Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2061 Skrevet 1. februar 2008 Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2062 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. så streng du er blitt i det siste da.... Er nesten så jeg føler jeg mangler en "giv-akt-smiley" her nå... Endret 1. februar 2008 av Loevinna
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2063 Skrevet 1. februar 2008 Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. Nemlig. Og hadde Joker'n vært her, så ville hun funnet frem riktig paragraf i KG-loven.
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2067 Skrevet 1. februar 2008 Nå tror jeg faktisk at jeg er noe lunde oppdatert i de fleste dagbøkene jeg følger med i... Bare bloggene igjen nå :gjeiper: Så nå er det bare å begynne å skravle igjen
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2068 Skrevet 1. februar 2008 Nå tror jeg faktisk at jeg er noe lunde oppdatert i de fleste dagbøkene jeg følger med i... Bare bloggene igjen nå :gjeiper: Så nå er det bare å begynne å skravle igjen Nehei... gidder ikke.
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2069 Skrevet 1. februar 2008 så streng du er blitt i det siste da.... Er nesten så jeg føler jeg mangler en "giv-akt-smiley" her nå... Jeg er da ikke streng jeg. Prøver å være så snill som jeg bare kan jeg. Men enkelte regler kan ikke brytes. Og det er de reglene som beskytter klanens ære. Men du trenger ikke stå i giv akt for meg. Her ordner vi det meste med en
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2070 Skrevet 1. februar 2008 Nehei... gidder ikke. Jeg er da ikke streng jeg. Prøver å være så snill som jeg bare kan jeg. Men enkelte regler kan ikke brytes. Og det er de reglene som beskytter klanens ære. Men du trenger ikke stå i giv akt for meg. Her ordner vi det meste med en
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2072 Skrevet 1. februar 2008 Da har jeg krøllet meg godt under teppet, er oppdatert her inne, og funnet meg et glass med Prøver å fortelle meg selv at det er fredag, men jeg har på følelsen at jeg skal på jobb i morgen jeg...
malle Skrevet 1. februar 2008 #2073 Skrevet 1. februar 2008 det hørtes godt ut med rødvin, men sitter aleine med 2 barn i kveld, og ingen å kose meg sammen med, med vin da...
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2074 Skrevet 1. februar 2008 duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen...
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2076 Skrevet 1. februar 2008 det hørtes godt ut med rødvin, men sitter aleine med 2 barn i kveld, og ingen å kose meg sammen med, med vin da... Mannen her skulle egentlig sove han.. men fikk ikke sove så nå skal han til å spille PS3 og guitar hero Men han skal på jobb i natt, så ikke noe rødvin på han i kveld. Men han drikker uansett helst øl han.. duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen... Takk... Men jeg må innrømme en ting nå.... Jeg las virkelig ikke alle linjene i innlegget ditt nå....
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2077 Skrevet 1. februar 2008 Mannen her skulle egentlig sove han.. men fikk ikke sove så nå skal han til å spille PS3 og guitar hero Men han skal på jobb i natt, så ikke noe rødvin på han i kveld. Men han drikker uansett helst øl han.. Takk... Men jeg må innrømme en ting nå.... Jeg las virkelig ikke alle linjene i innlegget ditt nå....
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2078 Skrevet 1. februar 2008 Åh.. vinen jeg drikker på var veldig god som drikke-for-kos-vin. Bare synd at jeg har kjøpt den i Tyskland i sommer, og de har den ikke her i Norge
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2079 Skrevet 1. februar 2008 Åh.. vinen jeg drikker på var veldig god som drikke-for-kos-vin. Bare synd at jeg har kjøpt den i Tyskland i sommer, og de har den ikke her i Norge Tåler ikke rødvin jeg. Så jeg kan jo litt jeg også...
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2080 Skrevet 1. februar 2008 Tåler ikke rødvin jeg. Så jeg kan jo litt jeg også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå