malle Skrevet 1. februar 2008 #2121 Skrevet 1. februar 2008 Er det ikke noe som heter at det de ikke vet har de ikke vondt av, i hvertfall når det er så uskyldig som det.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2122 Skrevet 1. februar 2008 Klikka meg fort ut igjen derfra jeg. Har ikke råd til de store utskeielsene jeg nå. Jeg har ikke gått inn der enda jeg!!
malle Skrevet 1. februar 2008 #2123 Skrevet 1. februar 2008 Da kan jeg skryte og si at du har vært flink. Passer bedre nå.
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2124 Skrevet 1. februar 2008 Dialekta mi kjem fram av og til den.. skriver berre nyrnorsk/dialekt på msn jeg.. Men av og til kan det gå litt i surr for meg.. berre spørr Skravla blant annet *overser linken* Neida Eller.. hadde jeg sagt ja, hadde du forsvart meg da!? Klart det. Hadde :slåss: mot dem jeg. Den linken er det like greit å overse. Gjelder ikke deg står det.....
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2125 Skrevet 1. februar 2008 I'm back! Har hatt en herlig sms-samtale med ene nevøen min sørpå. Gud som jeg savner de ungene. Men jeg har en liten mistanke om at mor og far ikke vet at pjokken ligger i senga og sender masse sms kl 23 om kvelden... For en tante!! :dåne: Håper jeg får et slik forhold til min nevø Da kan jeg skryte og si at du har vært flink. Passer bedre nå. :bukke:
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2127 Skrevet 1. februar 2008 I'm back! Har hatt en herlig sms-samtale med ene nevøen min sørpå. Gud som jeg savner de ungene. Men jeg har en liten mistanke om at mor og far ikke vet at pjokken ligger i senga og sender masse sms kl 23 om kvelden... Er ikke det koselig. :rødme:
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2128 Skrevet 1. februar 2008 Nei, no skal jeg finne senga jeg.. For nå er leif kommet på besøk....
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2129 Skrevet 1. februar 2008 Nei, no skal jeg finne senga jeg.. For nå er leif kommet på besøk.... Hva sier samboer til at Leif kommer når du skal legge deg?
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2130 Skrevet 1. februar 2008 Hva sier samboer til at Leif kommer når du skal legge deg? Det han ikke vet har han ikke gått av! Eller... kanskje det ikke var helt slik... Uansett så går han snart på jobb
malle Skrevet 1. februar 2008 #2131 Skrevet 1. februar 2008 DU får ha en god natt sammen med Leif da, Loevinna.
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #2132 Skrevet 1. februar 2008 Dialekta mi kjem fram av og til den.. skriver berre nyrnorsk/dialekt på msn jeg.. Men av og til kan det gå litt i surr for meg.. berre spørr Skravla blant annet *overser linken* Neida Eller.. hadde jeg sagt ja, hadde du forsvart meg da!? Har aldri merket at du har snakket dialekt før, høyres jo nesten ut som min også, skriftmessig. hvertfall med en del ord.
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2133 Skrevet 1. februar 2008 Kose deg sammen med Leif og pusene da. Pass på at det er nok vann i vannsengen.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2134 Skrevet 1. februar 2008 DU får ha en god natt sammen med Leif da, Loevinna. Jo takk for det.. men egentlig så var leif på pcen min her, og ikke i senga mi... men det var det med klanen og egne tolkninger da..
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2136 Skrevet 1. februar 2008 Jo takk for det.. men egentlig så var leif på pcen min her, og ikke i senga mi... men det var det med klanen og egne tolkninger da..
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2137 Skrevet 1. februar 2008 Har aldri merket at du har snakket dialekt før, høyres jo nesten ut som min også, skriftmessig. hvertfall med en del ord. Nei, det er vel ikke så rart, for jeg har ikke gjort det før her inn Men dialekta mi er jo fra ikke så langt ifra Bergen da... så ikke så rart om du synes den ligner Men jeg skarrer ikke på r'ene, men har klare rulle r'er :-D Kose deg sammen med Leif og pusene da. Pass på at det er nok vann i vannsengen. Det er det nok vann ja I know!!
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2138 Skrevet 1. februar 2008 For en tante!! :dåne: Håper jeg får et slik forhold til min nevø :bukke: Er ikke det koselig. :rødme: Er min store lykke i livet å være tante :rødme:
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2139 Skrevet 1. februar 2008 Jo takk for det.. men egentlig så var leif på pcen min her, og ikke i senga mi... men det var det med klanen og egne tolkninger da.. Skjønner ikke hva du snakker om :klø:
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #2140 Skrevet 1. februar 2008 Nei, det er vel ikke så rart, for jeg har ikke gjort det før her inn Men dialekta mi er jo fra ikke så langt ifra Bergen da... så ikke så rart om du synes den ligner Men jeg skarrer ikke på r'ene, men har klare rulle r'er :-D Ja, det var logisk! Ja, det var mye likt til Bergensk, men jeg snakker endel stril også nå! Før sa jeg feks. det blir tjueåtte kroner. Nå sier jeg "da blir tjueåtta kroner". Blir veldig lett påvirka jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå