Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2381 Skrevet 7. februar 2008 :juhu: Og da er det mini-party igjen!!! Setter frem
Skravla Skrevet 7. februar 2008 #2382 Skrevet 7. februar 2008 Hentet fra dagshoroskopet mitt her fra kg: Greit nok en person har gjort inntrykk på meg idag, men heller tvilsomt at jeg er forelsket... Tror de bommet litt der Og ikke ta det ille opp Skravla!! Ingen fare.
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2383 Skrevet 7. februar 2008 Tror jeg rusler i seng jeg. Natta Loevinna. (så Får su vært med på 120 siders festen din) Orket ikke vente Men natta! skal øyeblikkelig finne senga jeg også nå. Håper dette innlegget ikke kommer på side120 da Loevinna. Skravla er helt toppers hun, akkurat som alle andre jeg har møtt i klanen! Håper alle kan møtes samtidig en gang, det hadde vært herlig! Vi burde leie oss inn på hotell en helg alle sammen! Jaaa! :juhu: Jaaa!! Helg på hotell med hele gjengen hørtes kjempe morsomt ut!!
Skravla Skrevet 7. februar 2008 #2384 Skrevet 7. februar 2008 Har kost meg veldig i kveld. Herlige Løven. For meg som har hatt noen KG-treff, så dette var helt som normalt. Masse skravling og vi har kjent hverandre i evigheter.
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2386 Skrevet 7. februar 2008 Har kost meg veldig i kveld. Herlige Løven. For meg som har hatt noen KG-treff, så dette var helt som normalt. Masse skravling og vi har kjent hverandre i evigheter.
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2388 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Men nå skal jeg være veldig kjip og forlate min egen fest... men det er bare for dere andre å feste i vei og kose dere! Er stup trøtt nå, så skal finne senga. Kommer sterkere tilbake i helgen! Endret 7. februar 2008 av Loevinna
loffen Skrevet 7. februar 2008 #2389 Skrevet 7. februar 2008 Har kost meg veldig i kveld. Herlige Løven. For meg som har hatt noen KG-treff, så dette var helt som normalt. Masse skravling og vi har kjent hverandre i evigheter. Ja, sånn er det! Stemmer for weekend - 'Spread the word'
malle Skrevet 7. februar 2008 #2390 Skrevet 7. februar 2008 Vet ikke om jeg tør jeg, dere virker så skumle at...... GRATULERER MED 120 SIDER Orker ikke å feste så du får noen i stedet.
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #2391 Skrevet 7. februar 2008 Håper at de leie tankene du hadde her om kvelden er borte nå etter å ha møtt Skravla. Blir gjerne med på en fest jeg
Multi Skrevet 8. februar 2008 #2392 Skrevet 8. februar 2008 Jeg orker ikke å feire så mye så tidlig på morgenen. Håper dette innlegget ikke kommer på side120 da Loevinna. Skravla er helt toppers hun, akkurat som alle andre jeg har møtt i klanen! Håper alle kan møtes samtidig en gang, det hadde vært herlig! Vi burde leie oss inn på hotell en helg alle sammen! Jaaa! :juhu: Hyttetur?
