Gjest Begonia Skrevet 24. januar 2008 #1721 Del Skrevet 24. januar 2008 BRODDER!!! Har du hørt om BRODDER???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. januar 2008 #1722 Del Skrevet 24. januar 2008 BRODDER!!! Har du hørt om BRODDER???? Det fungerer dårlig sammen med slipperser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1723 Del Skrevet 24. januar 2008 BRODDER!!! Har du hørt om BRODDER???? :klø: Det fungerer dårlig sammen med slipperser.... Nemlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 24. januar 2008 #1724 Del Skrevet 24. januar 2008 De nye superbroddene som har kommet nå, kan du sikkert klare å feste over slippersene. De har remmer med borrelåser både over vristen og rundt ankelen. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1725 Del Skrevet 24. januar 2008 Sa du noe Begonia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1726 Del Skrevet 24. januar 2008 *lage meg te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1727 Del Skrevet 24. januar 2008 Sitter alene i stua og har faktisk hatt tven avslått i over 1,5 time nå. Nyter å ha det helt stilt, og bare høre pusejentene som styrer med sitt... Tv'en står alt for mye på her har jeg funnet ut... Skal bli litt flinkere til å slå den av tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 24. januar 2008 #1728 Del Skrevet 24. januar 2008 Sa du noe Begonia? Jeg sa noen alvorlig ord om BRODDER. Har nemlig ikke lyst til at du skal slå deg helseløs pga slurv og slendrian... Sitter alene i stua og har faktisk hatt tven avslått i over 1,5 time nå. Nyter å ha det helt stilt, og bare høre pusejentene som styrer med sitt... Tv'en står alt for mye på her har jeg funnet ut... Skal bli litt flinkere til å slå den av tror jeg.. Men nå må du se til å få på tv'n igjen. Det er tid for HÅNDBALL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1729 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg sa noen alvorlig ord om BRODDER. Har nemlig ikke lyst til at du skal slå deg helseløs pga slurv og slendrian... Men nå må du se til å få på tv'n igjen. Det er tid for HÅNDBALL!!! *bla bla bla* Innbiller meg at du prøver å fortelle meg noe.... Skal slå på tv'en snart.. for ja skal ha med meg håndballkampen Endret 24. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. januar 2008 #1730 Del Skrevet 24. januar 2008 Samme her, tv`en står på konstant føler jeg. Nå varmer jeg lussekatter fra desember så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1731 Del Skrevet 24. januar 2008 Samme her, tv`en står på konstant føler jeg. Nå varmer jeg lussekatter fra desember så det så Dersom noen hadde spurt meg om hva jeg faktisk hadde sett på tv, så vet jeg ikke om jeg kunne ha svart... Tv er blitt slik "sløvemodus"-ting syns jeg.. Det er mye annet jeg heller ville ha brukt tiden på. Lussekatter er jo godt det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 24. januar 2008 #1732 Del Skrevet 24. januar 2008 Tv ja...du er ikke alene med å se for mye/sløve for mye foran den. ...og vi har jo tenkt å ha to tv'er i leiligheten (whoops...) Men så flink du er som skrur den av! Det er jo sant, er jo mye annet som er mer givende som man kan bruke tiden på. ...kanskje jeg faktisk skal lese litt pensum nå, for jeg er jo egentlig ikke interessert i håndball engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1733 Del Skrevet 24. januar 2008 Tv ja...du er ikke alene med å se for mye/sløve for mye foran den. ...og vi har jo tenkt å ha to tv'er i leiligheten (whoops...) Men så flink du er som skrur den av! Det er jo sant, er jo mye annet som er mer givende som man kan bruke tiden på. ...kanskje jeg faktisk skal lese litt pensum nå, for jeg er jo egentlig ikke interessert i håndball engang.. Vi har to tv'er nå vi... Og når vi får til kjellerstua så blir det vel tre regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 24. januar 2008 #1734 Del Skrevet 24. januar 2008 Rart at tv'n er så viktig egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1735 Del Skrevet 24. januar 2008 Skjønne det den som kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 24. januar 2008 #1736 Del Skrevet 24. januar 2008 ...hva er en pysjelusk? ..av frykt for å være helt på bærspor så skal jeg ikke foreslå noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. januar 2008 #1737 Del Skrevet 24. januar 2008 ...hva er en pysjelusk? ..av frykt for å være helt på bærspor så skal jeg ikke foreslå noe Jo, kom med forslag. Hadde vært kult å høre hva som kommer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 24. januar 2008 #1738 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville foreslått at en pysjelusk er en som liker å gå med pysjamasen til langt ut på dagen når det endelig er helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. januar 2008 #1739 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville foreslått at en pysjelusk er en som liker å gå med pysjamasen til langt ut på dagen når det endelig er helg Det har du helt rett i. I tillegg kan vi gå med pysj hele dagen i helgene og vi hopper i pysjen om kvelden ellers i uken også..... Ble jo ingen morsomme spekulasjoner av dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1740 Del Skrevet 24. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå