Skravla Skrevet 6. februar 2008 #2341 Skrevet 6. februar 2008 Synes egentlig ikke det... men når hver dagbok har 5-8 sider jeg må oppdatere meg på, og i tillegg jabbe på msn.. da tar ting tid... Hei og hopp! Jabbe... håper det er positivt ment altså....
aprikos Skrevet 6. februar 2008 #2342 Skrevet 6. februar 2008 Høres ut som en heltidsjobb å være så oppdatert som du er!! Hva er det mest postive du har opplevd i dag?
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2344 Skrevet 6. februar 2008 Jabbe... håper det er positivt ment altså.... Jabbe, prate, tyte, skravle.. alt er i samme kategori! Og klart det er positivt! Høres ut som en heltidsjobb å være så oppdatert som du er!! Hva er det mest postive du har opplevd i dag? Jeg har sagt lenge at dette er nesten som en heltidsjobb!! Det mest positive jeg har opplevd..? Hmm.. det er igrunnen ikke vanskelig å komme på. Idag hadde jeg en fin samtale med en gutt på avdelingen som jeg sjelden tar meg tid til å prate med.. Ikke at jeg har noe imot gutten, men han er så selvstendig at jeg omtrent glemmer han.. Men vi hadde da en fin samtale idag. Og jeg fortalte at jeg skulle ha ferie hele neste uke. Da sukkert gutten tungt og sa at det syntes han var litt trist... Og det smeltet hjertet mitt! :-D Det er i slike øyeblikk man innser hvor mye man setter preg på de små menneskene som er i barnehagen...
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2345 Skrevet 6. februar 2008 hei malle! Nå er jeg på vei i seng jeg. Har tidligvakt i morgen, og så rett av sted for å treffe Skravla Det ble mye skravling i telefonen på meg i kveld, så jeg rakk ikke å oppdatere meg i bloggene...
malle Skrevet 6. februar 2008 #2346 Skrevet 6. februar 2008 God natt loevinna. Blir tidlig kvelden her og.
Gjest marihan Skrevet 6. februar 2008 #2347 Skrevet 6. februar 2008 Synes egentlig ikke det... men når hver dagbok har 5-8 sider jeg må oppdatere meg på, og i tillegg jabbe på msn.. da tar ting tid... Det var ikke negativt ment altså! God natt
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2350 Skrevet 7. februar 2008 God natt loevinna. Blir tidlig kvelden her og. sovnet på et blunk da jeg la meg! Deilig det, istedet for å bli liggende og vri meg og ikke få sove i det hele tatt. Det var ikke negativt ment altså! God natt Hei Løven vår Hei på deg! Lykke til i morgen. Takk for det! Skal bli spennende og gøy å endelig møte noen fra klanen
Multi Skrevet 7. februar 2008 #2351 Skrevet 7. februar 2008 Kos deg på treff i dag! Har du møtt noen før?
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #2352 Skrevet 7. februar 2008 Venter spent på referat i kveld. Kos dere.
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2353 Skrevet 7. februar 2008 Kos deg på treff i dag! Har du møtt noen før? Har koset meg skikkelig!! :-D Jeg har ikke møtt noen fra kg før nei.. Bare Svimle, men henne kjente jeg før jeg startet å henge her inne Venter spent på referat i kveld. Kos dere. Referat kommer!
Gjest marihan Skrevet 7. februar 2008 #2354 Skrevet 7. februar 2008 Jeg lurte på hvorfor det var så stille her i kveld.. Men så kom jeg på at dere skulle ha treff i dag ja! Var det morsomt?
malle Skrevet 7. februar 2008 #2355 Skrevet 7. februar 2008 Håper dere koste dere masse, og og masse.
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2356 Skrevet 7. februar 2008 Da fikk jeg endelig til å treffe Skravla! Og jeg hadde det kjempe koselig. Da jeg gikk av toget og gikk mot der vi skulle møtes, så gikk jeg og tenkte på om jeg ville rote rundt å lete etter henne, eller om vi fant hverandre. Dette viste seg å ikke bli noe problem, for vi gikk omtrent på hverandre med en gang. Det var nesten så det ikke var noe tvil om hvem den andre var. Og gjett om det ble skravlings!! Vi , så spiste vi litt mens vi enda mer, og så ble det faktisk tid til litt mer over en kopp kaffe, og plutselig hadde vi sittet der i over 4 timer!!! Tiden gikk kjempe fort! Jeg glemte til og med at parkeringen min holdt på å gå ut.... Kom meg tilbake til bilen 25 min etter at parkeringen hadde gått ut.. Men det ble ingen parkeringsbot heldigvis!!! :juhu: Og vi hadde en fantastisk underholdning rett utenfor vinduet vi satt ved. Men vet ikke om jeg vil skrive om det her, så kanskje Skravla skriver litt om det i bloggen sin istedet Og min konklusjon er at Skravla er bare så utrolig koselig!! :-)
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2358 Skrevet 7. februar 2008 Jeg lurte på hvorfor det var så stille her i kveld.. Men så kom jeg på at dere skulle ha treff i dag ja! Var det morsomt? Hadde det kjempe koselig! Ble mye skravling! Håper dere koste dere masse, og og masse. masse er bare fornavnet!!
Loevinna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2360 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vil treffe dere jeg og :gråte: Det skal vi nok få til en gang også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå