Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er du morgenkvalm eller kvalm hele tiden?

Tar det som en selvfølge at det er meg du spør? :P

Jeg er kvalm hele tiden. Har ikke kastet opp enda, men får ikke i meg noe særlig med mat. Fredagen gikk greit, men i dag var det på ann igjen med samme gamle gå å tråle butikken etter mat jeg kanskje har lyst på akkurat da, men som jeg ikke har lyst på når jeg skal spise, også må jeg tvinge i meg mat.

Jeg er iallefall hverken kvalm eller gravid :ler:

Håper den kvalmen din roer seg snart.. Du trenger jo næring så du ikke blir slapp også... :klemmer:

Selvfølgelig var det deg jeg spurte ;) Tittelen på dagboka betyr ingenting. Vi er som et stor kollektiv her inne :ler:

:ler: Så hyggelig at jeg blir regner med i kollektivet!! :juhu:

Ja det har jeg virkelig skjønt etterhvert :fnise:

:fnise:

Glemmer noen ganger hvilken dagbok jeg er i jeg og må sjekke først før jeg skriver.

Jeg oppdager ikke det før etter jeg har postet et innlegg noen ganger jeg.. :sjenert:

God morgen. :)

:vinke: god morgen! :)

God formiddag. :kaffekopp:

Takk for kaffekoppen! God morgen til deg også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye skravling i dagboken min i natt! :hoppe: Veldig hyggelig å stå opp til iallefall :)

Jeg klarte å legge fra meg pc'en en stund i går kveld.. :sjenert: Så ble liggende på sofaen sammen med min kjære å se 2 filmer. Den ene var tegnefilmen Valhall, og den andre var en film a la Åndenes makt som går/gikk på tv norge. Den sist nevnte syntes jeg var veldig skummel, så glad jeg hadde min kjære å krølle meg inn til i natt :)

Regner med det er noen sider å oppdatere seg på her inne så det er vel bare å sette i gang :ler:

Skrevet

Blir det noe bollespising på deg i dag da Loevinna? :sikle:

Ønsker deg hvertfall en fin søndag

Skrevet
Blir det noe bollespising på deg i dag da Loevinna? :sikle:

Ønsker deg hvertfall en fin søndag

Det blir det nok :ler: men jeg har ikke giddet å bake boller, så kjøpte ferdige jeg da... :sjenert:

Ellers blir det nok en rolig søndag her regner jeg med :)

Skrevet

Kjøpeboller er godt det også da :Nikke:

Gidder ikke bake fra bunnen jeg så kjøpte bare en sånn pose med ferdig blanding. Bare å tilsette litt vann og gjær vel ;)

Skrevet
Kjøpeboller er godt det også da :Nikke:

Gidder ikke bake fra bunnen jeg så kjøpte bare en sånn pose med ferdig blanding. Bare å tilsette litt vann og gjær vel ;)

De pakkene er jo helt greie de :) Synes å huske at de blir gode de også. :)

Gjest marihan
Skrevet

Jeg har også kjøpt en sånn ferdigpose. Lagde sånne boller for et par uker siden, og nå er alle borte. De ble veldig gode :)

Skrevet
Happy fastelaven!! :danser::danser:

Takk for det. og hyggelig at du stakk innom her :klemmer:

Gjest Begonia
Skrevet

Jeg skal ikke ha boller i dag. Skal ut og spise kina-mat i kveld. :sikle:

Skrevet
Jeg skal ikke ha boller i dag. Skal ut og spise kina-mat i kveld. :sikle:

Begonia skal ut på date med pianisten!!! :juhu:

:hoho:

Skrevet

Idag er jeg igrunnen litt småkvalm... :sjenert: og det liker jeg så absolutt ikke!! :sur:

Og nå kommer jeg nok til å være gravid i følge klanen her :fnise:

Skrevet

Ja, det må du regne med! Håper du ikke blir syk igjen da - har ikke du nettopp hatt en runde?

Skrevet
Ja, det må du regne med! Håper du ikke blir syk igjen da - har ikke du nettopp hatt en runde?

Jo, har nettopp hatt skikkelig med omgangsyke... Så orker ikke den pakka en gang til... Nå synes jeg at jeg har fått nok for lang tid fremover. Siden julaften har jeg vært utslått med feber, jeg har hatt omgangsyken, og jeg har hatt bihulebetennelse.. :sjenert:

Skrevet

Uff ja, kan ikke annet enn å sende deg en trøste- :klem: og krysse fingrene på dine vegner...

Skrevet
Uff ja, kan ikke annet enn å sende deg en trøste- :klem: og krysse fingrene på dine vegner...

Det er ikke bare bare det... :):klem:

Gjest Begonia
Skrevet
Begonia skal ut på date med pianisten!!! :juhu:

:hoho:

Hadde ikke vært meg imot :sukk:

Idag er jeg igrunnen litt småkvalm... :sjenert: og det liker jeg så absolutt ikke!! :sur:

Og nå kommer jeg nok til å være gravid i følge klanen her :fnise:

Kvalm ja... VI SKAL BLI KG-TANTER IGJEN!!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet
Hadde ikke vært meg imot :sukk:

Kvalm ja... VI SKAL BLI KG-TANTER IGJEN!!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Og der kom det flere ja :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...