loffen Skrevet 4. januar 2009 #6501 Del Skrevet 4. januar 2009 Oi, det var kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6502 Del Skrevet 5. januar 2009 da var det jobb igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 5. januar 2009 #6503 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nyttår løva!! ferien har gått så altfor fort. Håper duer fornøyd med familiejulen og fit for fight i jobben igjen - mens jeg nyyyter at det enda er noen mnd før jeg skal tilbake i det tøffe arbeidslivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6504 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nyttår løva!! ferien har gått så altfor fort. Håper duer fornøyd med familiejulen og fit for fight i jobben igjen - mens jeg nyyyter at det enda er noen mnd før jeg skal tilbake i det tøffe arbeidslivet! Ja, denne ferien har gått utrolig fort. Men jeg har vært veldig fornøyd med ferien min, og er litt godt å komme inn i rutinene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6505 Del Skrevet 5. januar 2009 Det har blitt så utrolig mye tung mat i jula, at i dag laget jeg meg rett og slett en enkel omelett. Var godt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6506 Del Skrevet 5. januar 2009 det var så forbanna kaldt på jobb idag, at jeg har fått skikkelig frost i meg. Lurer på om jeg har litt feber også.. Ligger under pledd på sofaen med varm te... håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6507 Del Skrevet 5. januar 2009 Hmm.. mistet en voltaren-tablett på gulvet, men ikke søren om jeg kan inne den igjen... Håper ikke kattepusane tar skade av den, om de skulle finne den før meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. januar 2009 #6508 Del Skrevet 5. januar 2009 Håper du ikke blir syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6509 Del Skrevet 5. januar 2009 Takk loffen. håper det ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. januar 2009 #6510 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nyttår! Det er deilig å være tilbake i rutinene. I try to tell myself...jul er en deilig, men sløvende greie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 6. januar 2009 #6511 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper formen er bedre i dag Pledd og te hørtes lurt ut Også ga du meg middagside, takk for det! Har en pakke egg i kjøleskapet, så om sambo ikke protesterer tenker jeg det blir omelett på oss til middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 6. januar 2009 #6512 Del Skrevet 6. januar 2009 Heihei Rapport fra skøyteturen: Knallsuksess, Minimoyen storkoste seg i akebrettet sitt (som jeg av en eller annen merkelig grunn kaller badekar hele tida :klø: ) Håper formen din holder seg, kjedelig å starte året med å være syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6513 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper formen er bedre i dag Pledd og te hørtes lurt ut Også ga du meg middagside, takk for det! Har en pakke egg i kjøleskapet, så om sambo ikke protesterer tenker jeg det blir omelett på oss til middag i dag Omelett er godt det! jeg bruker å putte litt forskjellig i, alt ettersom hva jeg har i kjøleskapet. Denne gangen ble det med løk, paprika og pølser. Heihei Rapport fra skøyteturen: Knallsuksess, Minimoyen storkoste seg i akebrettet sitt (som jeg av en eller annen merkelig grunn kaller badekar hele tida :klø: ) Håper formen din holder seg, kjedelig å starte året med å være syk. Så bra at både mor og barn koset seg på skøyter! :-D Og så badekar da! hadde nok vært litt tungt for mor å dra med seg vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6514 Del Skrevet 6. januar 2009 Formen er igrunnen bra på dagen, men så kommer jeg hjem og fryser skikkelig.. Føles nesten ut som jeg har feber, men tror igrunnen bare at det er kulden som har sett seg skikkelig i kroppen. Det er nemlig så vanvittig kaldt på jobben, og vi har slitt i et par dager nå med å få opp temperaturen. Men vi satser på at det er i orden i morgen. Men det blir nok te og teppe-sofa-kos på meg i kveld. Jeg klarte også å sparke meg bak til å ta 20 min på elipsemaskinen min (det hjalp også på varmen). Men da ga jeg meg, fordi jeg begynte å få ganske vondt i foten som jeg tråkket over i desember. Men det var en begynnelse, og bedre enn ingenting. Kjenner godt foten min i kveld for å si det slik... Idag ble det spaghetti til middag hos meg, med spaghettisaus med ekstra hvitløk. Her skal vi ikke bli syk så tidlig på det nye året nei! Tenkte jeg skulle tusle en tur i dusjen, men bare ved tranken på å kle av meg... Men tenkte å ta litt selvpleie før jeg krøllet meg sammen på sofaen med teppe og te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. januar 2009 #6515 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvitløk og varm dusj var sikkert lurt. Og pass på foten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6516 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvitløk og varm dusj var sikkert lurt. Og pass på foten din! Passer på så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #6517 Del Skrevet 6. januar 2009 Dropper sofaen og finner heller senga med ei bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. januar 2009 #6518 Del Skrevet 6. januar 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. januar 2009 #6519 Del Skrevet 7. januar 2009 Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. januar 2009 #6520 Del Skrevet 7. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå