Multi Skrevet 23. januar 2008 #1701 Del Skrevet 23. januar 2008 :juhu: Gratulerer med 6000 innlegg. Vi har ikke noe bakst i fryseren (bortsett fra brød, tror jeg), men nå ble jeg fristet. Kanskje jeg rekker å bake boller i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. januar 2008 #1702 Del Skrevet 23. januar 2008 Grattis med 6000 innlegg. Fy som du skravler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1703 Del Skrevet 23. januar 2008 :juhu: Gratulerer med 6000 innlegg. Vi har ikke noe bakst i fryseren (bortsett fra brød, tror jeg), men nå ble jeg fristet. Kanskje jeg rekker å bake boller i helga? Takk for gratulasjon Jeg stemmer for at du har tid i helgen Grattis med 6000 innlegg. Fy som du skravler. Takk, men jeg får jo godt med hjelp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1704 Del Skrevet 23. januar 2008 Se for dere dette... Jeg er på jobb i barnehagen. Skal forte meg ut for å henge opp et flagg og en bursdagsplakat. Det er bare is ute, med løs puddersnø oppå, og rett utenfor er det noen menner som driver og graver og styrer på. Og jeg strener ut med flagget i den ene hånda, plakaten i den andre, og med slipperser på bena! gjett hva som skjer?! Joda, svjuuup! Der ligger jeg så lang jeg er på rompa.. Bak meg hører jeg forsiktig fra en liten gutt " Går det bra med deg?", hvorpå jeg svarer jada, bare slått rompa mi, og blir møtt med en skikkelig fniselatter. Så hører jeg det blir ropt fra over gjerdet "Hvordan gikk det?". Joda, da har da de arbeidsmennene fått med seg hele opptredningen min.. Jeg svarer så sant er at det gikk bra, hvor jeg da får høre: "Ja, jeg ser du er skodd for skikkelig vintervær også!" Etterfulgt av latter fra begge mennene.... Men nå i kveld kjenner jeg at jeg begynner å bli øm på baken, og i musklaturen i nakken på høyre side.. Og så nå begynner en liten hodepine å snike seg innpå meg... Jeg liker ikke dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2008 #1705 Del Skrevet 23. januar 2008 Hørte nettopp fra tv'en: "Han har nå tatt noen bakfra også"... Bare jeg som reagerer når det kommer en slik kommentar under en herre håndballkamp.. ?? Jeg må bare Det høres litt sprøtt ut ja.. :juhu: Gratulerer med 6000 innlegg. Vi har ikke noe bakst i fryseren (bortsett fra brød, tror jeg), men nå ble jeg fristet. Kanskje jeg rekker å bake boller i helga? Har ikke brød hverken i fryseren eller andre steder vi. Kiwi åpner kl 0700. Grattis med 6000 innlegg. Fy som du skravler. Jah, og det gjør ikke du? Du er sikkert bare litt støl etter fallet Loevinna. Det går nok over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2008 #1706 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bare ti, nei ni innlegg igjen til 6000 jeg også . Faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1707 Del Skrevet 23. januar 2008 Du er sikkert bare litt støl etter fallet Loevinna. Det går nok over. Jeg håper det bare er det... Skal snart krype ned i den varme vannsenga, så får se om det hjelper på stivheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. januar 2008 #1708 Del Skrevet 23. januar 2008 Jah, og det gjør ikke du? Jeg, neeeeeeeeei. Du blir sikkert bare forvirret pga nicket. Fallet høres ikke godt ut. Søsteren min brukte slippers hele året før og jeg døpte dem til vintersko. Du er sikker støl og forslått og det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1709 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bare ti, nei ni innlegg igjen til 6000 jeg også . Faktisk. Da sier jeg gratulerer på forskudd, for tusler øyeblikkelig i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1710 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg, neeeeeeeeei. Du blir sikkert bare forvirret pga nicket. Fallet høres ikke godt ut. Søsteren min brukte slippers hele året før og jeg døpte dem til vintersko. Du er sikker støl og forslått og det går over. Det er rart med hvor mange muskler man spenner bare på det lille øyeblikket man bruker på å falle... Så dere har nok rett at jeg bare er støl og forslått. Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1711 Del Skrevet 23. januar 2008 Men da takker jeg for meg for i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. januar 2008 #1712 Del Skrevet 23. januar 2008 Men da takker jeg for meg for i kveld Natta vennen. Håper du får sove godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. januar 2008 #1713 Del Skrevet 23. januar 2008 Takk for bollene du sendte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. januar 2008 #1714 Del Skrevet 23. januar 2008 alltid kjekt å ha noe liggende i fryseren ja! Jeg har ellerede liggende vanlige boller, wienerbrød og muffinser med sjokoladebiter i Halden blir litt langt unna.. Det er på feil side av fjorden :gjeiper: Men takk for opplysningen likevel Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du bor... Er fra den riktige siden av fjorden nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1715 Del Skrevet 24. januar 2008 Natta vennen. Håper du får sove godt i natt. Har sovet ganske godt faktisk Takk for bollene du sendte Bare hyggelig!! Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du bor... Er fra den riktige siden av fjorden nemlig Kan sende deg en PM i kveld, men nå må jeg skynde meg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2008 #1716 Del Skrevet 24. januar 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. januar 2008 #1717 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei hei Grattis med 6000 innlegg.. ikke verst! Har så vidt passert 600 jeg, så det er vel bare å henge i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 24. januar 2008 #1718 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Loevinna Hvordan er formen? ...er ikke spesielt lurt å gå ute med slipperser når det er glatt eller vinter. Kjenner ei som gjorde det, og hun endte med å brekke håndleddet. Ellers noe spennende nytt? Må være givende å jobbe i barnehage, tipper du hører mange gullkorn i løpet av en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. januar 2008 #1719 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan går det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1720 Del Skrevet 24. januar 2008 :juhu: PM snart på vei Hei hei Grattis med 6000 innlegg.. ikke verst! Har så vidt passert 600 jeg, så det er vel bare å henge i Men jeg har da vært her inne i snart 2 år, så det blir jo noen innlegg det.. Hei Loevinna Hvordan er formen? ...er ikke spesielt lurt å gå ute med slipperser når det er glatt eller vinter. Kjenner ei som gjorde det, og hun endte med å brekke håndleddet. Ellers noe spennende nytt? Må være givende å jobbe i barnehage, tipper du hører mange gullkorn i løpet av en uke? Formen er så som så med. Har litt småvondt i halsen, så jeg håper bare jeg ikke blir syk enda en gang¨. Nå syns jeg at jeg har fått min kvote... Spennende å jobbe i barnehage ja, og man hører veldig mye herlig bare i løpet av en dag faktisk Senest idag satt en 4 år gammel jente og tegnet en boligblokk med masse vinduer. Så sier en voksen til henne at det var jo litt tomt i mange av de vinduene da.. Og får som svar tilbake at det var jo ikke så mange som hadde flyttet inn i den blokken enda Barn kan å få sagt det Hvordan går det med deg i dag? Veldig så nederst i korsryggen og rompa, men ellers så går det vel greit med forma Skal bare slappe av i kveld er planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå