Multi Skrevet 1. februar 2008 #2041 Del Skrevet 1. februar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 1. februar 2008 #2042 Del Skrevet 1. februar 2008 Gog helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2043 Del Skrevet 1. februar 2008 Regner med at jeg ser deg her iløpet av kvelden jeg. Så jeg gidder ikke ønske god helg enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2044 Del Skrevet 1. februar 2008 Natta. Ingen her når jeg kommer hjem. jeg blir nok å finne her i kveld... Regner med at mannen her kommer til å sove hele kvelden, så da blir jeg jo sittende alene.. Så håper noen er å finne på nett her i kveld... God morgen! Det er da ubeskrivelig deilig å ha en fri en fredags formiddag!! Det kan anbefales. Selv om jeg sitter i pysjen til og med etter at jeg har tatt en dusj og spiser mitt 6. knekkebrød og drikker pepsi max!! Kan godt tenke meg det er deilig med fri ja! Bare en uke igjen, så har jeg ferie i over 1 uke!! DET blir deilig Sånn er det når du er ute og flyr, istedet for å være her hos oss... God morgen! Selv er jeg på jobb i dag og til og med i morgen, men kan da ønske god helg likevel! Takk for det! Innom å ønsker deg en fin helg Skal ta meg en dagbokrunde etterhvert i kveld God helg! takk for det! Gog helg!! Gog helg til deg også Regner med at jeg ser deg her iløpet av kvelden jeg. Så jeg gidder ikke ønske god helg enda... Takk for opplysningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2045 Del Skrevet 1. februar 2008 Bortsett fra at jeg skal se "nytt på nytt" og "mord og mysterier" i kveld, så regner jeg med å surre rundt på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #2046 Del Skrevet 1. februar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2047 Del Skrevet 1. februar 2008 Sånn er det når du er ute og flyr, istedet for å være her hos oss... Altså... deler av kvelden ble på en måte tilbrakt med KG.... ikke sant. Og jeg velger vel Peter fremfor dere når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2048 Del Skrevet 1. februar 2008 Altså... deler av kvelden ble på en måte tilbrakt med KG.... ikke sant. Og jeg velger vel Peter fremfor dere når som helst. :gråte: Det er vel daårlig vel. Å velge han framfor oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2049 Del Skrevet 1. februar 2008 :gråte: Det er vel daårlig vel. Å velge han framfor oss. Tror ikke du bør ta meg veldig seriøst altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2050 Del Skrevet 1. februar 2008 Bortsett fra at jeg skal se "nytt på nytt" og "mord og mysterier" i kveld, så regner jeg med å surre rundt på KG. Jeg tenkte jeg skulle prøve å få brodert litt jeg da.. og så tenkte jeg å kose meg med et glass rødvin God helg! Takk for det! Altså... deler av kvelden ble på en måte tilbrakt med KG.... ikke sant. Og jeg velger vel Peter fremfor dere når som helst. Og neste torsdag er det min tur til å okupere deg!! :gråte: Det er vel daårlig vel. Å velge han framfor oss. Tror ikke du bør ta meg veldig seriøst altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2051 Del Skrevet 1. februar 2008 Og neste torsdag er det min tur til å okupere deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2052 Del Skrevet 1. februar 2008 Altså... deler av kvelden ble på en måte tilbrakt med KG.... ikke sant. Og jeg velger vel Peter fremfor dere når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2053 Del Skrevet 1. februar 2008 Vart skræmt ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2054 Del Skrevet 1. februar 2008 Vart skræmt ja.... Ja, du må ikke skremme meg sånn... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2055 Del Skrevet 1. februar 2008 *prøver å oppdatere meg her inne* Kan jeg sette inn et skravleforbud til jeg er oppdatert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2056 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror ikke du bør ta meg veldig seriøst altså. Det er bra det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2057 Del Skrevet 1. februar 2008 *prøver å oppdatere meg her inne* Kan jeg sette inn et skravleforbud til jeg er oppdatert?? Sææææææææææærlig. NOT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2058 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2059 Del Skrevet 1. februar 2008 *prøver å oppdatere meg her inne* Kan jeg sette inn et skravleforbud til jeg er oppdatert?? Glem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2060 Del Skrevet 1. februar 2008 Sææææææææææærlig. NOT. Glem det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå