Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2081 Skrevet 1. februar 2008 Er ikke synd i meg. Klarer meg fint med juledram hele året jeg Men nå er det Mord og mysterier. Vi tastes.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2082 Skrevet 1. februar 2008 Er ikke synd i meg. Klarer meg fint med juledram hele året jeg Men nå er det Mord og mysterier. Vi tastes. Kos deg! vi snakkes
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2085 Skrevet 1. februar 2008 Jeg spiller guitar hero, skravler med Svimle på msn, drikker vin og spiser sjokolade! :-D Snart må det vel gå opp for meg at det er fredag
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #2086 Skrevet 1. februar 2008 Ser også på mord og mysterier. *innformerer*
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2087 Skrevet 1. februar 2008 Ser også på mord og mysterier. *innformerer* Takk for informasjonen
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2088 Skrevet 1. februar 2008 Jeg spiller guitar hero, skravler med Svimle på msn, drikker vin og spiser sjokolade! :-D Snart må det vel gå opp for meg at det er fredag Skikkelig multitasking.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2089 Skrevet 1. februar 2008 Skikkelig multitasking. Det er vinen sin skyld!
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2090 Skrevet 1. februar 2008 Nå blir det 1 glass til før jeg tusler i seng, fordi nå er flaska mi tom Og nei, jeg har ikke drukket en hel flaske! For den som lurte.. Den var bare halv... I morgen må jeg bare ut å handle noe stuff. Har egentlig ikke lyst på storsenteret her på en lørdag, men må bare. Handleliste for meg selv: - kattesand - handle noe klær for mammaen min - kjøpe noe smågreier til nevøen min Og egentlig er lommeboka mi helt skrapa, så da seier det seg selv at det blir stopp med det. Og derfor må jeg ikke finne på å gå innom panduro!!! Ellers planer for i morgen... *tenke* Lurte på å sortere litt i scrappesakene mine, og få scrappet noen sider i et album jeg holder på med.. Kanskje greit å ta noen sider her og noen der, så vil det jo bli ferdig til slutt Ellers vil jeg sortere bildene vi tok på ferieturen i sommer. Alt ligger på maskina, men skal samle de jeg skal fremkalle i en egen mappe. Og da vil jeg ikke lage flere planer, og heller ta det som det kommer
Gjest marihan Skrevet 1. februar 2008 #2092 Skrevet 1. februar 2008 Høres ut som du har en herlig fredag Skulle ønske jeg hadde guitar hero, det er så morsomt!
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2093 Skrevet 1. februar 2008 Flink du er! Flink til hva da..? :klø:
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2094 Skrevet 1. februar 2008 Høres ut som du har en herlig fredag Skulle ønske jeg hadde guitar hero, det er så morsomt! Egentlig så har jeg en avslappende og herlig kveld ja Men lurer på om min samboer synes jeg er travel siden jeg har fått i meg noen glass med vin...
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2095 Skrevet 1. februar 2008 Og egentlig er lommeboka mi helt skrapa, så da seier det seg selv at det blir stopp med det. Og derfor må jeg ikke finne på å gå innom panduro!!! Ellers planer for i morgen... *tenke* Lurte på å sortere litt i scrappesakene mine, og få scrappet noen sider i et album jeg holder på med.. Kanskje greit å ta noen sider her og noen der, så vil det jo bli ferdig til slutt Ellers vil jeg sortere bildene vi tok på ferieturen i sommer. Alt ligger på maskina, men skal samle de jeg skal fremkalle i en egen mappe. Og da vil jeg ikke lage flere planer, og heller ta det som det kommer Panduro har noen fine bokser til å sortere scrappesaker i.
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2096 Skrevet 1. februar 2008 Flink til hva da..? :klø: Å legge planer.
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #2097 Skrevet 1. februar 2008 Huff fordi dere snakket om panduro her måtte jeg inn på både panduro og black design (fordi jeg kom på at den ene kunden min hadde en ny katalog fra black design på tirsdag)
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2098 Skrevet 1. februar 2008 Panduro har noen fine bokser til å sortere scrappesaker i. Har mange bokser og duppeditter selv... Å legge planer. Jeg er superflink til å legge planer!! :-D Bare veldig dårlig til å gjennomføre de...
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2099 Skrevet 1. februar 2008 Har mange bokser og duppeditter selv... Jeg er superflink til å legge planer!! :-D Bare veldig dårlig til å gjennomføre de... Skal ikke forstyrre deg på KG i morgen.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2100 Skrevet 1. februar 2008 Huff fordi dere snakket om panduro her måtte jeg inn på både panduro og black design (fordi jeg kom på at den ene kunden min hadde en ny katalog fra black design på tirsdag) BLACK DESIGN!!! Jeg bare elsker black design!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå