Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke jobb på meg i dag heller gitt... :sukk: Er absolutt bedre, men er ikke helt på talefot med den magen min enda.. Skal se om den blir bedre ut over dagen, så jeg får stukket en kjapp tur innom jobben.. Har noen julegaver jeg burde fått avlevert + et par andre småting. Men nå skal jeg prøve å få i meg en brødskive, for magen skriker etter mat. Klarte bare å få i meg noen få salte kjeks i går + en brødskive i 21 tiden.. Så ikke så masse å rope hurra for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bedre, og sitter nå med brødskive nr 2 for dagen. Har vært innom jobben en lynkjapp tur, måtte bare få levert unna noen julegaver + hente noen til meg selv. Ble ganske sliten bare av den lille turen på ca 1 time (hvor jeg satt for det meste på bussen), men det er jo ikke så rart med tanke på hvor lite mat jeg har fått i meg de siste dagene. Tenkte å prøve meg på litt middag senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg? :troest:

Det går fremover iallefall. Men er så slapp fordi jeg bare har fått i meg to brødskiver idag. Så nå lager jeg meg tomatsuppe, og håper magen min klarer å holde på det.... :sjenert: Er suuuulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Håper du blir bedre snart!! jeg som har bakt sjokoladeboller og skulle til å gi deg en og greier.. ;)

Du får ha det til gode;)

God juuul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bedre snart!! jeg som har bakt sjokoladeboller og skulle til å gi deg en og greier.. ;)

Du får ha det til gode;)

God juuul!

Ååh, sjokoladeboller!! :sikle: Ja, jeg får heller ha det til gode ;) Du er da snill også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Har ligget i sengen og vridd meg i 20 minutter for å prøve å sove igjen, men er bare så sulten at jeg klarte ikke ligge lenger. Det må da være et godt tegn. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:hug:

Høres ut som magen er bedre i alle fall. :)

Tror den har gått over til å bli nervøs mage istedet for.. planen er nemlig å kjøre hjemover i morgen, men liker ikke helt værprognosene... :sjenert:

jeg får fantasere om hva som gjør deg trist jeg da... har ikke peiling på dette med blogger ....

Sender deg en pm jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...