Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Da har jeg pakket alt klart. Så nå er det bare å pakke ned pc, og stue alt i bilen. Så drar jeg på juleferie!!!! :bolledeig:

Vel, og så er det å fange inn kattepusene til slutt da.... :fnise:

:vinke: hey, så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på deg i kveld jeg også. Hørte at det fjellet du skulle over har vært stengt deler av kvelden ihvertfall. Håper du kom deg over før de stengte. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierer inn her fra bloggen min:

Jeg lever!!! sitter hjemme hos mamma nå og roer meg ned. Må innrømme at nervene mine har blitt veldig tynnslitte i går og i dag... Jeg møtte da et stengt fjell, og fant til slutt ut at jeg bare måtte legge meg inn å hotell. Pga av pusene, så fikk jeg et røykerom, og det stinket pyyyyton Og sove ja.. jau kan nå tro det.. Jeg har vært så nervøs at jeg nesten ikke har husket å spise skikkelig de siste dagene - og i natt har sprunget på do i hele natt med diare...

Og i dag tidlig våknet jeg til fortsatt stengt fjell og fortvilelsen begynte å bli slitsom.. Og plutselig fikk jeg sms fra et søskenbarn om at fjellet var åpent for kolonnekjøring fra kl 12.. Så jeg kastet meg rundt og fikk fanget inn pusene, og kom meg avsted. Så da har jeg fått prøvd å kjøre i kolonne også.

Så var hjemme hos mamma litt før kl 17 idag. Sliter fortsatt med magen og har mageknip.. Driver å putter i meg imodium, og prøver å "spise meg opp igjen".... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff det var jo litt av et styr å komme seg hjem til jul da :( men godt du er hos mammaen din å koser deg nå da :) Får håpe magen er bedre også, så det blir plass til litt deilig julemat ;)

Ønsker deg en riktig GOD JUL og håper du får en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for det Inlove og loffen. :klem: (ja, jeg vet jeg er fryktelig treg med å svare i min egen dagbok.... :sjenert: )

:Gjesp: Har en skikkelig sløvejul... Egentlig litt deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salg! :strix:

Vi må på Ultra og handle inn til nyttårsaften, så da skal jeg jammen meg litt p åsalg, også! Vi må bare vente til en av oss er kjørbar utpå ettermiddagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...