Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2401 Skrevet 8. februar 2008 Da må jeg lage handleliste, hente jentungen som kommer med toget, handle, og lage middag. Så blir borte noen timer fremover
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #2402 Skrevet 8. februar 2008 Er vel ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er, for dere som kjenner meg fra før...
Gjest Svimle Skrevet 8. februar 2008 #2403 Skrevet 8. februar 2008 omg så dere skravler!!! Evigheter å komme seg gjennom siste døgns aktiviteter jo God helg, Loevinnaschnuppa mi!
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #2404 Skrevet 8. februar 2008 omg så dere skravler!!! Evigheter å komme seg gjennom siste døgns aktiviteter jo God helg, Loevinnaschnuppa mi! Synes det er stille her jeg... Kjeder meg faktisk litt...
Impala Skrevet 8. februar 2008 #2405 Skrevet 8. februar 2008 Bare huker deg opp på mine innlegg, siden du også er klanmedlem :-D
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2406 Skrevet 8. februar 2008 Er vel ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er, for dere som kjenner meg fra før... Nei, det har du jo helt rett i egentlig omg så dere skravler!!! Evigheter å komme seg gjennom siste døgns aktiviteter jo God helg, Loevinnaschnuppa mi! Jeg har ikke kommet igjennom siste døgns aktiviteter.. ble jo bare en liten halvtime med kg i går, så har noe å ta igjen i helgen.. For ikke å snakke om neste uke da!! Når jeg er borte på ferie!! :dåne: på Svimleschnuppa mi Synes det er stille her jeg... Kjeder meg faktisk litt... Jeg kommer og går litt jeg nå en stund.. Har vært og handlet, og skal snart lage middag. Bare huker deg opp på mine innlegg, siden du også er klanmedlem :-D Så hyggelig med enda et nytt fjes i boka mi da! Velkommen skal du være! Jeg skal nok få huket deg også opp på mine innlegg, bare ha litt tålmodighet med meg
loffen Skrevet 8. februar 2008 #2407 Skrevet 8. februar 2008 ! Kanskje et eller annet ukeblad kunne sponse oss, Hjemmets ønskebrønn eller noe sånt Veteran!
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2408 Skrevet 8. februar 2008 Nå gikk lufta fullstendig ut av meg.....
kort innpå Skrevet 8. februar 2008 #2410 Skrevet 8. februar 2008 Nå gikk lufta fullstendig ut av meg..... Har kompressor jeg........
Impala Skrevet 8. februar 2008 #2411 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Så hyggelig med enda et nytt fjes i boka mi da! Velkommen skal du være! Jeg skal nok få huket deg også opp på mine innlegg, bare ha litt tålmodighet med meg Det er helt i orden. Var jo ikke av de kjappeste til å komme inn hit jeg heller Endret 8. februar 2008 av Impala
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #2412 Skrevet 8. februar 2008 Nå gikk lufta fullstendig ut av meg..... og
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2413 Skrevet 8. februar 2008 GOD HELG!!! God helg til deg også! Har kompressor jeg........ Har en liten fotpumpe selv også Det er helt i orden. Var jo ikke av de kjappeste til å komme inn hit jeg heller Bedre sent enn aldri, er det noe som heter
Impala Skrevet 8. februar 2008 #2415 Skrevet 8. februar 2008 God helg til deg også! Har en liten fotpumpe selv også Bedre sent enn aldri, er det noe som heter Det har du helt rett i :-D
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #2416 Skrevet 8. februar 2008 Nå er det jo helg og ferie. Så da får du vel samlet litt krefter igjen. Var det denne helgen du skulle reise bort?
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2418 Skrevet 8. februar 2008 Det har du helt rett i :-D Nå er det jo helg og ferie. Så da får du vel samlet litt krefter igjen. Var det denne helgen du skulle reise bort? Hadde bare en litt slitsom dag på jobben.. Men har nå fått streng beskjed med min avdelingsleder å koble ut jobben nå, og ta meg skikkelig fri. Så tror det er noe slikt som at når jeg da plutselig gir andre "min bør", så kjenner jeg hvor sliten jeg egentlig er.. Men kjenner at det skal bli deilig å reise litt bort nå Reiser på mandag. Så jeg må bruke helgen til å pakke på. Har mye som jeg skal ta med hjem til de hjemme... Du kan å få sagt det med smileys Multi!!
Multi Skrevet 8. februar 2008 #2419 Skrevet 8. februar 2008 En ferie gjør deg sikkert godt. Hvor lenge blir du borte?
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2420 Skrevet 8. februar 2008 En ferie gjør deg sikkert godt. Hvor lenge blir du borte? Blir borte 1 uke er planen.. kommer hjem den 18.feb... om fjellovergangene holder seg åpne Men slapp av folkens! Jeg skal ha med meg pc, og hjemme har de til og med trådløst nett Så dere slipper ikke unna meg hele uka! Men jeg kommer nok ikke til å være her heeele tiden heller.. men noe midt i mellom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå