Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Det er det jeg har funnet ut jeg også. Klanen er ikke bare noen ord på en skjerm. Det er faktisk ekte gode og varme mennesker. Selv om jeg ikke har møtt så mange av dere enda, så regner jeg dere som veldig gode og nære venner. Det er så lett å være åpen og ærlig mot dere. Trenger liksom ikke skjule noe. Og det er utrolig godt. Det er lov til å både grine og skratte sammen med dere. Skulle bare ønske jeg hadde litt bedre økonomi, slik at jeg kunne tatt en turnè og besøkt dere alle sammen... :klem:

Bare noen måneder igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg har funnet ut jeg også. Klanen er ikke bare noen ord på en skjerm. Det er faktisk ekte gode og varme mennesker. Selv om jeg ikke har møtt så mange av dere enda, så regner jeg dere som veldig gode og nære venner. Det er så lett å være åpen og ærlig mot dere. Trenger liksom ikke skjule noe. Og det er utrolig godt. Det er lov til å både grine og skratte sammen med dere. Skulle bare ønske jeg hadde litt bedre økonomi, slik at jeg kunne tatt en turnè og besøkt dere alle sammen... :klem:

Det er en ganske unik og ulik, gjeng både i alder og personligheter. Men du verden så gode alle er!! :klem::roser:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Klanen er utrolig viktig, er så gode å ha :)

Håper du har det bra på morgenen, Loevinna :klemmer:

Det ble en bra morgen etter å ha lest her inne! :klem:

Det beste med klanene er at vi funker IRL også :klem: til dere ALLE!!

Tar den klemmen til meg jeg, selv om vi ikke har møtt hverandre irl enda... :klemmer:

God morgen.

Har du begynt å stikke innom på morgenen også? Litt avhengig kanskje? :fnise.

Håper du koste deg med sambo i går og at tankene er bedre i dag. :klemmer:

Jeg måtte bare innom og lese noen godord før jeg tuslet på jobb.

Men ser at Annie ikke har vært her og rettet deg enda.. :fnise:

Tankene er mye bedre idag! Hjalp veldig med praten vi hadde i går faktisk. :klemmer:

Vi funker på alle måter. :klem: tilbake.

Og alle er forskjellige, så helheten blir helt supert!!! Det er mitt inntrykk!

Du sier det så godt du.. Dette var vel igrunnen hovudproblemet mitt i går.. Det gikk opp for meg hvor mye jeg sitter forran denne skjermen, og såg bare det negative i det, og såg ikke det hele i et større perspektiv... :sjenert: For å si det grovt...

Det er en ganske unik og ulik, gjeng både i alder og personligheter. Men du verden så gode alle er!! :klem::roser:

Har oppdaget at det er plass for uligheter i denne gjengen. Ung, ung med mye erfaring (ingen gamle her ;) ), stor, liten osv.. Det betyr ikke noe. Og det er det som gjør denne gjengen så herlig!! :hoppe: Er glad jeg holder på å bli kjent med dere! :-D

:klemmer: Jeg håper du føler deg bedre i dag.

Takk! Jeg føler meg mye mye bedre idag :-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Det ble en bra morgen etter å ha lest her inne! :klem:

Tar den klemmen til meg jeg, selv om vi ikke har møtt hverandre irl enda... :klemmer:

Jeg måtte bare innom og lese noen godord før jeg tuslet på jobb.

Men ser at Annie ikke har vært her og rettet deg enda.. :fnise:

Tankene er mye bedre idag! Hjalp veldig med praten vi hadde i går faktisk. :klemmer:

Og alle er forskjellige, så helheten blir helt supert!!! Det er mitt inntrykk!

Du sier det så godt du.. Dette var vel igrunnen hovudproblemet mitt i går.. Det gikk opp for meg hvor mye jeg sitter forran denne skjermen, og såg bare det negative i det, og såg ikke det hele i et større perspektiv... :sjenert: For å si det grovt...

Har oppdaget at det er plass for uligheter i denne gjengen. Ung, ung med mye erfaring (ingen gamle her ;) ), stor, liten osv.. Det betyr ikke noe. Og det er det som gjør denne gjengen så herlig!! :hoppe: Er glad jeg holder på å bli kjent med dere! :-D

Takk! Jeg føler meg mye mye bedre idag :-D :klem:

Ja, gjengen er unik. Har ikke opplevd en venneflokk hvor man er SÅ åpen mot hverandre. Alle kan være seg selv her, og bli respektert for det. Og du er en av oss Løven. Det trenger du ikke tvile på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gjengen er unik. Har ikke opplevd en venneflokk hvor man er SÅ åpen mot hverandre. Alle kan være seg selv her, og bli respektert for det. Og du er en av oss Løven. Det trenger du ikke tvile på. :klem:

:klemmer: du sier akkurat det jeg trenger å høre om dagen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo å skrive at jeg har jo farget håret idag! Og jeg ble kjempe fornøyd!!! :juhu: Herlig med litt forandring.

Egentlig er jeg sliten i kveld.. Så orker ikke noe oppdatering her inne.. Tenkte å legge fra meg pcen og titte på csi.. Og så skal jeg finne senga etterpå. Men i morgen, i'll be back! :lur:

:klemmer: til alle mine venner her inne!!! :klem:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og kos deg du. :klemmer:

Jeg slappet veldig av faktisk.. Holdt på å sovne midt under CSI, så var herlig å synke ned under dyna i senga.. Tror jeg var borte etter 5 min... :) Våknet til og med 5 min før klokka ringte, men ble liggende og døse litt før jeg stod opp. Fin start på en ny dag :)

:klemmer:

:klemmer:

:klem:

:kaffekopp:

Takk! Skal ha meg en kopp når jeg kommer meg på jobb ;)

----

Men da må jeg springe ut døra! :vinke: Ha en fin dag alle dere som stikker innom her! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Begonia
Ha en fin dag, så snakkes vi sikkert i kveld.

Gleder meg til i morgen jeg.

Jeg har også lyst til å møte dere i morgen :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har også lyst til å møte dere i morgen :gråte:

Hvis du ikke hadde flyttet langt pokker i vold, så kunne du blitt med i morgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Hvis du ikke hadde flyttet langt pokker i vold, så kunne du blitt med i morgen. :klem:

Ja, det var det da. Hadde jeg ikke flyttet, så hadde jeg ikke blitt kjent med dere i det hele tatt. Så jeg skal bare være glad for at jeg flyttet jeg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det da. Hadde jeg ikke flyttet, så hadde jeg ikke blitt kjent med dere i det hele tatt. Så jeg skal bare være glad for at jeg flyttet jeg... :klem:

Det er riktig. Men måtte du flytte så langt. Masse ledige leiligheter i nærheten av meg. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...