Loevinna Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2021 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg sitter allerede under pleddet Er deilig å kose seg inne når det er dårlig vær ute. Turen kan jeg gå i morgen i stedet! Mhm... og jeg har fått en skikkelig kosepus i fanget nå... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #2022 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror jeg skal finne meg et pledd snart jeg også. Har lyst til å sette meg med boka jeg hentet på biblioteket i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. januar 2008 #2023 Del Skrevet 31. januar 2008 Har liggi under pleddet et par timer jeg. Godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. januar 2008 #2024 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg også sitter under pleddet nå! Gratulerer med 100 sider, jeg drar ut nachspielet jeg! Man kan ikke gi seg før den gravide damen har vært å festa litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 31. januar 2008 #2025 Del Skrevet 31. januar 2008 Pledd? Jeg har fyra så ovnen er rød, så her blir det ikke bruk for pledd på ei stund, den saken er grei *tørker svetten*. Kosepus har jeg liggende ved siden av meg da - hun storkoser seg i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 31. januar 2008 #2026 Del Skrevet 31. januar 2008 Åneeeei...jeg gikk glipp av 100 siders festen sukk!! Må virkelig følge med her for ikke å gå glipp av slike hendelser Håper du har hatt en bra dag i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2027 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror jeg skal finne meg et pledd snart jeg også. Har lyst til å sette meg med boka jeg hentet på biblioteket i dag.Ble sittende så lenge og kose md pusen, for så å dille inne på bokklubben sine sider.. at jeg glemte hele teppet Da var jeg kanskje ikke så kald likevel da Har liggi under pleddet et par timer jeg. Godt Er herlig å bare kose seg under pledd i sofaen med en kopp te f.eks.. Jeg også sitter under pleddet nå! Gratulerer med 100 sider, jeg drar ut nachspielet jeg! Man kan ikke gi seg før den gravide damen har vært å festa litt Nei, den gravide må selvsagt være med! Pledd? Jeg har fyra så ovnen er rød, så her blir det ikke bruk for pledd på ei stund, den saken er grei *tørker svetten*. Kosepus har jeg liggende ved siden av meg da - hun storkoser seg i varmen. Vi har kastet ut ovnen i kjelleren fordi vi holder på å pusse opp.. Har ikke fått kjøpt ny og sett inn enda.. Blir sikkert ikke gjort før til sommeren eller noe slikt.. Men det blir sjelden veldig kaldt her i leilighten vår. Er så godt isolerte med leiligheter over og ved siden av oss + mange pcer som varmer godt Åneeeei...jeg gikk glipp av 100 siders festen sukk!! Må virkelig følge med her for ikke å gå glipp av slike hendelser Håper du har hatt en bra dag i allefall JA der kan du se hva du går glipp av med å være borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 31. januar 2008 #2028 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal iallefall være her på 1000 siders festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2029 Del Skrevet 31. januar 2008 Skal iallefall være her på 1000 siders festen Du tror det kommer til å bli så mange sider her inne ja?!?! Det blir iallefall ikke på mange år enda :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 31. januar 2008 #2030 Del Skrevet 31. januar 2008 Du tror det kommer til å bli så mange sider her inne ja?!?! Det blir iallefall ikke på mange år enda :gjeiper: Med denne farta så tror jeg det går greit Bra dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. januar 2008 #2031 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, den gravide må selvsagt være med! Så lite som jeg får lov til å feste nå så syns jeg en nettfest i ny og ne hjelper på litt. Du tror det kommer til å bli så mange sider her inne ja?!?! Det blir iallefall ikke på mange år enda :gjeiper: Åh, setter du igang så er det nok ikke så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2032 Del Skrevet 31. januar 2008 Med denne farta så tror jeg det går greit Bra dag i dag? Ja, har igrunnen hatt en veldig bra dag. Og i morgen er det fredag, og så er det helg!! Så lite som jeg får lov til å feste nå så syns jeg en nettfest i ny og ne hjelper på litt. Åh, setter du igang så er det nok ikke så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2033 Del Skrevet 31. januar 2008 *tusler i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. januar 2008 #2034 Del Skrevet 31. januar 2008 *tusler i seng* Natta. Ingen her når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. januar 2008 #2035 Del Skrevet 31. januar 2008 Natta Loevinna! Du driver med i kveld? Jeg sløver :-D Som vanlig.. Hadde faktisk tenkt å gå meg en tur i kveld, men det har haglet lenge nå, og nå nettopp tordnet det! Da var det sikkert det som skjedde her også! Jeg trodde det var jeg som så syner, alt ble plutselig opplyst av ett blått lys. Og nei, det var ikke politiet e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. januar 2008 #2036 Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe, det var nok bare lynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 1. februar 2008 #2037 Del Skrevet 1. februar 2008 God morgen! Det er da ubeskrivelig deilig å ha en fri en fredags formiddag!! Det kan anbefales. Selv om jeg sitter i pysjen til og med etter at jeg har tatt en dusj og spiser mitt 6. knekkebrød og drikker pepsi max!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2038 Del Skrevet 1. februar 2008 Natta. Ingen her når jeg kommer hjem. Sånn er det når du er ute og flyr, istedet for å være her hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 1. februar 2008 #2039 Del Skrevet 1. februar 2008 God morgen! Selv er jeg på jobb i dag og til og med i morgen, men kan da ønske god helg likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. februar 2008 #2040 Del Skrevet 1. februar 2008 Innom å ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå