Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Gjest Begonia
Det er riktig. Men måtte du flytte så langt. Masse ledige leiligheter i nærheten av meg. :Hehe:

Bodde i nærheten av den pocketbok-sjappa du pleier å bruke i over et år. Men det var bare sorgen å bo der. Trivdes ikke i den byen din jeg...

Endret av Begonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodde i nærheten av den pocketbok-sjappa du pleier å bruke i over et år. Men det var bare sorgen å bo der. Trivdes ikke i den byen din jeg...

Men da kjente du jo ikke meg. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det fint på jobb i dag :klem:

Takk for det! :klem: dagen idag gikk igrunnen veldig rolig for seg. Bare utrolig vått! :overrasket:

Nyfarget hår og en god natt søvn. Høres ut som en fin måte å hente energi på. Håper du har en fin dag på jobb. :klemmer:

:jepp: er igrunnen litt trøtt i kveld, så kvelden skal gå med til å sløve på sofaen :hoppe: Med kg, koseteppet mitt, kattepusene og varm kakao/te.. :sjenert:

Ha en fin dag, så snakkes vi sikkert i kveld.

Gleder meg til i morgen jeg.

Gleder meg også til i morgen! :juhu: Blir veldig spennende!

Jeg har også lyst til å møte dere i morgen :gråte:

Din tid kommer den også! :klemmer:

Hvis du ikke hadde flyttet langt pokker i vold, så kunne du blitt med i morgen. :klem:

Vær litt grei nå da, ikke gi henne dårlig samvittighet..... :sjenert:

Ja, det var det da. Hadde jeg ikke flyttet, så hadde jeg ikke blitt kjent med dere i det hele tatt. Så jeg skal bare være glad for at jeg flyttet jeg... :klem:

Nettopp! Det er en mening med alt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Håper du har en fin dag! Hørtes ut som du har hatt en god natt i hvertfall, det er deilig å sove så godt :)

God søvn har mye å si! Og dagen den ble fin den :):klem:

Likte heller ikke helt å bo "midt" i byen.. liker meg bedre nå her utenfor som jeg bor nå :)

Men da kjente du jo ikke meg. :mrgreen:

Det er heldigvis ikke lange veien fra meg til deg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal finne meg en varm kopp te og litt mat. Så er det bare å sette i gang med oppdateringen her inne.. Regner med det blir et par sider... :roll:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal finne meg en varm kopp te og litt mat. Så er det bare å sette i gang med oppdateringen her inne.. Regner med det blir et par sider... :roll:

:fnise:

Er ikke mye oppdatering her. Harjo nesten ikke skravlet i dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er helt utrolig! Her er jeg opptatt en kveld og den neste kvelden må jeg bruke på å oppdatere meg på siden din! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt utrolig! Her er jeg opptatt en kveld og den neste kvelden må jeg bruke på å oppdatere meg på siden din! :skratte:

Jeg?!?! :overrasket: jeg har jo nesten ikke vært her inne selv siden mandag... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg?!?! :overrasket: jeg har jo nesten ikke vært her inne selv siden mandag... :sjenert::ler:

Kan ikke skjønne det. Er det nisser i dagboka di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse nissene som lusker rundt og skriver innlegg. :fnise:

Ja, det er ikke måte på! :overrasket: for en jobb det er å oppdatere seg!! :roll:

Og nå er teen min kald også!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Laget ny te nå? Kos deg i kveld!

Har ikke rukket det enda... :sjenert: nå er jeg endelig ferdig med å oppdatere meg i dagbøkene.. Så nå skal jeg ha meg en bitteliten pause.. Skal lage meg ny te, og så sette på tørketrommelen... Og så er det bloggene som står for tur.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så mange venner du har da.. Jeg bruker kanskje 20 min på å oppdatere meg her inne :sjenert:

:klemmer:

Synes egentlig ikke det... :sjenert: men når hver dagbok har 5-8 sider jeg må oppdatere meg på, og i tillegg jabbe på msn.. da tar ting tid... :)

Hei Løven! :klemmer:

Hei og hopp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...