Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Kan faktisk ikke huske å ha fått Sparkjøp katalogen i høst, må bestille den!

Imponert!

Jeg titter veldig mye på nett jeg da.. Men har katalogen også! :jepp: Mye fint jeg har lyst på, både der og i Ellos.... :sjenert:

Ble faktisk imponert over meg selv i går også :fnise:

Så flink du har vært med husarbeid i dag :) Selv har jeg begrenset meg til å vaske en maskin klær.. Og jeg har ikke en gang hengt den opp :fnise:

Når man har vært sløv i over en uke, så må man bare være flink når man først setter i gang :fnise: Har fortsatt en vask liggende i maskina som jeg må henge opp før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Håper du har kost deg i helga.

Det er første gang på lenge at jeg har hatt skikkelig fredagsfølelse, og faktisk føler at helga har vært lang nok. Akkurat ei slik helg jeg har lengtet etter leeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært med husarbeid i dag :) Selv har jeg begrenset meg til å vaske en maskin klær.. Og jeg har ikke en gang hengt den opp :fnise:

Jeg titter veldig mye på nett jeg da.. Men har katalogen også! :jepp: Mye fint jeg har lyst på, både der og i Ellos.... :sjenert:

Ble faktisk imponert over meg selv i går også :fnise:

Når man har vært sløv i over en uke, så må man bare være flink når man først setter i gang :fnise: Har fortsatt en vask liggende i maskina som jeg må henge opp før jeg legger meg.

Svært til påminnelser om klesvask her da, min ligger i kurven og nå kan jeg ikke begynne å henge den opp, da vekker jeg noen som sover!

Postordrekatalogene liker jeg å ha i papirutgave, fint lesestoff på senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var mange fine sko i SparKjøp-katalogen denne gangen. Klærne der er av så dårlig kvalitet at dem har jeg sluttet å vurdere. På Ellos har jeg mest lyst på de beauty-produktene; tannbleker og rynkefjerner og neglestøper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler nesten aldri på postordre jeg. Regner ikke med å få tak i noe som passer likevel... :sukk:

Nai, jeg vil også prøve klærne før jeg kjøper dem. :)

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*Har fotballegger* :sukk:

Har nok garantert mer fotballegger enn deg, uten at det hjelper noen av oss noe særlig, men har kjøpt postordrestøvletter på Ellos uten problemer ;)

Da jentene var 12-14 år var det en av kompisene som synes jeg så farlig ut, hadde jo DE leggmusklene, jo :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være vanskelig å finne støvletter som passer ja. Har verken fyrstikklegger eller fotballegger. Har ganske enkelt fleskelegger... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...