Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2281 Del Skrevet 4. februar 2008 That's what friends are for. Takk for en håndsrekning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2008 #2282 Del Skrevet 4. februar 2008 Har du fått hjelp av Skravla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 4. februar 2008 #2283 Del Skrevet 4. februar 2008 Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2284 Del Skrevet 4. februar 2008 Har du fått hjelp av Skravla? Det har hjulpet veldig å snakke med henne ja.. Men jeg tar gjerne imot klemmer fra andre også Går det bra? Går bedre nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 4. februar 2008 #2285 Del Skrevet 4. februar 2008 fra meg også. Selv om jeg ikke vet hva som er galt. Uansett vet du at vi er mange her som bryr oss om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2008 #2286 Del Skrevet 4. februar 2008 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2287 Del Skrevet 4. februar 2008 fra meg også. Selv om jeg ikke vet hva som er galt. Uansett vet du at vi er mange her som bryr oss om deg. Det var faktisk det Skravla beroliget meg med ... Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2288 Del Skrevet 4. februar 2008 Men nu skal jeg ha meg en :dusj: så kommer jeg nok tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2289 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi hjelper hverandre vi Loevinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 4. februar 2008 #2290 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ihvertfall blitt trygg på at klanen er der for meg. Og det håper jeg du også er/blir Løven. For meg har dere blitt en svært viktig del av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2291 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ihvertfall blitt trygg på at klanen er der for meg. Og det håper jeg du også er/blir Løven. For meg har dere blitt en svært viktig del av livet. Begonia, klart vi er. That's what friends are for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2292 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi hjelper hverandre vi Loevinna. Og takk for det! Jeg har ihvertfall blitt trygg på at klanen er der for meg. Og det håper jeg du også er/blir Løven. For meg har dere blitt en svært viktig del av livet. Når man har brent seg mange ganger, så bruker man litt tid på å bli trygg igjen.. Så håper jeg blir det etterhvert jeg også Begonia, klart vi er. That's what friends are for. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2293 Del Skrevet 4. februar 2008 Da sier jeg god natt, og så skal jeg være litt sosial med han jeg bor sammen med, før jeg legger meg... Og tusen tusen takk for alle klemmer og gode ord her i kveld! *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 4. februar 2008 #2294 Del Skrevet 4. februar 2008 Og takk for det! Når man har brent seg mange ganger, så bruker man litt tid på å bli trygg igjen.. Så håper jeg blir det etterhvert jeg også :-D Bruk den tiden du trenger du. Jeg har ihvertfall tid til å vente på at du blir trygg. Venner har det ikke travelt. Er det noe, så må du bare si fra. Jeg er glad jeg har blitt kjent med deg. Du får ha en riktig god natt. Sove godt og drømme søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #2295 Del Skrevet 5. februar 2008 Bruk den tiden du trenger du. Jeg har ihvertfall tid til å vente på at du blir trygg. Venner har det ikke travelt. Er det noe, så må du bare si fra. Jeg er glad jeg har blitt kjent med deg. Du får ha en riktig god natt. Sove godt og drømme søtt. Åh.. jeg blir helt rørt og satt ut av all den godheten jeg finner her på kg... Tusen takk for varmende ord Begonia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. februar 2008 #2296 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal farge håret mitt i morgen!! :juhu: eller ei fra jobben skal gjøre det for meg Så spennende! Jeg har ihvertfall blitt trygg på at klanen er der for meg. Og det håper jeg du også er/blir Løven. For meg har dere blitt en svært viktig del av livet. Klanen er utrolig viktig, er så gode å ha Håper du har det bra på morgenen, Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #2297 Del Skrevet 5. februar 2008 Det beste med klanene er at vi funker IRL også til dere ALLE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. februar 2008 #2298 Del Skrevet 5. februar 2008 Åh.. jeg blir helt rørt og satt ut av all den godheten jeg finner her på kg... Tusen takk for varmende ord Begonia! God morgen. Har du begynt å stikke innom på morgenen også? Litt avhengig kanskje? :fnise. Håper du koste deg med sambo i går og at tankene er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. februar 2008 #2299 Del Skrevet 5. februar 2008 Det beste med klanene er at vi funker IRL også til dere ALLE!! Vi funker på alle måter. tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #2300 Del Skrevet 5. februar 2008 Det beste med klanene er at vi funker IRL også til dere ALLE!! Det er det jeg har funnet ut jeg også. Klanen er ikke bare noen ord på en skjerm. Det er faktisk ekte gode og varme mennesker. Selv om jeg ikke har møtt så mange av dere enda, så regner jeg dere som veldig gode og nære venner. Det er så lett å være åpen og ærlig mot dere. Trenger liksom ikke skjule noe. Og det er utrolig godt. Det er lov til å både grine og skratte sammen med dere. Skulle bare ønske jeg hadde litt bedre økonomi, slik at jeg kunne tatt en turnè og besøkt dere alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå