Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Begonia
Jo nå skal vi se... *telle* Det blir vel den.... 25. sept tenker jeg... :fnise:

Får skrive det i kalenderen min da. Og se om du har rett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, har nettopp hatt skikkelig med omgangsyke... Så orker ikke den pakka en gang til... Nå synes jeg at jeg har fått nok for lang tid fremover. Siden julaften har jeg vært utslått med feber, jeg har hatt omgangsyken, og jeg har hatt bihulebetennelse.. :sjenert:

Du ER helt sikker på at du ikke er gravid da? Det kan skje uhell. Jeg har hatt to. :fnise: Synes det høres skummelt ut jeg, trur jeg hadde tatt en test. :ler:

God natt loevinna. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sover godt i natt. Og at det ikke er alt for mange hull i sengen. :fnise:

Nå skal jeg også legge meg. Skulle nå 9600 innlegg i kveld og det tror jeg at jeg har nå. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel overstått fastelaven og eh, graviditet, Loevinna. Har litt vanskelig for å henge med her, men den er overstått, eller...? Jo, jeg har tvillinger. Effektiv jeg, ser du... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Natta Løven! Sove godt og drømme søtt. :klem:

Sov veldig godt i natt jeg! :)

Natta løven. Sov godt.

Med to kosepuser i senga så sover jeg alltid godt!

Sov godt!

Takk for det!

Du ER helt sikker på at du ikke er gravid da? Det kan skje uhell. Jeg har hatt to. :fnise: Synes det høres skummelt ut jeg, trur jeg hadde tatt en test. :ler:

God natt loevinna. :klemmer:

Er ikke kvalm i dag så tror nok ikke jeg er gravid nei :ler: var nok bare fordi jeg var sulten eller noe slikt... Men takk for omtanken!

Håper du sover godt i natt. Og at det ikke er alt for mange hull i sengen. :fnise:

Nå skal jeg også legge meg. Skulle nå 9600 innlegg i kveld og det tror jeg at jeg har nå. :Gjesp:

Det er ikke hull på min side av senga, man på min kjære sin side :fnise:

Gratulerer med 9600 innlegg! Ikke lenge igjen til 10 000 nå!!!

Heisann Løven! Ønsker deg en fin uke. Det er mandag, ny uke og nye muligheter :klem:

Takk for det! du er jo kjempe god du! :klemmer:

:hallo:

Titte bø! :-D

Vel overstått fastelaven og eh, graviditet, Loevinna. Har litt vanskelig for å henge med her, men den er overstått, eller...? Jo, jeg har tvillinger. Effektiv jeg, ser du... :)

Bare så det er sagt, jeg er IKKE gravid!!! :gjeiper:

Virker både slitsomt og spennende med tvillinger da! Hvor gamle er de?

Heihei Loevinna :)

Hvordan har helga vært? Her har det være kjempekaldt...brrr!

Hei på deg! Helgen har vært veldig avslappende og koselig. Her er det ikke sååå veldig kaldt, men her er heldigvis snø!

Hjelp, så mye dere har skravlet her da! :dåne:

Synes det er skravling over alt jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til behandling i dag, men han klarte ikke helt å få opp en låsning i nakken.. så nå har jeg hodepine.. må bare hvile litt på sofaen nå.. kommer tilbake senere i kveld... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt noe for det? Ibux er lett muskelavslappende. :troest:

Nei, har ikke tatt noe enda.. vente litt til og se om det roer seg.. viss ikke skal jeg ta en ibux eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...