Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke noe som heter at det de ikke vet har de ikke vondt av, i hvertfall når det er så uskyldig som det. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klikka meg fort ut igjen derfra jeg. Har ikke råd til de store utskeielsene jeg nå. :sukk:

Jeg har ikke gått inn der enda jeg!! :duskedame:

Skrevet

Da kan jeg skryte og si at du har vært flink. Passer bedre nå. :fnise:

Skrevet
Dialekta mi kjem fram av og til den.. ;) skriver berre nyrnorsk/dialekt på msn jeg.. Men av og til kan det gå litt i surr for meg.. berre spørr Skravla blant annet :fnise:

*overser linken* :roll:

Neida :) Eller.. hadde jeg sagt ja, hadde du forsvart meg da!? :sjenert:

Klart det. Hadde :slåss: mot dem jeg. :fnise:

Den linken er det like greit å overse. Gjelder ikke deg står det.....

Skrevet
I'm back! Har hatt en herlig sms-samtale med ene nevøen min sørpå. Gud som jeg savner de ungene. Men jeg har en liten mistanke om at mor og far ikke vet at pjokken ligger i senga og sender masse sms kl 23 om kvelden... :fnise:

For en tante!! :dåne:

:fnise:

Håper jeg får et slik forhold til min nevø :)

Da kan jeg skryte og si at du har vært flink. Passer bedre nå. :fnise:

:bukke:

Skrevet (endret)
:fnise: Endret av malle
Skrevet
I'm back! Har hatt en herlig sms-samtale med ene nevøen min sørpå. Gud som jeg savner de ungene. Men jeg har en liten mistanke om at mor og far ikke vet at pjokken ligger i senga og sender masse sms kl 23 om kvelden... :fnise:

Er ikke det koselig. :rødme:

Skrevet

Nei, no skal jeg finne senga jeg.. For nå er leif kommet på besøk.... :sjenert:

Skrevet
Nei, no skal jeg finne senga jeg.. For nå er leif kommet på besøk.... :sjenert:

Hva sier samboer til at Leif kommer når du skal legge deg? :fnise:

Skrevet
Hva sier samboer til at Leif kommer når du skal legge deg? :fnise:

Det han ikke vet har han ikke gått av! Eller... kanskje det ikke var helt slik... :sjenert:

Uansett så går han snart på jobb :lur:

Skrevet

DU får ha en god natt sammen med Leif da, Loevinna. :fnise:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Dialekta mi kjem fram av og til den.. ;) skriver berre nyrnorsk/dialekt på msn jeg.. Men av og til kan det gå litt i surr for meg.. berre spørr Skravla blant annet :fnise:

*overser linken* :roll:

Neida :) Eller.. hadde jeg sagt ja, hadde du forsvart meg da!? :sjenert:

Har aldri merket at du har snakket dialekt før, høyres jo nesten ut som min også, skriftmessig. hvertfall med en del ord.

Skrevet

Kose deg sammen med Leif og pusene da. Pass på at det er nok vann i vannsengen. :sjarmor:

Skrevet

DU får ha en god natt sammen med Leif da, Loevinna. :fnise:

Jo takk for det.. men egentlig så var leif på pcen min her, og ikke i senga mi... :sjenert: men det var det med klanen og egne tolkninger da.. :skratte:

Skrevet
Jo takk for det.. men egentlig så var leif på pcen min her, og ikke i senga mi... :sjenert: men det var det med klanen og egne tolkninger da.. :skratte:

:engel:

Skrevet
Har aldri merket at du har snakket dialekt før, høyres jo nesten ut som min også, skriftmessig. hvertfall med en del ord.

Nei, det er vel ikke så rart, for jeg har ikke gjort det før her inn :fnise:

Men dialekta mi er jo fra ikke så langt ifra Bergen da... :sjenert: så ikke så rart om du synes den ligner ;) Men jeg skarrer ikke på r'ene, men har klare rulle r'er :-D

Kose deg sammen med Leif og pusene da. Pass på at det er nok vann i vannsengen. :sjarmor:

Det er det nok vann ja ;) I know!! :lur:

Gjest Begonia
Skrevet
For en tante!! :dåne:

Håper jeg får et slik forhold til min nevø :)

:bukke:

Er ikke det koselig. :rødme:

Er min store lykke i livet å være tante :rødme:

Gjest Begonia
Skrevet

Skjønner ikke hva du snakker om :klø:

:skratte:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Nei, det er vel ikke så rart, for jeg har ikke gjort det før her inn :fnise:

Men dialekta mi er jo fra ikke så langt ifra Bergen da... :sjenert: så ikke så rart om du synes den ligner ;) Men jeg skarrer ikke på r'ene, men har klare rulle r'er :-D

Ja, det var logisk!

Ja, det var mye likt til Bergensk, men jeg snakker endel stril også nå! Før sa jeg feks. det blir tjueåtte kroner. Nå sier jeg "da blir tjueåtta kroner".

Blir veldig lett påvirka jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...