Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke du bør ta meg veldig seriøst altså. :fnise:

Slapp av, det er lenge siden jeg gjorde det.. :ler:

BLACK DESIGN!!! Jeg bare elsker black design!! :hoppe:

Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!! Ikketittepånykatalog!!

:fy_fy:

Har bestillt nyhetsbrev derfra! :Hehe:

Og her kom dialekten fram?

:fnise:

Ikke for Loevinna å trykke på!

Man kan også bestille katalog :D

Det har jeg gjort også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min store lykke i livet å være tante :rødme:

Det kan jeg igrunnen forstå! ;) Selv om jeg bare har vært tante i under 2 uker :skratte:

Skjønner ikke hva du snakker om :klø:

:skratte:

Det gjør du vel ikke ;):ler:

Ja, det var logisk!

Ja, det var mye likt til Bergensk, men jeg snakker endel stril også nå! Før sa jeg feks. det blir tjueåtte kroner. Nå sier jeg "da blir tjueåtta kroner".

Blir veldig lett påvirka jeg.

Jeg er begynt å språke noe helt forferdelig etter at jeg har flyttet til Østlandet.. Og det vil jeg igrunnen ikke, det bare kommer av seg selv :sur:

Så tror det er bra at jeg skal hjemover en tur snart så jeg får friska opp litt dialekta mi :fnise:

:fnise:

Fnisejenta ;)

Slapp av, det er lenge siden jeg gjorde det.. :ler:

Har bestillt nyhetsbrev derfra! :Hehe:

Det har jeg gjort også ;)

Tror jeg må ta meg en liten titt i kveld jeg... :sjenert: men det er mye jeg gjerne skulle hatt fra Black design ja.. Og noe skal jeg unne meg når vi får til kjellerstua. Sikler etter noen store gulvlysestaker.. Men er usikker på om jeg skal ha de fra BD eller om jeg skal ha slike graftige trestaker.. Må nok i tenkeboksen der gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så mange morsomme "diskusjoner" men i mangel av noe å si, men vil gjerne være med for det, blir det å fnise. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så mange morsomme "diskusjoner" men i mangel av noe å si, men vil gjerne være med for det, blir det å fnise. :fnise:

Bruker å gjøre det av og til jeg også :fnise:

God morgen!!!

Mornings! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå må jeg komme meg avsted. Fått beskjed om å ta bilen til samboeren min idag, siden det er glatt og drittføre ute. Og den bilen er skummelt stor! :overrasket: Så må komme meg tidlig avsted så jeg har sjans til å få parkert ved handlesenteret.. Det er ikke så enkelt å parkere når man ikke er vandt med størrelsen på bilen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg komme meg avsted. Fått beskjed om å ta bilen til samboeren min idag, siden det er glatt og drittføre ute. Og den bilen er skummelt stor! :overrasket: Så må komme meg tidlig avsted så jeg har sjans til å få parkert ved handlesenteret.. Det er ikke så enkelt å parkere når man ikke er vandt med størrelsen på bilen... :sjenert:

Nei, det er sant. Da jeg traff min mann hadde han en svær lang bil, må liksom planlegge litt og være ute i god tid da :fnise:

Små biler er best :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min lille bil, søsteren min kaller den for den "butte og stutte". Glad jeg ikke trenger plass til tvillingbarnevogn lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da pleier jeg å ta den lille bilen vår jeg, liker best å kjøre med den jeg er vandt med på glatta.

Vel.. jeg kjører en bmw stasjonsvogn... (ikke at den er så veldig liten akkurat..) og min samboer en santa fe.. Og sistnevnte har firhjulstrekk, derfor han ville jeg skulle bruke den idag. :)

Nei, det er sant. Da jeg traff min mann hadde han en svær lang bil, må liksom planlegge litt og være ute i god tid da :fnise:

Små biler er best :jepp:

Den er ikke så lang egentlig, den jeg kjører er lenger. Men den er høyere og bredere, så jeg har ikke helt lært meg størrelsen på den enda :fnise:

Jeg elsker min lille bil, søsteren min kaller den for den "butte og stutte". Glad jeg ikke trenger plass til tvillingbarnevogn lenger.

Har du tvillinger?!?! Det har ikke jeg fått med meg.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra min lille shopping runde :) Det gikk heldigvis greit å parkere med storebilen, og jeg klarte til og med å parkere den tilbake i garasjen! :juhu:

Og jeg var flink da jeg var ute og shoppet. Mange butikker jeg ville innom og titte i, men holdt meg unna :gjeiper:

Men jeg fikk gjort mye. Jeg skulle handle for mammen min på et gavekort hun hadde på 250 kr. Greit det ikke er all verden, men jeg fikk kjeeempe mye for det! En singlet til 79kr, to topper til 50kr og enda en topp til 79kr :hoppe: Håper mamma liker klærne og blir fornøyd! :-D Og det ble en liten topp til meg også da.. for hele 25kr :fnise: Og for den som lurte, jeg handlet dette på Kapahl (eller hvordan men skriver det navnet..), og der var det halv pris av nedsatt pris! :juhu:

Så fikk jeg tak i kattesand og gaven jeg skal ha til lille nevøen min. Jeg har fra før kjøpt 2 sparkedrakter og en body, og idag ble det et deilig fleeceteppe og et badehåndkle med sånn hjørnehette på :) Skal prøve å gjøre pakken ferdig i helgen så jeg får sendt den på mandag.

Og jeg holdt meg unna panduro!! :overrasket: Gikk bare innfor døra og tok meg en katalog og gikk ut igjen!! :hakeslepp: Men det var veeeldig hardt altså... blikket hang igjen i butikken mens jeg gikk derifra.. :sjenert:

Den eneste butikken jeg gikk inn i som ikke var planlagt var bokhandelen. Der kjøpte jeg et bursdagskort til mamma som jeg skal ha med hjemover (gaven kjøper jeg til uka..). Og så et morsdagskort, for oppdaget at det er neste søndag. Og så kjøpte jeg et kort til min kjære :) Ikke til valentines dagen, men til den 18. februar, for da har vi vært sammen i 4 år :rødme:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ønsker meg DIGER bil*

Det har vel både sine fordeler og ulemper... :) Men veldig deilig å komme seg opp i høgden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på shopping! *misunnelig* Synes du har vært flink som greide å styre unna fristelsene.

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på shopping! *misunnelig* Synes du har vært flink som greide å styre unna fristelsene.

Ha en fin lørdagskveld!

Takk for det! Jeg synes også jeg har vært flink :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle bare legge meg litt ned på sofaen jeg, og registrerte at min samboer gjorde det samme.. Og da jeg våknet og så på klokka, så har vi klart å sove i 4 timer!!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...