kamela Skrevet 8. februar 2008 #2393 Skrevet 8. februar 2008 Det beste med klanene er at vi funker IRL også til dere ALLE!! Det er sant Det er det jeg har funnet ut jeg også. Klanen er ikke bare noen ord på en skjerm. Det er faktisk ekte gode og varme mennesker. Selv om jeg ikke har møtt så mange av dere enda, så regner jeg dere som veldig gode og nære venner. Det er så lett å være åpen og ærlig mot dere. Trenger liksom ikke skjule noe. Og det er utrolig godt. Det er lov til å både grine og skratte sammen med dere. Skulle bare ønske jeg hadde litt bedre økonomi, slik at jeg kunne tatt en turnè og besøkt dere alle sammen... Det er en ganske unik og ulik, gjeng både i alder og personligheter. Men du verden så gode alle er!! Ja, gjengen er unik. Har ikke opplevd en venneflokk hvor man er SÅ åpen mot hverandre. Alle kan være seg selv her, og bli respektert for det. Og du er en av oss Løven. Det trenger du ikke tvile på. Bare å si seg enig her! Og vi hadde en fantastisk underholdning rett utenfor vinduet vi satt ved. Men vet ikke om jeg vil skrive om det her, så kanskje Skravla skriver litt om det i bloggen sin istedet Og min konklusjon er at Skravla er bare så utrolig koselig!! :-) Selvfølgelig er hun det 2000 innlegg i løpet av uka Du jobber hardt! Håper dette innlegget ikke kommer på side120 da Loevinna. Skravla er helt toppers hun, akkurat som alle andre jeg har møtt i klanen! Håper alle kan møtes samtidig en gang, det hadde vært herlig! Vi burde leie oss inn på hotell en helg alle sammen! Jaaa! :juhu: Kanskje et eller annet ukeblad kunne sponse oss, Hjemmets ønskebrønn eller noe sånt Har kost meg veldig i kveld. Herlige Løven. For meg som har hatt noen KG-treff, så dette var helt som normalt. Masse skravling og vi har kjent hverandre i evigheter. Veteran!
kamela Skrevet 8. februar 2008 #2394 Skrevet 8. februar 2008 PARTY! Sånn, hadde for mange smileyer til å få med en fest i det forrige innlegge!
Gjest Begonia Skrevet 8. februar 2008 #2395 Skrevet 8. februar 2008 Lurer på om det kanskje ble litt vel mange drammer på festen i går kveld jeg...
Annie Skrevet 8. februar 2008 #2397 Skrevet 8. februar 2008 Ja, sånn er det! Stemmer for weekend - 'Spread the word' Kanskje et eller annet ukeblad kunne sponse oss, Hjemmets ønskebrønn eller noe sånt En GENIAL ide Kamela!!! Vet ikke om jeg tør jeg, dere virker så skumle at...... Ja du burde være redd... BØØØØØØ!!!
kamela Skrevet 8. februar 2008 #2398 Skrevet 8. februar 2008 En GENIAL ide Kamela!!! Hotell eller stor hytte for en helg - det måtte vært fint! God helg, Loevinna !
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2399 Skrevet 8. februar 2008 Vet ikke om jeg tør jeg, dere virker så skumle at...... GRATULERER MED 120 SIDER Orker ikke å feste så du får noen i stedet. Klemmer tar jeg alltid i mot! Jeg var veldig nervøs for å møte Skravla, men det forsvant med en gang vi sa hei til hverandre! Håper at de leie tankene du hadde her om kvelden er borte nå etter å ha møtt Skravla. Blir gjerne med på en fest jeg De leie tankene er borte for øyeblikket, men kjenner jeg meg selv rett så kommer de nok innom igjen en annen gang.. Jeg orker ikke å feire så mye så tidlig på morgenen. Hyttetur? Det var vel en grei fest det der!? Det er sant Bare å si seg enig her! Selvfølgelig er hun det Du jobber hardt! Kanskje et eller annet ukeblad kunne sponse oss, Hjemmets ønskebrønn eller noe sånt Veteran! Hjemmets ønskebrønn?? sender du brev da eller?
Loevinna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2400 Skrevet 8. februar 2008 PARTY! Sånn, hadde for mange smileyer til å få med en fest i det forrige innlegge! Party all night long!! Lurer på om det kanskje ble litt vel mange drammer på festen i går kveld jeg... Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin i kveld jeg.... Jeg skjønte faktisk hvem du var med en gang En GENIAL ide Kamela!!! Ja du burde være redd... BØØØØØØ!!! Du er virkelig skummel nå! Hotell eller stor hytte for en helg - det måtte vært fint! God helg, Loevinna ! En genial ide!!! Det hadde nok vært kjempe koselig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå