FrizzleSizzle Skrevet 18. desember 2008 #6401 Del Skrevet 18. desember 2008 Auda! Jeg hørte rykter om at omgangssyken var...vel, på omgang. God bedring og stay where you are! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6402 Del Skrevet 19. desember 2008 Ble ikke jobb på meg i dag heller gitt... Er absolutt bedre, men er ikke helt på talefot med den magen min enda.. Skal se om den blir bedre ut over dagen, så jeg får stukket en kjapp tur innom jobben.. Har noen julegaver jeg burde fått avlevert + et par andre småting. Men nå skal jeg prøve å få i meg en brødskive, for magen skriker etter mat. Klarte bare å få i meg noen få salte kjeks i går + en brødskive i 21 tiden.. Så ikke så masse å rope hurra for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. desember 2008 #6403 Del Skrevet 19. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6404 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg føler meg bedre, og sitter nå med brødskive nr 2 for dagen. Har vært innom jobben en lynkjapp tur, måtte bare få levert unna noen julegaver + hente noen til meg selv. Ble ganske sliten bare av den lille turen på ca 1 time (hvor jeg satt for det meste på bussen), men det er jo ikke så rart med tanke på hvor lite mat jeg har fått i meg de siste dagene. Tenkte å prøve meg på litt middag senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6405 Del Skrevet 19. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. desember 2008 #6406 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper du har fått i deg litt middag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6407 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper du har fått i deg litt middag også. Ikke enda.. men tenkte å lage meg noe tomatsuppe om få strakser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. desember 2008 #6408 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6409 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvordan går det med deg? Det går fremover iallefall. Men er så slapp fordi jeg bare har fått i meg to brødskiver idag. Så nå lager jeg meg tomatsuppe, og håper magen min klarer å holde på det.... Er suuuulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 19. desember 2008 #6410 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper du blir bedre snart!! jeg som har bakt sjokoladeboller og skulle til å gi deg en og greier.. Du får ha det til gode;) God juuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6411 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper du blir bedre snart!! jeg som har bakt sjokoladeboller og skulle til å gi deg en og greier.. Du får ha det til gode;) God juuul! Ååh, sjokoladeboller!! Ja, jeg får heller ha det til gode Du er da snill også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6412 Del Skrevet 20. desember 2008 Har ligget i sengen og vridd meg i 20 minutter for å prøve å sove igjen, men er bare så sulten at jeg klarte ikke ligge lenger. Det må da være et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6413 Del Skrevet 20. desember 2008 En litt trist dag for meg idag... Står mer om det i bloggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #6414 Del Skrevet 20. desember 2008 litt her også, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6415 Del Skrevet 20. desember 2008 Og så steg humøret litt da en kollega stakk innom med julegaver og varme, nystekte smulteringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #6416 Del Skrevet 20. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul, og et fantastisk nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6417 Del Skrevet 20. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul, og et fantastisk nytt år! Tusen takk for det schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. desember 2008 #6418 Del Skrevet 20. desember 2008 Høres ut som magen er bedre i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 20. desember 2008 #6419 Del Skrevet 20. desember 2008 jeg får fantasere om hva som gjør deg trist jeg da... har ikke peiling på dette med blogger .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6420 Del Skrevet 20. desember 2008 Høres ut som magen er bedre i alle fall. Tror den har gått over til å bli nervøs mage istedet for.. planen er nemlig å kjøre hjemover i morgen, men liker ikke helt værprognosene... jeg får fantasere om hva som gjør deg trist jeg da... har ikke peiling på dette med blogger .... Sender deg en pm jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå