Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2261 Del Skrevet 4. februar 2008 Skal du pendle mellom oss tantene da for å få sett alle barna dine? Heller det enn å ha alle selv.. Jeg har jo bare to armer utrolig nok... Kan godt ta et par jeg Klabert! Da skriver jeg deg opp på listen som førstemann til å motta en baby i posten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2008 #2262 Del Skrevet 4. februar 2008 I posten faktisk... hvorfor ikke på mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2263 Del Skrevet 4. februar 2008 I posten faktisk... hvorfor ikke på mail? Blir så vanskelig å få den gjennom USB porten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. februar 2008 #2264 Del Skrevet 4. februar 2008 *ser for avisoverskriftene og trådene inne på barneforumet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2008 #2265 Del Skrevet 4. februar 2008 Spørs hvor tidlig du sender dem det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2266 Del Skrevet 4. februar 2008 *ser for avisoverskriftene og trådene inne på barneforumet* Jeg får sikkert alle gjestene etter meg for barnemishandling! Spørs hvor tidlig du sender dem det Må jo få de ut først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2267 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er bare bekkenløsninga som har flytta seg oppover siden du er gravid, Loevinna! Greit å vite!! Jeg kommer nok til å trenge alle de kg-tantene i klanen da ja! Tar dere en unge hver eller? Skal du pendle mellom oss tantene da for å få sett alle barna dine? Loevinna på amme-turne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2008 #2268 Del Skrevet 4. februar 2008 Blir så vanskelig å få den gjennom USB porten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2269 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal farge håret mitt i morgen!! :juhu: eller ei fra jobben skal gjøre det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2270 Del Skrevet 4. februar 2008 Blir så vanskelig å få den gjennom USB porten... Har du ikke trådløst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2271 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal farge håret mitt i morgen!! :juhu: eller ei fra jobben skal gjøre det for meg Samme farge som nå eller en helt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2272 Del Skrevet 4. februar 2008 Har du ikke trådløst? Trådløst hva da? :klø: Mus??? Samme farge som nå eller en helt ny? Det er den samme som jeg farget sist gang.. med striper i.. men nå har jeg bare en forferdelig ettervekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2273 Del Skrevet 4. februar 2008 Trådløst hva da? :klø: Mus??? Det er den samme som jeg farget sist gang.. med striper i.. men nå har jeg bare en forferdelig ettervekst... Trådløst nettverk. Men det funker kanskje ikke ved sending av babyer rundt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2274 Del Skrevet 4. februar 2008 Trådløst nettverk. Men det funker kanskje ikke ved sending av babyer rundt i Norge. Jo, men for å sende en på mail, så må jeg jo ha den inn på pcen først :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2275 Del Skrevet 4. februar 2008 Og med en gang det vart snakk om mus så kom kort innpå... er det en sammenheng her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. februar 2008 #2276 Del Skrevet 4. februar 2008 Og med en gang det vart snakk om mus så kom kort innpå... er det en sammenheng her eller? Kan vel ikke noe for att jeg er en mann vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2277 Del Skrevet 4. februar 2008 Ble plutselig litt tankefull nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2278 Del Skrevet 4. februar 2008 Ble plutselig litt tankefull nå.... Er det noe galt, vennen? Er på msn hvis du trenger en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2279 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det noe galt, vennen? Er på msn hvis du trenger en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #2280 Del Skrevet 4. februar 2008 That's what friends are for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå