Gjest marihan Skrevet 3. februar 2008 #2201 Skrevet 3. februar 2008 Hehe, visste ikke at du var gravid loevinna
Gjest Begonia Skrevet 3. februar 2008 #2204 Skrevet 3. februar 2008 Ikke jeg heller marihan Men vi vet...
Skravla Skrevet 3. februar 2008 #2205 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Når så mange sier det, så må det jo være sant. Endret 3. februar 2008 av Skravla
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2206 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer så mye takk for det Men vi vet... Bra noen vet da Når så mange sier det, så må det jo være sant. Når du sier det så
Gjest Svimle Skrevet 3. februar 2008 #2207 Skrevet 3. februar 2008 Grattis med graviditet, det skal blir ekstremt spennende å følge med deg i svangerskapet!
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2208 Skrevet 3. februar 2008 Grattis med graviditet, det skal blir ekstremt spennende å følge med deg i svangerskapet!
Gjest Svimle Skrevet 3. februar 2008 #2209 Skrevet 3. februar 2008 ...og apropos stor bil; jeg savner van'en vi hadde! DEN var stor den!
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2210 Skrevet 3. februar 2008 ...og apropos stor bil; jeg savner van'en vi hadde! DEN var stor den! Så lenge man kan å kjøre med så stor bil så går det greit det er jo en vanesak.
Gjest Svimle Skrevet 3. februar 2008 #2211 Skrevet 3. februar 2008 Så lenge man kan å kjøre med så stor bil så går det greit det er jo en vanesak. Jepp, når en blir vant med det så savner man det når man havner i vanlig bil igjen. Ulempen med van'en var at vi ikke kunne parkere på vanlige p-plasser med den, og kom ikke inn i noen p-hus. Ei heller på takparkeringer, den var for tung til det..
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2212 Skrevet 3. februar 2008 Ikke vanlig p-plasser, ikke p-hus, og ikke takparkeringer..? Hva slags alternativer hadde dere igjen da...? :klø:
Gjest Svimle Skrevet 3. februar 2008 #2213 Skrevet 3. februar 2008 Ikke vanlig p-plasser, ikke p-hus, og ikke takparkeringer..? Hva slags alternativer hadde dere igjen da...? :klø: Store parkeringsplasser og de p-plassene som hadde ekstra bredde
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2214 Skrevet 3. februar 2008 Store parkeringsplasser og de p-plassene som hadde ekstra bredde Ikke så mye igjen å velge blant da...
Gjest Svimle Skrevet 3. februar 2008 #2215 Skrevet 3. februar 2008 Ikke så mye igjen å velge blant da... Nei, så det var et stort problem i sentrum. Var bedre på kjøpesentrene, for da kunne vi parkere litt utenfor allfarvei og knabbe litt av naboparkeringen.
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2216 Skrevet 3. februar 2008 Har gitt meg med broderinga for i kveld. Men har faktisk fått brodert en del i dag. men nå er jeg sliten i hodet så da la jeg det bort. Nå sløver jeg skikkelig i sofaen Deilig!
kamela Skrevet 3. februar 2008 #2217 Skrevet 3. februar 2008 Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. Sånn er det bare! Jeg holder deg ikke oppe. Du MÅ ikke lese alt som legges inn i her. Du kan for eksempel vente til mandag Det hadde blitt litt av en jobb! Jeg skulle bare legge meg litt ned på sofaen jeg, og registrerte at min samboer gjorde det samme.. Og da jeg våknet og så på klokka, så har vi klart å sove i 4 timer!!! Misunnelig - høres så deilig ut! Glemmer noen ganger hvilken dagbok jeg er i jeg og må sjekke først før jeg skriver. Godt vi har det sånn av og til! Idag er jeg igrunnen litt småkvalm... og det liker jeg så absolutt ikke!! Og nå kommer jeg nok til å være gravid i følge klanen her Selvfølgelig! Gratulerer Jo, har nettopp hatt skikkelig med omgangsyke... Så orker ikke den pakka en gang til... Nå synes jeg at jeg har fått nok for lang tid fremover. Siden julaften har jeg vært utslått med feber, jeg har hatt omgangsyken, og jeg har hatt bihulebetennelse.. Typisk at alt kommer på hverandre, innhenter deg når du ikke er motstandsdyktig! 10 siders oppdatering! Håper du har hatt en fin helg , Loevinna!
Gjest Svimle Skrevet 3. februar 2008 #2218 Skrevet 3. februar 2008 Har gitt meg med broderinga for i kveld. Men har faktisk fått brodert en del i dag. men nå er jeg sliten i hodet så da la jeg det bort. Nå sløver jeg skikkelig i sofaen Deilig! Åssen går det med graviditeten da?
Loevinna Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #2219 Skrevet 3. februar 2008 Sånn er det bare! Det hadde blitt litt av en jobb! Misunnelig - høres så deilig ut! Godt vi har det sånn av og til! Selvfølgelig! Gratulerer Typisk at alt kommer på hverandre, innhenter deg når du ikke er motstandsdyktig! 10 siders oppdatering! Håper du har hatt en fin helg , Loevinna! 10 sider?! Så masse? :dåne: Jeg har hatt en fin helg. Stille og rolig, og omtrent bare gjort ting jeg har hatt lyst til (vaske klær er ikke noe jeg jubler over å gjøre, det bare må gjøres...) Åssen går det med graviditeten da? Joda, det går bra den. Ligger og slapper av på sofaen så jeg ikke sliter meg ut
linky Skrevet 3. februar 2008 #2220 Skrevet 3. februar 2008 Huske å ta det med ro ja, må tenke på lille spire nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå