Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enda kjipere å tilbringe nesten 4 timer på legevakta.. :( jeg tråkket skikkelig over på jobb idag, så har hoppa rundt halve dagen. Var redd noe var brukket inn i foten, så reiste til legevakta. Tok røntgen og snakket med lege. Heldigvis ikke noe brudd, men delvis avrevne leddbånd.. og sykmeldt ut uka... :sjenert:

Og så er jeg veldig takknemlig for at jeg har en venninne som kjørte meg til legevakta, hentet meg, kjørte meg innom apoteket så jeg fikk smertestillende, kjørte meg innom butikken og posten før hun kjørte meg hjem.... slike venninner er gull verdt!

Huffda :klemmer:

Men når det først er så ille, så må du bruke disse dagene til å slappe av og hente deg inn igjen. Se på julefilmer og kos deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar! :kose:

Ja det er veldig syyyynd på meg.... :sjenert:

:klem:

Oida! Stakkars deg! :troest::hug:

:klemmer:

:troest:

Huffda :klemmer:

Men når det først er så ille, så må du bruke disse dagene til å slappe av og hente deg inn igjen. Se på julefilmer og kos deg :klemmer:

I natt har jeg sovet kjempe lenge, og det gjorde nok godt for foten min også. Sitter bare å sløver i sofaen, og igrunnen så kjeder jeg meg allerede.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp besøk av en kollega fra jobben. Hun kom innom med måneds rose til meg fra jobben! Koselig å føle at man blir satt pris på av jobben :)

Og så hadde hun med KK-julebladet, så jeg skulle få noe å lese på her jeg ligger og er sykmeldt. Ble nesten litt rørt jeg.. Og jeg har vel fått 4-6 tilbud om handlehjelp viss jeg trenger det.. Jeg har jo noen gode kollegaer da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: lurer på jeg kommer til å våkne skikkelig idag... :sjenert:

Trenger du det da?

Nyt å være sløv noen dager nå, det har du sikkert godt av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du det da?

Nyt å være sløv noen dager nå, det har du sikkert godt av :klemmer:

Trenger å våkne litt idag. Får besøk i kveld av en liten gjeng fra jobben. Vi skal ha juleverksted her hjemme hos meg. *gleder meg* Og hun ene kommer noen timer før, for å hjelpe meg å handle litt + jeg tenkte vi kunne bake muffinser til i kveld. Blir koooooselig!! :nigo:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nettopp ut med litt søppel + sjekket postkassa mi. Var igrunnen tungt nok å gå den lille biten, men måtte bare ut en tur. Det slo meg plutselig hvor gammel jeg føler meg, når høydepunktet for dagen er å sjekke postkassa.... :sjenert: Og det snør ute, og er bare helt nydelig vintervær. Og her sitter jeg inne og skal holde meg i ro, og drømmer om å bygge snømann og ake med barna i barnehagen... :sukk: jaja.. jeg får da i det minste slappet av. Og setter enda mer pris på å få besøk i kveld :bolledeig:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får gjøre som meg.... se film, lese, strikke, se TV (pga at min er ødelagt så får ikke jeg gjort det). Jeg har 6 uker foran meg med nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som meg.... se film, lese, strikke, se TV (pga at min er ødelagt så får ikke jeg gjort det). Jeg har 6 uker foran meg med nettopp dette.

Ja, jeg ser tv og strikker. + jeg prøver å gjøre litt husarbeid, som å vaske klær f.eks... Og dette er bare dag nr 2 for meg, så misunner ikke deg som har 6 uker fremfor deg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt juleverksted her hos meg i litt over 3 timer. Vi ble 6 stk som skravlet og faktisk fikk laget litt julekort blant annet. Kjempe koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...