Loevinna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6141 Del Skrevet 1. november 2008 Helgen min ja.. Vel, i går hadde vi planleggingsdag på jobben, og vi dro bort på hotell. Korte trekk kvelden i går: jeg fikk vel igrunnen mer enn nok drikke i meg, og ble ganske full.. Men hadde det super kjekt!! Sjelden jeg har det så gøy når jeg drikker. Så jeg la meg ikke før 2.30 i natt, og opp igjen kl 8 Jeg var nok ganske dårlig i 10 min da jeg stod opp, men kastet ikke opp, og så gikk det over. Og har heller ikke tømmermenn. Deilig å føle seg så frisk og rask dagen derpå Har koset meg med masse deilig mat og drikke. Idag var vi innom Hadeland Glassverk, og der fikk vi prøve oss på å blåse vårt eget glass. Litt stilig å ha selvblåst glass - og jeg tenkte å bruke mitt som en telysestake. Så var jeg på litt shopping med en venninne, så har fått tak i et par julegaver, julekalendergaver, og litt stæsj til meg selv Er omtrent akkurat kommet hjem og kjenner at det skal bli deilig å kun ha en date med sofaen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2008 #6142 Del Skrevet 1. november 2008 Loffen drikker da vel aaaaldri Ble nok drikke på meg i går ja.... Det høres kjempegøy ut! Og selvblåst glass må jo være stas! Kos deg med sofaen i kveld du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. november 2008 #6143 Del Skrevet 2. november 2008 Helgen min ja.. Vel, i går hadde vi planleggingsdag på jobben, og vi dro bort på hotell. Korte trekk kvelden i går: jeg fikk vel igrunnen mer enn nok drikke i meg, og ble ganske full.. Men hadde det super kjekt!! Sjelden jeg har det så gøy når jeg drikker. Så jeg la meg ikke før 2.30 i natt, og opp igjen kl 8 Jeg var nok ganske dårlig i 10 min da jeg stod opp, men kastet ikke opp, og så gikk det over. Og har heller ikke tømmermenn. Deilig å føle seg så frisk og rask dagen derpå Har koset meg med masse deilig mat og drikke. Idag var vi innom Hadeland Glassverk, og der fikk vi prøve oss på å blåse vårt eget glass. Litt stilig å ha selvblåst glass - og jeg tenkte å bruke mitt som en telysestake. Så var jeg på litt shopping med en venninne, så har fått tak i et par julegaver, julekalendergaver, og litt stæsj til meg selv Er omtrent akkurat kommet hjem og kjenner at det skal bli deilig å kun ha en date med sofaen i kveld Du verden, hva du har fått utrettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6144 Del Skrevet 2. november 2008 Wiihiii!! Enda en ny og fantastisk dag!! Lag meg ganske tidlig i går kveld, for var ganske utslitt etter festingen på fredag.. Så våknet klokken 9 idag. Og du verden hva jeg har fått gjort siden jeg stod opp! (det hjelper virkelig å ikke ha tilgang til internett ) Jeg har nemlig fått i meg dagens første , ryddet ut av oppvaskmaskinen, sett på en ny oppvask og ryddet kjøkkenet, sett på en klesvask, vasket ut av et skap på kjøkkenet, og koset med pusejentene mine Prosjektet mitt idag er å få tømt noen kasser som står med servise, og få det inn i skapet på kjøkkenet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. november 2008 #6145 Del Skrevet 2. november 2008 *holder meg for øynene og forsøker å ikke få dårlig samvittighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6146 Del Skrevet 2. november 2008 *holder meg for øynene og forsøker å ikke få dårlig samvittighet* det trenger du ikke ha! For her ser det fullstendig bomba ut, så på tide jeg får unna litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. november 2008 #6147 Del Skrevet 2. november 2008 Du har jo fått gjort dritmasse, jo! Jeg har surfet på nettet, drukket kaffe, surfet på nettet, surfet på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. november 2008 #6148 Del Skrevet 2. november 2008 Du har jo fått gjort dritmasse, jo! Jeg har surfet på nettet, drukket kaffe, surfet på nettet, surfet på nettet... Jeg også. Og spist ananas og drukket te og skravlet i telefonen. Og så har jeg tenkt tanken på å starte en klesvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6149 Del Skrevet 2. november 2008 Du har jo fått gjort dritmasse, jo! Jeg har surfet på nettet, drukket kaffe, surfet på nettet, surfet på nettet... Som sagt, det hjalp å starte dagen uten tilgang til internett Spørst hvor mye jeg får gjort resten av dagen nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6150 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg også. Og spist ananas og drukket te og skravlet i telefonen. Og så har jeg tenkt tanken på å starte en klesvask. Hørtes ut som en bra start på dagen det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2008 #6151 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ligget i sengen, spist frokosten som Noen laget til meg, og lest Stieg Larsson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. november 2008 #6152 Del Skrevet 2. november 2008 Heldige du som har fått frokost på senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6153 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ligget i sengen, spist frokosten som Noen laget til meg, og lest Stieg Larsson. Så koselig da! Heldige du som har fått frokost på senga! Jeg kunne tenkt meg noe annet på senga jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. november 2008 #6154 Del Skrevet 2. november 2008 Wiihiii!! Enda en ny og fantastisk dag!! Lag meg ganske tidlig i går kveld, for var ganske utslitt etter festingen på fredag.. Så våknet klokken 9 idag. Og du verden hva jeg har fått gjort siden jeg stod opp! (det hjelper virkelig å ikke ha tilgang til internett ) Jeg har nemlig fått i meg dagens første , ryddet ut av oppvaskmaskinen, sett på en ny oppvask og ryddet kjøkkenet, sett på en klesvask, vasket ut av et skap på kjøkkenet, og koset med pusejentene mine Prosjektet mitt idag er å få tømt noen kasser som står med servise, og få det inn i skapet på kjøkkenet... Full av imponade Så koselig da! Jeg kunne tenkt meg noe annet på senga jeg da... Hva da - en kjekk fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6155 Del Skrevet 2. november 2008 Full av imponade Hva da - en kjekk fyr? Hvordan kan du tro noe slikt om meg..? Men altså.. Jeg har da vært singel i over 7 mnd nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6156 Del Skrevet 2. november 2008 Oookaaaay... Det ble snakk om senga, og vips er kort innpå innom forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 2. november 2008 #6157 Del Skrevet 2. november 2008 Oookaaaay... Det ble snakk om senga, og vips er kort innpå innom forresten! Klart det, når det legges ut kofferter så er jeg på plass. Du kan jo låne leieboer`n litt, han er ledig han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2008 #6158 Del Skrevet 2. november 2008 Heldige du som har fått frokost på senga! Så koselig da! Jeg kunne tenkt meg noe annet på senga jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2008 #6159 Del Skrevet 2. november 2008 Bare husk da Løven at KI skal ha leieboer'n tilbake etter bruk. Han bare låner ham bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6160 Del Skrevet 2. november 2008 Klart det, når det legges ut kofferter så er jeg på plass. Du kan jo låne leieboer`n litt, han er ledig han. Oi! er han kjekk da? Bare husk da Løven at KI skal ha leieboer'n tilbake etter bruk. Han bare låner ham bort... Har Joker'n fått jobbkonkurrent nå ja Lurer på hva hun sier til det.. Jeg kan godt levere han tilbake etter bruk, jeg vet bare ikke i hvilken tilstand det blir i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå