Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Begonia

De nye superbroddene som har kommet nå, kan du sikkert klare å feste over slippersene. De har remmer med borrelåser både over vristen og rundt ankelen. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter alene i stua og har faktisk hatt tven avslått i over 1,5 time nå. Nyter å ha det helt stilt, og bare høre pusejentene som styrer med sitt... Tv'en står alt for mye på her har jeg funnet ut... :sjenert: Skal bli litt flinkere til å slå den av tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
:skravle: Sa du noe Begonia? ;)

:jepp: Jeg sa noen alvorlig ord om BRODDER. Har nemlig ikke lyst til at du skal slå deg helseløs pga slurv og slendrian... :klem:

Sitter alene i stua og har faktisk hatt tven avslått i over 1,5 time nå. Nyter å ha det helt stilt, og bare høre pusejentene som styrer med sitt... Tv'en står alt for mye på her har jeg funnet ut... :sjenert: Skal bli litt flinkere til å slå den av tror jeg..

Men nå må du se til å få på tv'n igjen. Det er tid for HÅNDBALL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Jeg sa noen alvorlig ord om BRODDER. Har nemlig ikke lyst til at du skal slå deg helseløs pga slurv og slendrian... :klem:

Men nå må du se til å få på tv'n igjen. Det er tid for HÅNDBALL!!!

:skravle: *bla bla bla* Innbiller meg at du prøver å fortelle meg noe.... :sjenert:

:hoho:

Skal slå på tv'en snart.. for ja skal ha med meg håndballkampen :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, tv`en står på konstant føler jeg.

Nå varmer jeg lussekatter fra desember så det så :fnise:

Dersom noen hadde spurt meg om hva jeg faktisk hadde sett på tv, så vet jeg ikke om jeg kunne ha svart... Tv er blitt slik "sløvemodus"-ting syns jeg.. Det er mye annet jeg heller ville ha brukt tiden på.

Lussekatter er jo godt det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv ja...du er ikke alene med å se for mye/sløve for mye foran den. ...og vi har jo tenkt å ha to tv'er i leiligheten (whoops...) Men så flink du er som skrur den av! Det er jo sant, er jo mye annet som er mer givende som man kan bruke tiden på. ...kanskje jeg faktisk skal lese litt pensum nå, for jeg er jo egentlig ikke interessert i håndball engang..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv ja...du er ikke alene med å se for mye/sløve for mye foran den. ...og vi har jo tenkt å ha to tv'er i leiligheten (whoops...) Men så flink du er som skrur den av! Det er jo sant, er jo mye annet som er mer givende som man kan bruke tiden på. ...kanskje jeg faktisk skal lese litt pensum nå, for jeg er jo egentlig ikke interessert i håndball engang..

:klem:

Vi har to tv'er nå vi... Og når vi får til kjellerstua så blir det vel tre regner jeg med... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
...hva er en pysjelusk? ..av frykt for å være helt på bærspor så skal jeg ikke foreslå noe :fnise:

Jo, kom med forslag. Hadde vært kult å høre hva som kommer ut av det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg ville foreslått at en pysjelusk er en som liker å gå med pysjamasen til langt ut på dagen når det endelig er helg ;)

Det har du helt rett i. I tillegg kan vi gå med pysj hele dagen i helgene og vi hopper i pysjen om kvelden ellers i uken også..... :ler:

Ble jo ingen morsomme spekulasjoner av dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...