Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2101 Del Skrevet 1. februar 2008 Skal ikke forstyrre deg på KG i morgen. Spørsmålet er vel når kommer jeg meg til sengs i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2102 Del Skrevet 1. februar 2008 Flink til hva da..? :klø: Leste feil. Leste at du hadde gjort det, ikke at du skulle gjøre det. Å legge planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2103 Del Skrevet 1. februar 2008 Finnes det noen nettadresse til black design? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2104 Del Skrevet 1. februar 2008 Leste feil. Leste at du hadde gjort det, ikke at du skulle gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2105 Del Skrevet 1. februar 2008 Finnes det noen nettadresse til black design? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2106 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2107 Del Skrevet 1. februar 2008 Spørsmålet er vel når kommer jeg meg til sengs i kveld... Jeg holder deg ikke oppe. Du MÅ ikke lese alt som legges inn i her. Du kan for eksempel vente til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2108 Del Skrevet 1. februar 2008 :slåss: Jeg bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2109 Del Skrevet 1. februar 2008 Har vel ikke tru på at noen av oss klarer å holde seg borte herfra helt til mandag hvis vi har en pc i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2110 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg holder deg ikke oppe. Du MÅ ikke lese alt som legges inn i her. Du kan for eksempel vente til mandag Koffor i huleste må eg vente heilt til mandag?!?!?!? Og nei eg er ikkje avhengig, eg lika berre å holde meg oppdatert!! :-D Jeg bare lurte Det gjorde du vel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2111 Del Skrevet 1. februar 2008 Har vel ikke tru på at noen av oss klarer å holde seg borte herfra helt til mandag hvis vi har en pc i nærheten. Jeg tror Skravla er helt på styr.... Vente helt til mandag liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2112 Del Skrevet 1. februar 2008 Koffor i huleste må eg vente heilt til mandag?!?!?!? Trodde kanskje du trengte hele helgen til å legge planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2113 Del Skrevet 1. februar 2008 Stakkars Loevinna, føler du deg mobba??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2114 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Trodde kanskje du trengte hele helgen til å legge planer. Planene er lette å legge de, som sagt verre med gjennomføringen Men las det en plass her inne at trikset er 10 min med jobbing, så 10 min med kg, og så 10 min med jobbing igjen. Stakkars Loevinna, føler du deg mobba??? Neida, jeg fikk bare abstinenser da det ble snakk om å vente til mandag... Endret 1. februar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #2115 Del Skrevet 1. februar 2008 Koffor i huleste må eg vente heilt til mandag?!?!?!? Og nei eg er ikkje avhengig, eg lika berre å holde meg oppdatert!! :-D Det gjorde du vel :gjeiper: Og her kom dialekten fram? Ikke for Loevinna å trykke på! Man kan også bestille katalog :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2116 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det noen som mobber deg her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2117 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke for Loevinna å trykke på! Man kan også bestille katalog :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2118 Del Skrevet 1. februar 2008 Og her kom dialekten fram? Ikke for Loevinna å trykke på! Man kan også bestille katalog :D Dialekta mi kjem fram av og til den.. skriver berre nyrnorsk/dialekt på msn jeg.. Men av og til kan det gå litt i surr for meg.. berre spørr Skravla blant annet *overser linken* Er det noen som mobber deg her? Neida Eller.. hadde jeg sagt ja, hadde du forsvart meg da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2119 Del Skrevet 1. februar 2008 Klikka meg fort ut igjen derfra jeg. Har ikke råd til de store utskeielsene jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2120 Del Skrevet 1. februar 2008 I'm back! Har hatt en herlig sms-samtale med ene nevøen min sørpå. Gud som jeg savner de ungene. Men jeg har en liten mistanke om at mor og far ikke vet at pjokken ligger i senga og sender masse sms kl 23 om kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå