Loevinna Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #6421 Del Skrevet 21. desember 2008 Da har jeg pakket alt klart. Så nå er det bare å pakke ned pc, og stue alt i bilen. Så drar jeg på juleferie!!!! Vel, og så er det å fange inn kattepusene til slutt da.... hey, så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2008 #6422 Del Skrevet 21. desember 2008 God tur og kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. desember 2008 #6423 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper turen gikk greit! Har hørt om mye fæle veier i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2008 #6424 Del Skrevet 21. desember 2008 Har tenkt på deg i kveld jeg også. Hørte at det fjellet du skulle over har vært stengt deler av kvelden ihvertfall. Håper du kom deg over før de stengte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. desember 2008 #6425 Del Skrevet 22. desember 2008 GOD JUL LOEVINNA!!! Kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6426 Del Skrevet 22. desember 2008 Kopierer inn her fra bloggen min: Jeg lever!!! sitter hjemme hos mamma nå og roer meg ned. Må innrømme at nervene mine har blitt veldig tynnslitte i går og i dag... Jeg møtte da et stengt fjell, og fant til slutt ut at jeg bare måtte legge meg inn å hotell. Pga av pusene, så fikk jeg et røykerom, og det stinket pyyyyton Og sove ja.. jau kan nå tro det.. Jeg har vært så nervøs at jeg nesten ikke har husket å spise skikkelig de siste dagene - og i natt har sprunget på do i hele natt med diare... Og i dag tidlig våknet jeg til fortsatt stengt fjell og fortvilelsen begynte å bli slitsom.. Og plutselig fikk jeg sms fra et søskenbarn om at fjellet var åpent for kolonnekjøring fra kl 12.. Så jeg kastet meg rundt og fikk fanget inn pusene, og kom meg avsted. Så da har jeg fått prøvd å kjøre i kolonne også. Så var hjemme hos mamma litt før kl 17 idag. Sliter fortsatt med magen og har mageknip.. Driver å putter i meg imodium, og prøver å "spise meg opp igjen".... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. desember 2008 #6427 Del Skrevet 22. desember 2008 Så godt at du er vel fremme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6428 Del Skrevet 22. desember 2008 Så godt at du er vel fremme!! Det synes jeg også Det har vært et slitsomt døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. desember 2008 #6429 Del Skrevet 22. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. desember 2008 #6430 Del Skrevet 23. desember 2008 For en slitsom tur! Glad eg skal ta tog når eg skal til Geilo.. Godt du er på plass hos mamma nå. Kose deg masse heime i jula!! GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. desember 2008 #6431 Del Skrevet 24. desember 2008 Uff det var jo litt av et styr å komme seg hjem til jul da men godt du er hos mammaen din å koser deg nå da Får håpe magen er bedre også, så det blir plass til litt deilig julemat Ønsker deg en riktig GOD JUL og håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2008 #6432 Del Skrevet 24. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #6433 Del Skrevet 24. desember 2008 Tror magen er bedre og jeg stor gleder meg til julemiddagen Ønsker med det samme alle som er innom her ei riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. desember 2008 #6434 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. desember 2008 #6435 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL LOEVINNA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #6436 Del Skrevet 27. desember 2008 Takker for det Inlove og loffen. (ja, jeg vet jeg er fryktelig treg med å svare i min egen dagbok.... ) Har en skikkelig sløvejul... Egentlig litt deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #6437 Del Skrevet 27. desember 2008 Så kjedelig det var her i kveld da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #6438 Del Skrevet 29. desember 2008 Lurer på om det blir romjulssalg på meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. desember 2008 #6439 Del Skrevet 29. desember 2008 Salg! Vi må på Ultra og handle inn til nyttårsaften, så da skal jeg jammen meg litt p åsalg, også! Vi må bare vente til en av oss er kjørbar utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. desember 2008 #6440 Del Skrevet 29. desember 2008 Innom med en til deg Ble det noe shopping her om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå