekta viser det man vil den skal vise, flink du har vært :Nikke: Trener du?

Ha en fin fin lørdag :klemmer:

Skrevet
Ja, det hørtes jammen ut som en herlig morgen du :-D

Sol og blå himmel ja, en blir liksom i mye bedre humør når været er bra, iverttfall blir jeg det. Her er det grått og trist dom vanlig.

Kjekt når vekta viser det man vil den skal vise, flink du har vært :Nikke: Trener du?

Ha en fin fin lørdag :klemmer:

Jeg har igrunnen en hel liste jeg skal gjøre idag og i morgen :overrasket: men jeg blir jo bare sittende her og oppdatere meg... :sjenert: Har ikke fått vært skikkelig her inne på flere dager, og da er det litt å lese.. Men nå er jeg øyeblikkelig ferdig oppdatert :ler:

Å der så jeg jo oppforbi at du ikke trener :fnise:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...